Nee hoeft niet per se echt! Ik had qua duo’s ook dingen in gedachten als Buurman & Buurman, David Bowie & Freddie Mercury, The Matrix, Wallie/Waldo etc. Alleen is mijn vriend een saaie zak en wil hij niet all out. Vandaar dat ik nu iets voor mezelf zoek haha. Justin en Britney had ik ook bedacht, maar dat kennen niet veel mensen.
Amy Winehouse. Wel met pruik, anders komt het niet over.
Misschien hermoine en harry potter
Denk dat iedereen die wel kent en is voor je vriend nog niet zo te als buurman en buurman etc
En net nog een ander idee die me te binnen schiet. 2 personages van scooby doo, zijn best ehrkenbaar en wel echt van een lange tijd dus iedereen kent het wel
Ah check! Dan zou grease misschien ook nog kunnen!
Love it
Sonny & Cher?
Oeh heb er nog een!
Ga als Robèrt en Janny van hhb, en dan met een teckel knuffel voor Nhaan!
Dankjullie voor het reageren! Ik ga toch weer 1 keer per dag wat smeren, want hoe ik er nu uitzie slaat nergens op. Ik ga opzoek naar deze!
Wie kent dit nou niet.
Dit was het eerste wat mij te binnen schoot, haha
als ik zie dat er mensen van 70 komen en ik denk aan m’n eigen ouders en schoonouders dan zouden die ze helaas niet herkennen. onze generatie toch zeker wel lijkt me
Duo: Bassie en Adriaan, Theo en Thea
Alleen: Laura van Pittige Tijden incl wallen, Annie MG Schmidt incl grijze pruik en zwarte bril of Marjolein Faber incl grauw mantelpak en middenscheiding…
Edit: of iemand van het Songfestival. Joan met dr tooi, Conchita, Joost Klein.
Heeft iemand wel eens geprobeerd een kledingstuk naar H&M terug te sturen waar je het prijskaartje al had afgehaald?
Ik voel me zo suf, was zo enthousiast toen ik het ontving en meteen het prijskaartje eraf gerukt en een week later heb ik het nog steeds niet aan gehad en wil ik het eigenlijk retourneren… (het is een jasje btw)
Als je het kaartje nog hebt doe ik die altijd los erbij. Zo vaak dat het kaartje met passen er af gaat ofzo. Zou het gewoon terugsturen.
Je kan ook in je kast en in huis kijken wat je hebt liggen, aan welke celeb je dat kan linken zodat je die kan worden voor het feest.
Schaatspak? → jutta
Glitterjasje? → geer en goor
Losse deur? → kate & leo in zee op vlot
Die ikea shark? → freek vonk met gebeten arm in ziekenhuis & zn ex Jinek
Haha fantastisch idee maar die zou ik niet het hele feest meeslepen
Als je vriend niet all-out wil kunnen jullie ook nog als taylor Swift en Travis. Hoeft hij alleen maar een snor en een honkbal shirt
Je zou ook zelf als een beroemdheid kunnen gaan, en je vriend als paparazzi of bodyguard? Kun jij all out gaan en hij heel eenvoudig met een camera, of kostuum + oorsetje + zonnebril oid.
Maar misschien dan niet (of juist wel) als Lady Diana gaan