Durf te vragen #8

Kattenvoer, een hele dure dildo (njoy) en een vakantie naar curaçao!

Ik woonde nog thuis en had amper vaste lasten haha

2 likes

Ik kocht een Dyson airwrap

2 likes

Hoezo staat kattenvoer hier tussen :joy: kocht je die anders nooit?

6 likes

Mijn allereerste salaris was van een bijbaantje en ik was 12 (echt) en ik kreeg 20 gulden per week
Na een maand heb ik daarvan een paarse spijkerbroek gekocht en ik kan het gevoel nog terughalen van hoe trots ik was, helemaal zelf bij elkaar gespaard

13 likes

Jawel maar het was daadwerkelijk mijn eerste aankoop! Ik kocht altijd de kattenvoer voor de katten thuis omdat ik wilde dat ze royal canine kregen en toen had ik geen geld en kocht mn moeder weer supermarktvoer, dus met mijn eerste loon heb ik eerst weer royal canine gekocht en toen de rest van de dingen haha.

4 likes

Ik mat mezelf een luxere levensstijl aan. Iets minder opletten bij het doen van de boodschappen, meer drankjes op het terras etc. Daar wordt ik blijer van dan één dure aankoop.

3 likes

Heb mn ouders mee uit eten genomen!

8 likes

Een rugtas toen ik vorig jaar wisselde van baan.

2 likes

Lelijke schoenen, eerste aankoop ooit via Zalando volgens mij, haha. Vond ze toen heel mooi. :wink:

Een ticket naar Los Angeles (familiebezoek) en daar een nieuwe garderobe aangeschaft want was toen ook iets van 15 kilo afgevallen. Woonde toen toevallig ook net weer thuis.

Bij wissels heb ik niks speciaals gekocht, maar ik heb nog niet zulke stappen gemaakt dat ik bij mijn eerste salaris zoveel geld over had om iets bijzonders te kopen.

3 likes

Dat was een concertticket

1 like

Van mijn allereerste bijbaantjessalaris ging ik naar de kapper voor knippen en verven (met folies en al). Voelde zo luxe!

4 likes

Wie werkt er bij Lush?

Komt de bodyspray Sticky Dates nog terug?

2 likes

Van mijn eerste fulltime salaris moest ik de reparatie van de auto van een vriend betalen nadat ik met die auto tegen een paaltje was gereden op weg naar die eerste volwassen baan :cry:

Van mijn eerste bijbaantje weet ik het niet eens meer, zal wel iets van snoep of nagellak ofzo zijn geweest

7 likes

Wie heeft toevallig de kaars Suede Vanilla van Rituals thuis? De pot is veranderd en ben benieuwd hoe hij eruit ziet (op de site vind ik het lastig inschatten). Rechts is nieuw.

Ik heb gister een appartement geboekt via Booking. Nou heb ik net een bericht van de verhuurder gehad dat hij helaas overboekt is en met de vraag of ik de boeking wil annuleren. Hier heb ik vanuit Booking een link voor gekregen waarmee ik gratis kan annuleren.

Maar ik vind het een beetje raar? Waarom cancelt de verhuurder het niet zelf? Hij is degene die blijkbaar een fout heeft gemaakt. Ik heb al betaald middels creditcard.

Heeft iemand al een keer zoiets gehad?

1 like

Volgens mij is het zo dat wanneer jij annuleert het voor de verhuurder chiller is, want als hij annuleert kun je misschien nog claims indienen ofzo

1 like

Ja volgens mij is dit het, de verhuurder moet dan een commissie van 23% over de annulering betalen aan booking.com. Dat zei een verhuurder bij mij destijds.

1 like

Hmm oke dan snap ik dat het voor hem chiller is. Ben alleen benieuwd of het voor mij nog nadelen heeft? Bedoel wat nou als ik niet annuleer?

Ergens denk ik namelijk ook eigen schuld dikke bult. Ik wil helemaal niet annuleren want het was een vet chill appartement voor een goede prijs en kom nu ook niks tegen dat vergelijkbaar is.

Maar goed zolang ik niet annuleer durf ik ook niet echt wat nieuws te boeken want straks annuleert iemand anders en gaat het toch door en dan heb ik twee boekingen.

1 like

Misschien is quizizz wat voor je

2 likes