Durf te vragen #8

Ik geef jullie 4 weken om met een passende oplossing te komen, zo niet dan voel ik mij gedwongen om juridische stappen te zetten.

Als het kan dan zou ik passende oplossing ook zo specifiek mogelijk maken.

12 likes

Haha thanks. :joy:

De rest ook allemaal bedankt voor de aanvullingen. Heb ik heel veel aan.

5 likes

Ik weet niet of je al een brief of mail gestuurd hebt maar zo niet: zet een harde datum in de mail.

Toch nog iets opgestoken van Mr. Frank Visser.

5 likes

Ik heb leuke sandaaltjes met hak, maar het bandje om m’n hiel past niet en is te groot. Er moeten dus extra gaatjes bij. Het is een dun riempje dus het zijn ook hele kleine gaatjes. Kan je dit bij schoenmaker laten doen en hoe duur is dat ongeveer?

1 like

Ja dat kan, prijs durf ik niet te zeggen.

4 likes

Heb je niet iets van een dunne schroevendraaier en een hamer? Heb je er zo een gaatje bij :slight_smile:

3 likes

Ik heb dit met dansschoenen laten doen, samen met een nieuw hakje, en toen was het gratis erbij. Dus ik kan me niet voorstellen dat het superduur is! Maar bij m’n volgende schoen heb ik het zelf gedaan met een spijker en een kurk, ging ook prima.

3 likes

Goeie, dit ga ik eerst proberen

Heeft iemand leuke tips voor workshops om als stel te volgen? Een collega van mij gaat trouwen en we willen iets van een workshop cadeau doen die ze samen kunnen volgen.

2 likes

Kookworkshop of schilderworkshop?

1 like

Keramiek of glas in lood workshop? Of kleedje tuften (dat lijkt me leuk om te doen met zo’n pistoolachtig ding)? Dan kunnen zie iets van servies of voor in huis maken.

2 likes

Bonbons maken, dit heb ik laatst cadeau gedaan en viel heel erg in de smaak (of dat letterlijk ook zo is weet ik nog niet, ze moeten nog gaan).

2 likes

Potten bakken :partying_face:

3 likes

Kookworkshops! Ik heb zelf een hoop workshops bij traivegan gevolgd, maar dat moet maar net je dieetwens zijn.

3 likes

Ja zeker een aanrader (als je vegan eten lekker vindt of wil proberen!)

5 likes

kan je niet je verzekering erop zetten?

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #5

ik heb straks een feestje met thema ā€˜zomergasten’; iedereen neemt een tv- of filmfragment mee en leidt dat in. ik kom niet verder dan Tony Soprano bij zijn psycholoog, iemand nog inspiratie?

2 likes

Dancer in the dark, de scene dat Bjƶrk naar haar executie loopt. En dan iets zeggen over de bijbehorende cd. Ik kon die niet meer luisteren naar het kijken van die film.
Is alleen niet echt een sfeerbrenger :sweat_smile:

2 likes