Durf te vragen #8

Handig voor de borrelplank.

14 likes

Ik zit eraan te denken om samen met mijn vriend als Mario & Luigi te gaan met Halloween. Maar ik vind eigenlijk where’s Waldo ook heel leuk haha.

1 like

Thanks iedereen voor het meedenken! Ik heb gisteren nog een rondje op google gezocht en ik ben bij the Addams family uitgekomen. Oud genoeg om herkenbaar te zijn voor de meeste gasten en ook niet super ingewikkeld. Mijn vriend is ook enthousiast.

Dit is de inspo

51 likes

Ik heb haar look een keer nagemaakt en dat was echt heel tof!

1 like

Ik wilde nog reageren, Vincent en Mia van Pulp Fiction, maar dit is ook waanzinnig

4 likes

Oooh deze was ook echt fantastisch geweest! Toevallig deze week nog gekeken, wat een fantastische film is het ook.

In welke fysieke winkels kun je van die klassieke (rode) banada’s vinden? Andere kleur mag ook!

2 likes

Mss even het partijbureau van BBB contacteren

17 likes

Zeeman vaak!

3 likes

Ik zou het ook in een feestwinkel verwachten

2 likes

Ik heb onlangs “packing cubes” gekocht. Van die zakken die je dicht kan ritsen om je koffer overzichtelijk in te pakken (aanrader overigens), maar hoe doe je dat op de terugweg?

Alle gebruikte kleding heb ik op een stoel neergelegd de hele vakantie, en nu….

• Alle schone dingen in 1/meerdere cubes en vieze in een andere
  • Soort bij soort (dus tshirts vies/schoon bij elkaar, jurkjes vies/schoon etc)
  • Schone dingen in cubes, vieze los in koffer
  • Anders?
  • Ik heb geen cubes maar wil de antwoorden zien

0 stemmers

5 likes

Een shirtje vind ik niet echt vies dus dat doe ik gewoon bij de schone maar ondergoed en sokken doe ik los in een plastic tasje

4 likes

Vieze in cubes, de rest gewoon in rolletjes de rest van de koffer opvullend zeg maar.

2 likes

Ik heb geen schone kleding als ik terug kom van vakantie hoor

Maar zou sowieso alles wassen wat in die koffer heeft gezeten want wss muf dus gewoon alles bij elkaar gooien

13 likes

Episode

2 likes

Ik heb maandag een dag vrij en ik weet niet wat ik dan zal gaan doen. Ik heb behoefte aan ontspanning en lekker een dag voor mijzelf, even ‘opladen’.

Opties waar ik aan zat te denken zijn; winkelen in een leuke stad (iemand tips? Ik woon in het Noorden), een welness dag, lange wandeling maken en ergens koffiedrinken, maar dat doe ik dinsdag ook al.

Wat zouden jullie doen?

Ik vind winkelen niet echt ontspannen. Het is wel leuk maar ben daarna altijd juist wel moe van het slenteren etc. Hier staat voor maandag ook regen. Maar ik woon in het westen. Ik zou persoonlijk voor de sauna/wellness gaan!

7 likes

Heb je een auto? Anders is de Rinsma Outlet in het noorden wellicht leuk en lekker ergens lunchen.

2 likes

En een combinatie? Eerst een lange wandeling en dan daarna lekker wellness?
Of iets bakken (als je dat ontspanning vindt), dan een lange wandeling en dan daarna jouw zelfgebakken taart/koek/cake eten met een kop thee. Of iets creatiefs maken met een chill luisterboek op de achtergrond aan?

2 likes

Ik heb altijd een vuilniszak mee waar ik mn vuile was in doe. De schone kleren gewoon weer in de cubes.

5 likes