Durf te vragen #8

Bath & bodywork geurkaarsen
Zzzquil als je een slechte slaper bent
Dayquil & nyquil
Reese’s cornflakes puffs
Als je van koffie houdt met smaakjes dan creamer om erin te doen, is beetje melkachtig en heel lekker

Die crackertjes zijn echt mn crack

3 likes

Als ik een ding mocht kiezen zijn het cold & flu tablets/dayquil en nyquil, echt zo chill als je strontverkouden bent, maar niet echt goed voor je. Ik vind dat je verder al veel in Europa/Nederland kunt krijgen, ook qua eten. Enige dat ik echt mis zijn fijne tortillas, maar dat is ook een beetje gek om mee te nemen haha. Verder kan ik alleen zoetigheid bedenken qua eten.

Als je van koken houdt een Microplane of Kitchenaid accessoires, sommige dingen zijn daar veel goedkoper.

3 likes

Ik zag ze laatst toevallig in de NewYorker, alleen geen rode volgens mij, sowieso beige en zwart.

3 likes

M&ms

1 like

Laat 'm in ieder geval geen Hershey’s chocolade meenemen. Dat is zo goor!

(Ze verwerken de melk op een andere manier waardoor een stof vrijkomt die wij associëren met de geur van braaksel)

9 likes

De Bath & Bodyworks geurkaarsen. Die zijn in mijn ogen echt de beste die er zijn!

3 likes

Eens met dit! Dit nam ik altijd mee als ik in amerika was hahaha

3 likes

Crest whitestrips en tandpasta

1 like

Die kun je hier ook online bestellen! Of zijn die veel goedkoper daar?

1 like

Ja veeeeel goedkoper haha

Ik neem altijd mascara en deo mee vanuit Amerika of Canada. Mascara gewoon van maybeline, maar is daar goedkoper.

Qua eten popcorn van Smart Food in de smaak white cheddar

2 likes

So low

Ik dacht even dat dit over de geurkaarsen ging.

3 likes

Hij zit in Las Vegas toch? Daar zouden ze meerdere winkels moeten hebben

Heeft iemand ervaring met een tencel dekbed? Mijn dekbed is wel aan vervanging toe en ik wil geen polyester meer, maar vanwege het dierenleed ook geen dons.

Ik keek naar Yumeko, maar daar zijn ze wel heel erg duur. 🫠

Klinkt wel echt goed haha, heb jij die hele dure (all seasons, ik moet 240 x 220 hebben) of de lente/herfst variant?

1 like

Ik bedenk me net dat volgende maand Black Friday is, dus ik wacht daar nog even op en dan ga ik hem kopen! Bedankt voor de info!

2 likes

Is er een topic voor mensen die hebben gebroken met familie?

2 likes

Er was een KOPP kind topic, en een brusjes, maar ik weet natuurlijk niet of het daarmee te maken heeft. Als het voor jou is, sterkte!

1 like

Er is ook een ‘het leed dat familie heet’-topic…

1 like