Durf te vragen #8

Die kun je hier ook online bestellen! Of zijn die veel goedkoper daar?

1 like

Ik neem altijd mascara en deo mee vanuit Amerika of Canada. Mascara gewoon van maybeline, maar is daar goedkoper.

Qua eten popcorn van Smart Food in de smaak white cheddar

2 likes

So low

Ik dacht even dat dit over de geurkaarsen ging.

3 likes

Hij zit in Las Vegas toch? Daar zouden ze meerdere winkels moeten hebben

Heeft iemand ervaring met een tencel dekbed? Mijn dekbed is wel aan vervanging toe en ik wil geen polyester meer, maar vanwege het dierenleed ook geen dons.

Ik keek naar Yumeko, maar daar zijn ze wel heel erg duur. 🫠

Klinkt wel echt goed haha, heb jij die hele dure (all seasons, ik moet 240 x 220 hebben) of de lente/herfst variant?

1 like

Ik bedenk me net dat volgende maand Black Friday is, dus ik wacht daar nog even op en dan ga ik hem kopen! Bedankt voor de info!

2 likes

Is er een topic voor mensen die hebben gebroken met familie?

2 likes

Er was een KOPP kind topic, en een brusjes, maar ik weet natuurlijk niet of het daarmee te maken heeft. Als het voor jou is, sterkte!

1 like

Er is ook een ā€˜het leed dat familie heet’-topic…

1 like

Asking for a friend : kan een man het zien als je een match hebt en er geen gesprek wordt gestart?

Om welke datingapp gaat dit?

3 likes

Ohja goeie, bumble.

1 like

Ik ben natuurlijk geen man, maar ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat de man de match ook gewoon ziet. Ook omdat je als vrouw voor kunt kiezen dat je een openingsmove hebt, waardoor de man dan alsnog het gesprek kan beginnen.

3 likes

Dankje! Heb 't aan dr doorgegeven.

Ja de man kan gewoon zien dat jullie een match zijn en na bijna 24u krijgt hij een melding of hij de match nogmaals 24u wil verlengen in de hoop dat zij dan toch nog een gesprek start.

Zo hebben mijn vriend en ik elkaar leren kennen. :joy:

3 likes

Weet iemand hier het retour adres van Next, specifiek de postcode? Ik had iets geretourneerd en nu wil ik de track and trace checken maar ik kan die postcode nergens vinden. Het was een adres in Schiedam en de postcode was volgens mij iets van 3019 maar weet de letters dus niet :sweat_smile:

1 like

3109 VA?

2 likes

Thanks!