Durf te vragen #8

Ik weet wel dat je een giftcard kan omruilen voor een andere bij een winkel waar je wel wat aan hebt. Volgens mij kan dat bij de primera.

Dit is volgens mij al best vaak gevraagd maar ik kom er zelf niet echt uit. Ik wil graag voor de herfst een goede winterjas. Heeft iemand een tip?

Goddd over giftcards gesproken. Heb een 500 pond giftcard vood Ticketmaster UK. Zou je denken dat je daad veel mee kan maar het grootste deel van het aanbod moet je via een andere website boeken, partners site. Dus dan werkt die giftcard niet, helaaas want dan zie ik wel 100 dingen die ik zou willen doen. Iemand tips hiervoor misschien?

1 like

Uniqlo seamless down long coat

4 likes

ik heb deze al 4 jaar en hij is nog steeds supergoed en fijn en warm: Women's Downdrift Insulated Parka | Patagonia HR (in het zwart wel maar kan die even nergens vinden)

wel aan de prijs, maar je doet er ook echt lang mee

1 like

Hebben andere mensen ook ineens verrassend grote spinnen in huis dit jaar? Ik ben niet bang voor spinnen dus ik vind het verder niet erg, maar het valt me op dat ik (maar mijn idee) andere spinnen zie dan normaal.

4 likes

Ja ik ben zondagnacht zelfs verplaatst naar de bank omdat ik opeens een megaspin op de slaapkamermuur zag

2 likes

Ja ik ook!

2 likes

En toen? Want die spin wandelt gewoon je huis door hè

4 likes

Ja dat had ik me ook bedacht maar vond mijn nachtrust op dat moment belangrijker, volgende dag was hij natuurlijk verdwenen en nergens te zien

‘s avonds hing ik rustig op de bank en toen ik mijn voet op de grond neerzette en naar mijn voet keek zat hij daar opeens naast dus schrok me dood :joy: uiteindelijk heeft mijn vriend hem uitgezet

5 likes

Haha altijd mooi zo’n ding in je ooghoek

Was ook gewoon benieuwd hoor, ik ga op de loop voor alles wat fladdert dus fijn dat je alsnog hebt kunnen slapen

2 likes

Haha snap ik hoor, ik ben niet bang voor insecten of spinnen maar dit formaat gaat mij wel te ver en daar wil ik zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven

1 like

Wij hebben op het moment heel veel kruisspinnen. Naar mijn idee waren die de afgelopen jaren juist schaars.

1 like

Ja, hier ook al meerdere keren te grote huisspinnen in huis. :sob:

2 likes

Late to the party, maar ik heb er twee en ik gebruik ze voor mijn gedrenkte theezakjes :grin:

2 likes

Ja echt! Maar voordeel ervan is dat ik nu minder bang ben voor medium grote spinnen (die ik eerder als groot zou bestempelen) vanwege de monsters die ik ook gezien heb. Ik ben dan eerder opgelucht dat het niet zo’n joekel is

2 likes

Het was op de radio, door het natte voorjaar konden de babyspinnen veel insecten enz eten en goed groeien daarom zijn ze nu extra groot.
Tenzij je een insect bent hoef je niet bang te zijn.

10 likes

Heeft er ten minste iemand nog plezier gehad van al die regen!

3 likes

Haha wow leuk feitje om te weten dit

Ja heeeel m’n TikTok zit vol met van die giga Australische (?) huisspinnen bij mensen thuis in NL

ik ben niet bang voor spinnen en laat ze vaak gewoon zitten of pak ze zonder moeite op om te verplaatsen dus geloof me als ik zeg dat ik me gisteren de tering schrok om een gigantische joekel in de trappenkast, die was zooo groot ik gilde gewoon haha :joy:

2 likes

Welke telefoonhouder voor in de auto is fijn en betaalbaar? Ik heb er nu 1 van de tk maxx maar die valt er telkens vanaf tijdens het rijden. Het is er een met een zuignap.

1 like