Durf te vragen #8

Mijn hond gaat alleen mee naar familie. Die vinden het juist raar als ik zonder hond op visite kom. Naar vrienden ga ik zonder hond tenzij hond ook uitgenodigd wordt. Dan neem ik haar mee.
Je kan altijd buiten de deur met iemand afspreken, mocht het een te groot probleem zijn. In vriendschap hoor je elkaars huisregels te accepteren.
@Junebug85 is dit duidelijker?

2 likes

Ik heb dit echt 5 keer gelezen en begon al zwaar aan mezelf te twijfelen omdat ik er niets van snapte. Welk telefoonnummer en hoezo heeft een hond een telefoonnummer?

Inmiddels is het kwartje gevallen

26 likes

Het is hetzelfde als met kinderen, zeg het vooral als je liever met of zonder kinderen afspreekt. Ik vind dat veel gemakkelijker dan als ik het moet raden wat de ander wil.

7 likes

Zo tering ik liep ook ff helemaal vast :joy:

1 like

Ja dit. Ik snap echt dat mensen van hun hond houden. Maar sommige hondeneigenaren lijken niet te snappen dat niet iedereen op hun hond zit te wachten. In dit geval gaat het om iemand die echt doet alsof we haar persoonlijk aanvallen door aan te geven dat de hond niet mag komen. Ze heeft er ook al meerdere vriendschappen/relaties om verbroken, dus dat wordt wat

4 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote thee topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Verzekeringen

Heeft iemand een aanrader voor bluetooth speakers die er ook mooi uitzien qua design?

Ik heb een Sonos speakerboxje en word knettergek van dat ie de hele tijd connectie verliest met wifi. Moet ik elke keer weer dat ding uit stopcontact halen, minuut later er weer in en hopen dat ie dan weer connectie vindt. En soms is dat er voorlopig niet. Hele punt van draadloos (dus lui) kunnen luisteren is weg ermee. Dus graag aanraders die geen gedoe hebben, maar degelijk werken!

1 like

Weer niet of je het mooi vindt, maar Jbl boxje nooit problemen mee en goed geluid

1 like

Ja, in mijn ervaring is JBL wel veel stabieler maar vind die boxen nooit mooi. Moet misschien mn prioriteiten gaan heroverwegen hoor… :thinking:

Haha ja snap ik. Maar eigenlijk hoor ik ook nooit problemen met Sonos. Misschien heb je pech met die van jou? Heb je geen garantie meer, of kan het niet aan je internet thuis liggen

2 likes

Ik heb zelf speakers van House of Marley, ik vind ze wel mooi maar dat moet wel net je smaak zijn. Ik heb in ieder geval nooit problemen met de connectie.

2 likes

Ik ben op zoek naar warme pantoffels die jaren meegaan en niet gaan stinken. Wie heeft de gouden tip? Het maakt mij niet uit hoe ze eruit zien, als ze maar van goede kwaliteit zijn. Mag wel wat kosten, maar liever niet de hoofdprijs :slight_smile:

2 likes

Ik zou iets nemen met echt wol van binnen, dat gaat niet stinken! Polyester vulling wel.

4 likes

Ik heb woolwarmers en die stinken nooit echt. Na een hele winter kunnen ze wel een beetje muf ruiken en dan is een nachtje weken in een teiltje met een scheut azijn en daarna met een handwasprogramma in de wasmachine voldoende om ze weer fris te laten ruiken.

IMG_2533

3 likes

Glerups sloffen!

3 likes

Man en ik hebben beiden een paar Mahabis. Gaan al lang mee en zien er nog bijna hetzelfde uit als de eerste dag.

4 likes

Heeft iemand weleens bij Armed Angels besteld en iets ook retour gedaan?

Ik wil namelijk iets retour doen, de klantenservice gemaild maar zij zijn heel traag met antwoorden en de 14 dagen retourtermijn loopt bijna af.

1 like

Ik zoek een badkamerwinkel, met budgetvriendelijke prijzen. En dan het liefst wel eentje die gewoon transparant is over de prijzen en netjes met je omgaat ipv de Mandemakers praktijken dat je onbeperkte korting wordt geboden als je maar op dat moment tekent. Iemand tips? Wel die ook montage doen

Ja, weleens gedaan en geen problemen mee. Volgens mij zat er gewoon een retourlabel bij of kon ik dat zelf downloaden ergens.

2 likes