Durf te vragen #8

We hebben nu een uit het jaar nul, dus alles is al beter. Maar dat je via app kan bedienen, maar ook zelf ‘nadenkt’. Maar dat is volgens mij sowieso bij een slimme denk ik? Wil vooral geen die continu storing heeft, geen verbinding kan maken.

Weet niet echt of je serieus bent of niet. Maar ik bedoel dat die spin dan met draad aan de tak hangt en dan breng je de tak zo naar de bosjes en laat je die spin daar in de bosjes vrij. Doe ik zo vaak.

4 likes

ja ik begrijp wat je bedoelt! doe het zelf ook zo, heb veel spinnen in huis die ik zo naar buiten in de dakgoot zet. m’n fantasie ging met me op de loop :joy:

2 likes

Geen poll maar wel een vraag:

Wat kocht jij van je eerste salaris?

En als je van baan wisselt, beloon je jezelf dan opnieuw?

1 like

Een nieuwe stadsfiets, eindelijk van m’n studentenbarrel af. Heb hem nog steeds 10 jaar later!

En bij een nieuwe baan doe ik het meestal niet.

1 like

Ik heb een tv gekocht! Had mn oude tv van mn studentenkamer weggegeven dus wilde toen graag een fatsoenlijke. Die heb ik nog steeds (10 jaar later). Heb eigenlijk alleen van mn allereerste salaris bewust iets speciaals gekocht, daarna niet meer.

1 like

Nieuwe baan = nieuwe tas.
Maar dat was alleen leuk toen ik nog van tijdelijk contract naar tijdelijk contract ging (om de pijn daarvan te verzachten) :sweat_smile:

4 likes

Bij m’n eerste baan een nieuwe laptop. Bij m’n nieuwe baan was ik net verhuisd, dus toen zat het er even niet in om mezelf iets cadeau te doen

2 likes

Mn huur en de boodschappen :sweat_smile:

11 likes

Mijn vriend mee uit eten genomen!
En bij mijn laatste wissel was het een combi van naar de spa & naar ons lievelings restaurant

1 like

Ik heb mijn ogen gelaserd!

2 likes

Kattenvoer, een hele dure dildo (njoy) en een vakantie naar curaçao!

Ik woonde nog thuis en had amper vaste lasten haha

2 likes

Ik kocht een Dyson airwrap

2 likes

Hoezo staat kattenvoer hier tussen :joy: kocht je die anders nooit?

6 likes

Mijn allereerste salaris was van een bijbaantje en ik was 12 (echt) en ik kreeg 20 gulden per week
Na een maand heb ik daarvan een paarse spijkerbroek gekocht en ik kan het gevoel nog terughalen van hoe trots ik was, helemaal zelf bij elkaar gespaard

13 likes

Jawel maar het was daadwerkelijk mijn eerste aankoop! Ik kocht altijd de kattenvoer voor de katten thuis omdat ik wilde dat ze royal canine kregen en toen had ik geen geld en kocht mn moeder weer supermarktvoer, dus met mijn eerste loon heb ik eerst weer royal canine gekocht en toen de rest van de dingen haha.

4 likes

Ik mat mezelf een luxere levensstijl aan. Iets minder opletten bij het doen van de boodschappen, meer drankjes op het terras etc. Daar wordt ik blijer van dan één dure aankoop.

3 likes

Heb mn ouders mee uit eten genomen!

8 likes

Een rugtas toen ik vorig jaar wisselde van baan.

2 likes

Lelijke schoenen, eerste aankoop ooit via Zalando volgens mij, haha. Vond ze toen heel mooi. :wink: