Tot wanneer is je huidige kaart geldig?
1 oktober 24
Misschien een idee om via wissel.nl te wisselen voor cash? Krijg je wel vaak minder voor dan de aarde van de cadeaubon, maar kan interessant zijn als je niets op Fonq wil bestellen. Zo heb ik laatst een bon van € 90 weekendje.weg.nl gewisseld voor € 73 bol.com
Zooo zonde Fonq heeft echt zoveel leuke dingen
Laatst nog een Fonq cadeaubon gekregen en binnen een dag uitgegeven
Ik heb ooit een bon gehad voor Fonq maar ik vond dat zo kut juist, 80% van de artikelen kan je niet met die cadeaubon betalen omdat het dan van een andere aanbieder is
Oh ja daar kwam ik ook achter, echt lame is dat
Wil je hem verkopen? Hoeveel staat er erop? Ik heb misschien wel interesse, ga vandaag verhuizen dus heb nog genoeg nodig
Ik zou gewoon even contact opnemen met fonQ en vragen wat er mogelijk is. Ik weet dat ze bij Bol bijvoorbeeld niet heel moeilijk doen
Edit om het te verlengen bijvoorbeeld bedoel ik
Ja! En de soja kwark ook, echt heel zuur. Een tijdje terug was het juist vies zoetig/karton achtig, volgens mij zijn ze aan het experimenteren met het recept
Bij de Lidl ook, de sojakwark heeft nu ineens een yoghurt structuur
Ik weet wel dat je een giftcard kan omruilen voor een andere bij een winkel waar je wel wat aan hebt. Volgens mij kan dat bij de primera.
Dit is volgens mij al best vaak gevraagd maar ik kom er zelf niet echt uit. Ik wil graag voor de herfst een goede winterjas. Heeft iemand een tip?
Goddd over giftcards gesproken. Heb een 500 pond giftcard vood Ticketmaster UK. Zou je denken dat je daad veel mee kan maar het grootste deel van het aanbod moet je via een andere website boeken, partners site. Dus dan werkt die giftcard niet, helaaas want dan zie ik wel 100 dingen die ik zou willen doen. Iemand tips hiervoor misschien?
Uniqlo seamless down long coat
ik heb deze al 4 jaar en hij is nog steeds supergoed en fijn en warm: Women's Downdrift Insulated Parka | Patagonia HR (in het zwart wel maar kan die even nergens vinden)
wel aan de prijs, maar je doet er ook echt lang mee
Hebben andere mensen ook ineens verrassend grote spinnen in huis dit jaar? Ik ben niet bang voor spinnen dus ik vind het verder niet erg, maar het valt me op dat ik (maar mijn idee) andere spinnen zie dan normaal.
Ja ik ben zondagnacht zelfs verplaatst naar de bank omdat ik opeens een megaspin op de slaapkamermuur zag
Ja ik ook!
En toen? Want die spin wandelt gewoon je huis door hè
Ja dat had ik me ook bedacht maar vond mijn nachtrust op dat moment belangrijker, volgende dag was hij natuurlijk verdwenen en nergens te zien
‘s avonds hing ik rustig op de bank en toen ik mijn voet op de grond neerzette en naar mijn voet keek zat hij daar opeens naast dus schrok me dood uiteindelijk heeft mijn vriend hem uitgezet