Durf te vragen #8

In de badkamer gewoon in het doosje in een kast naast het toilet. In het toilet zelf in een mandje met wat andere producten voor andere toiletgebruikers, in het kastje onder de wastafel.

2 likes

Ik heb ze nu in niet doorzichtige glazen poten met houten deksels. Heb daar een mix in van verschillende maten. Beneden staat hij gewoon op de achterzijde van de wc en boven hebben we een apart vakje in de muur.

3 likes

In een rieten mandje in de inkeping van de muur.

1 like

Op de badkamer in een kastje naast de pot en beneden heb ik een klein hoog raam zitten, daar in het verpakkingsdoosje op de vensterbank. Boeit me echt 0 hoe de wc er beneden uit ziet eerlijk gezegd :joy:

2 likes

Ik heb ze in een bamboemandje met deksel liggen! Volgens mij van ikea, is een set van 3 kleine mandjes geloof ik. Bij Action heb je ook van die bamboe/rietachtige mandjes

1 like

Dank voor jullie antwoorden! Ik ha voor iets van een mandje/bakje.

1 like

Geen idee of ik hier goed zit, maar ik zit met het volgende.

Ik heb dinsdag een afspraak voor een nabehandeling voor mijn powderbrows bij te laten werken. Toen ik de afspraak maakte om powderbrows te zetten was het zo dat je bij de desbetreffende pmu artist de behandeling + nabehandeling kreeg. Toen zijn ze verhuisd naar een ander pand en zag ik dat als je nu een afspraak bij haar maakt de nabehandeling er niet meer bij in zit maar je daar nu 120,- voor moet betalen. Nu vraag ik me af: heb ik nog ‘recht’ op de gratis nabehandeling?

Ik denk zelf van wel, omdat toen ik de afspraak maakte dat het op dat moment het pakket was wat ik geboekt en betaald heb voor de behandeling.

Ben benieuwd naar de antwoorden!

3 likes

Ja de afspraak die jij hebt gemaakt was onder die voorwaarden. Dus die voorwaarden zijn voor jou van toepassing. Ze kunnen dat niet zomaar met terugwerkende kracht wijzigen.

10 likes

Je hebt misschien ook wel een bevestiging op de mail waarin staat wat er gaat gebeuren? Dat scheelt een hoop discussie (mocht dat er komen), los van dat je sowieso recht hebt op de behandeling die je oorspronkelijk geboekt hebt

2 likes

Daar staat dus alleen ‘Je behandeling is geboekt’ in. Maar ik ga het zien, ben ook geen onbekende klant, kom er voor meer behandelingen.

Maar fijn om te weten dat de originele voorwaarden van toepassing zijn.

Ik zit net te denken dat er ook iets kan staan over wijzigingen voorbehouden, maar dan moeten ze jou laten weten wat die wijzigingen zijn. Ze kunnen niet na de behandeling opeens een rekening presenteren als jij hiervoor dat steeds inclusief had

1 like

Bij tkmax kan je vaak leuke doosjes kopen in een klein formaat, daar zitten de mijne in.

2 likes

Ik gebruik zo’n geschenkdoos van de rituals. Past leķker veel in. Gebruik ze ook voor losse kabels etc.

1 like

Heeft iemand ervaring met het volgende (Douglas/Ici Paris)?

Als je online een parfum koopt om cadeau te geven, kun je dan ook vragen om een proefje van dat parfum zodat de ontvanger het kan ‘proberen’ zonder de verpakking open te maken? Heb helaas geen tijd naar de winkel om het daar te regelen

kun je dan niet veel beter een bon geven? ik snap dat een fysiek parfum leuker is, maar als je er al vanuit gaat dat het misschien geen succes is zadel je en de ontvanger en de winkel op met logistiek gedoe

4 likes

Nee dat kan niet online

2 likes

Nee kan alleen online want die proefjes worden gewoon ter plekke gemaakt en zijn (9/10 keer) niet kant en klaar

6 likes

Ja precies. En de pmu artist zei ook: anders kom je bij mij want dat is inclusief nabehandeling. Ben benieuwd of ze dat dinsdag nog weet.

3 likes

Thanks ook @Spaarlamp en @Druppels dan wordt het toch een bon helaas.

1 like

Misschien kun je op de kaart schrijven welke geur je eigenlijk ik gedachte had als tip. Kan ze die zelf proberen en kopen als het in de smaak valt

2 likes