Wij zijn bij sanisale geweest en heel tevreden over. Verkoper was ook heel relaxt en eerlijk, had wat vragen over dingen die duurder waren maar in gebruik minder fijn en dat zei hij bijv ook gewoon. Montage hebben we zelf gedaan maar de keuken hebben we via keukensale en zij hebben de montage gedaan en dat was helemaal prima. Later was er iets kapot gegaan en dat is zonder problemen vervangen.
Ohjee! Ik had niks in mijn doos. En ik zie nergens een link in mijn account om te downloadsn
Ja die zag ik al voorbij komen, maar door de naam twijfelde ik een beetje haha. Dankje
Nederland: Vul het retourformulier in, geef de reden voor de terugzending op en stop het formulier in het pakket. Via de link in de verzendbevestiging kun je een retouretiket aanmaken, uitprinten, op de buitenkant van het pakket plakken en bij PostNL afgeven. Vergeet niet het zendingsnummer op te schrijven!
Ook geen link in je mail?
Harman Kardon Aura Studio vind ik er mooi uitzien. Werken ook heel goed. Of de Soundsticks, is een ouder model maar nog wel op marktplaats te krijgen.
Nee ook niet!
Zijn deze fijn? Lees op Bol best veel negatieve reviews over de zool/vorm
Ik ben fan van Maxaro. Lekker overzichtelijk, alles op voorraad, transparant over prijzen.
Warmbat sloffen! Ze hebben een fatsoenlijke zool en warm wol van binnen.
Zijn hier leden die in Duitsland wonen en betaald abo hebben bij RTL+ en mij kunnen helpen aan een presale link voor Bruce Springsteen?
Ik heb al jaren sloffen van Toms. Geen wol, maar stinkt echt niet. Ruikt ook niet muf, gewoon neutraal. Gaan nu de derde herfst/winter in en echt nog niet aan vervanging toe.
Kun je bij de praxis een gamma verfkleur laten mengen?
Ik heb een analoge wekker gekocht en ik heb daar echt een domme vraag over. Hoe weet die wekker nou wanneer hij af moet gaan, als ik hem op 7 uur zet. Gaat hij dan zowel om 7u als om 19u af?
Ik heb zoveel vragen en mijn brain is not braining
Bij de echte klassieke wekkers moet je toch voor je gaat slapen nog iets induwen, zodat ie dan werkelijk af gaat âs ochtends?
Het ligt denk ik aan welke wekker je hebt gekocht maar volgens mij is het standaard zo dat 'ie gewoon de eerstvolgende 7 uur afgaat en je moet 'm dan weer âaanzettenâ de volgende avond voor de volgende ochtend
Ohja wat krabsalade zegt
Het is niet zoân bellending, maar echt een mega basic ding gewoon:
Hij is van de action, zonder handleiding ook.
Als je de wekker zet (ook op dit ding moet een knopje of schuifje zitten) gaat ie de eerste keer dat het zeven uur is af
Misschien kun je het vast uittesten voor vanavond?
Ja gelukt, thanks! Hij is voor mijn zoon van elf dus ook geen ramp als het ern keer niet goed gaat, iemand maakt hem vanzelf wel wakker haha.
Wat is jullie favoriete recept voor pompoensoep?