Ja mijn idee was om het parfum te kopen wat ze vaker draagt. Ik weet alleen dat het een variant van Jean Paul Gaultier, maar ik weet dus niet helemaal zeker welke het precies is. Dus mijn idee was dat als het de verkeerde is, ze hem misschien toch kan proberen middels een proefje. Maar nu ik dit zo uittyp is het misschien onnodig moeilijk doen allemaal
Het is in elk geval superlief bedoeld!
Maar als zij wel weet welke het is dan ziet ze het waarschijnlijk al aan de verpakking/naam en gebruikt ze m niet eens, dan kan het gewoon geruild worden.
Met google lens vind ik deze
Huh ik heb ze ook door de lens gehaald. En kreeg alleen maar handringen.
Had ik eerst ook, maar toen heb ik het zoekvenster wat vergroot met het oor erbij en toen kreeg ik deze eruit
Het was een hele tijd mooi weer en heb dus amper auto gereden. Nu hebben een paar kruisspinnen hun web op mijn auto gemaakt.
Als ik naar de autowasstraat ga, zouden ze dan bij het eerste water gewoon wegrennen of kruipen ze de auto in?
Ik wil ze niet dood maken maar ik wil ze ook echt niet in de auto hebben
(Ze vangen en uitzetten lukte niet, web is te stevig en ik ben te bang)
Nou het is niet zo dat er wet- en regelgeving is voor kruisspinnen over wat ze wel en niet mogen bij al dan niet onnatuurlijke regenval, dus dat kan niemand je vertellen.
Haha maar ik dacht dat kruisspinnen niet in huis leven dus denk dat ze eerder de natuur in vluchten dan een auto? Maar ik heb dit graag bevestigd
Maar je denkt toch niet serieus dat hier iets zinnigs op te zeggen is? Ik denk dat de eerste bioloog die het gedrag van kruisspinnen op een auto in de wasstraat onderzocht heeft nog geboren moet worden. En verrassing je auto is niet luchtdicht dus daar zitten heus wel eens insecten in. Ga gewoon door de wasstraat.
Ik kan je ook een goede, niet per se de goedkoopste maar zeker ook niet de duurste aanraden. In Ter.heijden zit die.
En E.&.L in Et.ten-Le.ur is ook prima en was destijds goedkoop maar is voor mij 5 jaar geleden.
het leest nu als een vreselijk scheldwoord dat gecensureerd moet worden.
(ik ben er nog nooit geweest dus misschien is dat ook zo)
Hahaha zit een kern van waarheid in. Is niet de meest bruisende stad ever!
@Perzik bedankt voor de suggesties, ik neem ze mee!
Het heet toch Durf te vragen
Wie weet heeft iemand een spin proberen te verjagen met water en rende die tot de drempel en niet verder
Zo’n web is toch helemaal niet stevig? Kan je niet met een lange tak gewoon langzaam dat web stuk maken, dan blijft de spin er meestal aan hangen en kan je ze ergens naar de bosjes leiden ofzo. Of iemand vragen dat te doen als je bang bent. Want je wil ze niet dood maken zeg je maar wel door de wasstraat ermee, dan gaan ze echt wel dood.
ik lach hier echt te hard om alsof je die spin als een hond met halsband om mee probeert te trekken hahaha. of in de bosjes gaat staan en dan pspspsps kom maar spinnetjes
We krijgen een nieuwe cv ketel. Welke slimme thermostaat raden jullie aan? Of juist af? Ik had in eerste instantie die van Remeha etwist erbij, maar lees zoveel slechte dingen over
Wel echt mijn nachtmerrie dat je midden in de wasstraat zit en ineens zie je een enorme spin in je auto en… je kan er niet uit.
Ja wat wil je dat je thermostaat kan? Op afstand bedienen en dingen bijhouden enz?