Wat grappig!! Ik denk zelf aan huilon van joardy, mooie inkopper over waar anderen om moeten huilon. Of een fragment van een concert waar je bij was/bij had willen zijn. Of “ik zet mijn zonnebril erbij af” van b&b vol liefde of een ander fragment daarvan
J-Woww en Snookie die an anonymous letter from a local place typen in een internet café (zou ik 2 uur hoorcollege over kunnen geven)
Annie MG Schmidt bij Ischa
Louis Theroux bij wie dan ook
De rap van Kendal in Succession
Marnie die een cover van Stronger doet in Girls
Weet iemand of de lockers vlakbij de gates bij Schiphol met een sleutel of met een code werken?
Als het goed is krijg je een bonnentje als bewijs en heb je deze of een foto ervan nodig bij het weer ophalen
O wat grappig dan heb ik je onbewust waarschijnlijk wel een paar keer gezien
thanks jongens, ik heb uiteindelijk Parkour van The Office laten zien en het treinstukje uit Spirited Away! werd goed ontvangen
Is dit een eikenprocessierups? We komen er met afbeeldingen niet uit. En zo ja, moet de schoen nu ritueel worden verbrand?
Het lijkt mij een wapendrager
Nee is geen eikenprocessierups. Ik denk koolwitje rups of wapendrager idd
Tip van flip: www.waarneming.nl Je kunt daar de foto dan uploaden en dan zoekt het systeem zelf wat voor insect het is. Vind ik altijf magisch haha.
Volgens mij code! Maar niet 100%
Het ging hier wel vaker over een kinderboek die volwassen ook graag lezen. Het was iets met lampje of sterretje ofzo? Kan iemand me verder helpen?
Lampje van annet schaap denk ik
Ik denk t ook!
Ik herinner me ineens een tv wedstrijd (die nu voelt als een koortsdroom) van 24 uur dansen? Of zelfs nog langer. Weet iemand nog wat dat was? Er vielen heel veel mensen uit en het was echt een shitshow
Edit: het was geen droom, 50 uur dansen op rtl!
Ja de dansmarathon toch?! Ik moet wel lachen want je bericht leest echt of dit ergens begin zeroo’s zou hebben plaatsgevonden maar dit was toch gewoon ergens in coronatijd? Das nog helemaal niet zo lang geleden ahahahah
Hahaha nou de hele coronatijd voelt ook als een koortsdroom dus past er wel bij
Ja dat was heeeel raar met Wendy van Dijk die dingen zei als ‘‘je bent zo mooi aan het bewegen!!’’ als iemand bijna omviel
Was wel een gezellig moment op het forum weet ik nog haha, net zoiets als het songfestival of verkiezingsuitslagen
Ja echt een instant cultclassic!