Ik doe vieze sokken enz sowieso in een klein pedaalemmerzakje en dan pas in packing cube. De rest van de vieze was. Heb ook 1 kleine packingcube waar ik 1 volle set schonekleding inheb en 1 paar extra sokken en extra schone ondergoed. Heb nu ik zo terug tel 4 vluchten gehad die gecanceld waren en waarbij ik pas 1 of 2 dagen later terug kon. Was toen heel blij met schone kleding. Eenmaal thuis was ik alles, ook de packing cubes.
Ik had alvast een beetje gesorteerd en heb de packing cubes ook gewassen na gebruik dus ging er gewoon vies in.
Snoeeeeep!
Pecan snickers
Nerds gummi cluster
Mike sour
Bath & bodywork geurkaarsen
Zzzquil als je een slechte slaper bent
Dayquil & nyquil
Reeseās cornflakes puffs
Als je van koffie houdt met smaakjes dan creamer om erin te doen, is beetje melkachtig en heel lekker
Die crackertjes zijn echt mn crack
Als ik een ding mocht kiezen zijn het cold & flu tablets/dayquil en nyquil, echt zo chill als je strontverkouden bent, maar niet echt goed voor je. Ik vind dat je verder al veel in Europa/Nederland kunt krijgen, ook qua eten. Enige dat ik echt mis zijn fijne tortillas, maar dat is ook een beetje gek om mee te nemen haha. Verder kan ik alleen zoetigheid bedenken qua eten.
Als je van koken houdt een Microplane of Kitchenaid accessoires, sommige dingen zijn daar veel goedkoper.
Ik zag ze laatst toevallig in de NewYorker, alleen geen rode volgens mij, sowieso beige en zwart.
M&ms
Laat 'm in ieder geval geen Hersheyās chocolade meenemen. Dat is zo goor!
(Ze verwerken de melk op een andere manier waardoor een stof vrijkomt die wij associƫren met de geur van braaksel)
Eens met dit! Dit nam ik altijd mee als ik in amerika was hahaha
Die kun je hier ook online bestellen! Of zijn die veel goedkoper daar?
Ik neem altijd mascara en deo mee vanuit Amerika of Canada. Mascara gewoon van maybeline, maar is daar goedkoper.
Qua eten popcorn van Smart Food in de smaak white cheddar
So low
Ik dacht even dat dit over de geurkaarsen ging.
Hij zit in Las Vegas toch? Daar zouden ze meerdere winkels moeten hebben
Heeft iemand ervaring met een tencel dekbed? Mijn dekbed is wel aan vervanging toe en ik wil geen polyester meer, maar vanwege het dierenleed ook geen dons.
Ik keek naar Yumeko, maar daar zijn ze wel heel erg duur. š«
Klinkt wel echt goed haha, heb jij die hele dure (all seasons, ik moet 240 x 220 hebben) of de lente/herfst variant?
Ik bedenk me net dat volgende maand Black Friday is, dus ik wacht daar nog even op en dan ga ik hem kopen! Bedankt voor de info!
Is er een topic voor mensen die hebben gebroken met familie?
Er was een KOPP kind topic, en een brusjes, maar ik weet natuurlijk niet of het daarmee te maken heeft. Als het voor jou is, sterkte!