Kun je gewoon proberen toch? Je bedoeld online?
Ja bedoel ik ja. Kan het inderdaad proberen maar ben bang dat er iets mis gaat en ik dan mijn geld kwijt ben? Waarschijnlijk irreƫle angst maargoed
Maar anders verloopt ie en ben je ook je geld kwijt. Wat heb je te verliezen?
Jaaa, 50 uur zelfs, dat was zo bizar. Flauwvallende mensen, die winnende chick die zoān beetje aan het hallucineren was aan het eind, was idd wel een koortsdroom.
Wel jammer dat er nooit een vervolg is gekomen.
Naja dan kan ik wel iets ermee kopen natuurlijk, een plaid of een vaas of zo. Maar ik wacht liever tot er iets is wat ik echt graag wil ipv iets te kopen omdat het moet nu zeg maar.
Wat doen jullie met die glazen schaaltjes die je bij creme brulee of cheesecake enzo in de supermarkt krijgt? Heb er wat bewaard want ja handig voor sausjes enzo maar heb er zoveel dat ik denk: wat moet ik hier nog mee.
Niet mijn foto, foto is van marktplaats. Kan t daar natuurlijk ook nog gewoon op gaan zetten om gratis af te halen haha maar misschien zie ik nu een heel logisch gebruik over het hoofd ofzo
Ik bewaar ze omdat het vast nog eens van pas komt en dan staan er 5 in de kast niets te doen en dan gooi ik ze weg
Heb je toevallig vrienden / familie in het basisonderwijs? Op de school van mijn dochter werden deze vaak gebruikt voor knutsels als kerststukjes en zo.
Misschien voor dipsausjes nog handig maar ja, dan heb je er ook geen 20 nodig of zo.
Of voor amuses als je een feestje geeft.
OkƩ found it in FAQ
Giftcards kunnen niet worden gebruikt voor boeken, bundelaanbiedingen en giftcards.
Ik bewaarde ze ooit om waxinelichtje in te branden dus je kunt een mooi altaar maken!
Ja, vind het ergens wel zonde van die dingen om ze direct weg te gooien, maar je hebt ook een limiet qua schaaltjes en kastruimte. Mijn kinderen eten er snacks uit en verder heb ik ze een keer in mān leven tijdens een etentje gebruikt voor kleine hapjes.
Ja kan een vriendin eens vragen, die is kleuterjuf. Zij krijgt ook al mn potjes van de pizzasaus die bij dat kant en klaar deeg zit
Ja! Die zijn ook geliefd
Heb je kinderen? Ik gebruik het voor snacks van mān kind, tijdens knutselen en spelen (kleine dingen sorteren).
Nee en heb zelf ook geen hobby waarvoor ik t kan gebruiken ofzo. Heb wel een kat, maar die lijkt voorkeur te hebben voor schaaltjes met wat meer ronding onderin zegmaar
Ik ga mn vriendin appen of die ze voor school kan gebruiken en anders gaan ze op marktplaats om gratis af te halen
Op sommige van die dingen past precies de plastic dop van een pingles bus. Dus ik gebruik ze om kleine dingen in te bewaren (steekmarkeerders voor breien en haken bijvoorbeeld).
Leuk om zelf een kaars in te maken. Moet je daar wel net zin in hebben
Ik maak hier panna cotta in of andere individuele desserts (ze kunnen vaak ook in de oven), maarja dan heb je er ook niet 20 nodig natuurlijk.
Over onnodig retourneren gesproken!
Nee dan wordt het teruggestort op dezelfde kaart