Durf te vragen #8

Mijn tips:
Neem touw mee. Dan kan je ook kleding erop hangen met wasknijpers. Ziet er beter uit en lokt mensen naar jouw kraam. Vooral kleding is lastig uit te spreiden.
Wij mochten officieel geen rekken neerzetten, maar iedereen had het toch.
Iedereen vroeg om plastic tassen/zakken? Dus als je die kwijt wilt kan je die ook meenemen. Mensen kochten wel vaak veel om die tas dan ook maar te vullen

1 like

Op ameland in het van heeckeren hebben ze kamers met een heel chill tweepersoonsbad (en geluidswerende muren mocht je daar op zoek naar zijn haha)

1 like

Infinity in Zwolle heeft een mega bad!

2 likes

Ja tasjes idd! @Karl_Lagerfeld
Ik heb ooit een keer bij de IJhallen gestaan en toen vroegen idd veel mensen om een tasje.
Verder zoveel mogelijk kleingeld natuurlijk

1 like

Gekke vraag, in een week waarin het weer 30 graden gaat worden
 maar ik heb kerst achtige koekjes of snoepjes nodig, heeft iemand een briljant idee van wat er nu al in de winkels ligt wat enigszins door kan gaan voor kerst? :santa:t3:

Van Holland Foodz, o.a. bij de Makro te koop, zijn er grote bakken met candy canes.
Bekijk Holland Foodz - Candy Canes Rood / Wit - 72 stuks - zuurstokken - Zuurstok - kerstboom op: Holland Foodz - Candy Canes Rood / Wit - 72 stuks - zuurstokken - Zuurstok - kerstboom | bol

1 like

Wel van tevoren prijzen maar lekker makkelijk zijn met afdingen en je prijzen verlagen. Behalve als vervelende mannen proberen af te dingen dan moet je een machtsstrijd beginnen en de prijs juist verhogen, je staat er tenslotte ook voor je plezier.

21 likes

Haha als er bij mij in de winkel irritante mannetjes met grote ego’s zijn die zitten te zeuren over de prijs zeg ik altijd: “oh maar jij kan dit wel betalen toch?” En dan kopen ze altijd nog meer dan ze hadden gepland :+1:t3: mannen zijn zo voorspelbaar

54 likes

Weet iemand hoe je aan een facebook verificatiecode komt als je hiervoor nooit een app hebt ingesteld?

En kan je ook met Facebook chatten/mailen voor hulp?

2 likes

Als je een flying tiger in de buurt bent hebben ze dat net het kerst assortiment binnen.
Online zou ook kunnen

2 likes

Weet iemand wat voor leer conditioner goed werkt bij leren tassen om het mooi te onderhouden en kleine krasjes weg te ‘buffen’?

Wat is jullie favoriete beker om een smoothie in mee te nemen (naar je werk bijv)? Ik zoek iets wat lekvrij is en waar je fijn uit kan drinken. Ik heb al iets te vaak miskopen gedaan.

1 like

Ik kom daar toevallig net vandaan en heb daar nog geen kerstspullen zien liggen. Herfstspullen waren er ook nog niet.

3 likes

Een app downloaden en daarin een code aanmaken

2 likes

De Intratuin is ook al in kerstsferen. Ik weet niet of ze ook koekjes of zo hebben, maar misschien spulletjes of tafelkleden o.i.d. die je als props kan gebruiken.

3 likes

Dat werkt niet :tired_face:

1 like

Ik wil eens wat meer geld uitgeven aan goede schoenen en kwam het merk Balagan tegen, ze hebben een eigen website en er zijn ook enkele schoenen te koop via Zalando. Kent iemand dit merk en zijn ze goed? Echt een hekel aan schoenen kopen :smiling_face_with_tear:

Mijn auto is vorig jaar beschadigd door een groot bouwbedrijf, dit zouden zij oplossen. Dit is uiteindelijk na bijna een jaar (met ontzettend veel gesteggel) gebeurd, maar het bedrijf, dat was uitgekozen door het bouwbedrijf, dat mijn auto heeft ‘hersteld’ heeft eigenlijk alleen maar meer schade toegebracht.

Nu zijn we inmiddels een maand verder dat ik heb aangegeven niet akkoord te gaan, maar ik krijg geen reactie met hoe zij dit gaan oplossen. Alleen dat ze het heel vervelend vinden en dat ze contact opnemen met het herstelbedrijf. En toen radiostilte.

Mijn vraag:
Hoe handig is het om te dreigen met de zin: “Graag kom ik er samen met jullie uit, maar ik wil dat het op korte termijn gebeurd en anders zal ik zelf stappen ondernemen via de rechtsbijstand.”

Echt vervelend!
Ik denk dat dit wel het moment is daarvoor. Ik zou alleen niet zeggen 'via rechtsbijstand ', maar ‘juridische stappen’ of dat je een advocaat gaat inschakelen. Dat klinkt afschrikwekkender.

21 likes

Korte termijn is wel een begrip dat je verschillend kunt interpreteren. Zou daar duidelijker in zijn

4 likes