Nee! Ze is rond de 40, denk ik?
Heb zitten zoeken maar ik vind niks⦠Je bedoelt niet Darcey Bussell? Want dat is geen actrice. Volgens mij is hij ook nog niet héél vaak bij Graham geweest?
Heb ff gezocht en het is of Kristen Bell (wel bij James Corden ipv Graham Norton) of het is Dame Darcey Bussell (ballerina en jurylid bij Strictly Come Dancing)
Oh dit irritant, ik weet welk fragment je bedoelt maar kan het filmpje niet vinden dus kan het gezicht niet voor me zien
Ja dit heb ik ook hahah
En nu denk ik ook aan een of andere fashionmeid/influencer ofzo die het niet is maar ik kan niet op haar naam komen hahah Engels volgens mij maar niet Amelia Dimoldenberg.
Ik heb laatst van h&m gebruikt. Ik durfde niet volledig erop te vertrouwen dus heb er boobtape overheen gebruikt
zat als een huis
Huh is dit niet in een Amerikaans programma? Niet de rode bank van Graham in elk geval. Wel heel grappig want ik heb volgens mij een ander fragment in mijn hoofd, wel bij Graham maar dan met een oudere Britse actrice met een vergelijkbare reactie ![]()
Maarja dat is te verwachten met een man als Jason
Sarah Millican ![]()
Denken jullie dat de ārijkeā gezinnen uit Steenrijk Straatarm na de uitzending nog veel doen voor de gezinnen? Ik had het er over dat ik bij deze laatste aflevering dacht dat ze misschien wel regelmatig een schoonmaker zouden huren voor het andere gezin maar dan kun je dus ook al gekort worden op je uitkering. Ben benieuwd of ze dan wel manieren vinden om toch wat te kunnen betekenen
Nee, want de steenrijke gezinnen zijn helemaal niet zo rijk. De huizen waar ze zogenaamd in wonen worden gehuurd en het weekbudget komt rechtstreeks bij de productiemaatschappij vandaan.
Oh haha. En die drie lelijke bakken voor de deur ook? ![]()
Zou me niks verbazen ![]()
Arme gezinnen zijn ook niet zo arm. Of naja bij het ene gezin dat ik ken hebben ze de bedden verwijderd zodat het leek of de kinderen op de grond sliepenā¦
Ooooh echt? Hoe weet je dat?
Ik zag laatst een advertentie van een soort airbnb achtige website alleen dan met wat luxere huizen. Weet iemand hoe dat heet?
Plum Guide?
Thanks, dit is wat ik bedoelde!