Durf te vragen #9

Ik kan straks kijken naar die van mij, ik heb Frameo. Er waren wel verschillende instellingen maar ik heb het 1 keer ingesteld en niet meer naar gekeken

1 like

Ik heb een Frameo met passe partout en die kun je idd niet uitschakelen. Het is geen onderdeel van het scherm maar zit er echt omheen.

1 like

Ik begreep dat de zonnebrand test van 2026 vandaag bekend gemaakt is.

Kan iemand voor mij inzien welke het beste uit de test komt voor factor 50 voor het gehele lichaam?

1 like

Voor het geval iemand in de toekomst met dezelfde vraag zit. Het is de Bosch 36V 750 advanced leafblower (oid) geworden. De versie inclusief accu en lader plus er was nu tijdelijk een actie dat je voor 30 juni een extra gratis accu kon krijgen, dus die heb ik ook aangevraagd.

Hij is best licht voor een bladblazer (3,5 KG) en mijn vader is gisteren na de lunch al losgegaan in de tuin en lijkt erg tevreden.

8 likes

Vraag ik me ook af! En ik ben ook benieuwd welke zonnebrand met spf 30 en 50 zonder parfum + andere allergenen het beste is?
En welke gezichtszonnebrand het beste is?

Spf 30 van Decathlon zag ik als beste voorbij komen, maarja dat is geen 50 en wist je misschien al. En zelf heb ik er ook niks aan vanwege parfum etc

1 like

@ellegirltalk

Spf 50 voor lichaam
Beste koop en best getest: Zenova suncare (Action) Sunmilk sensitive SPF 50 met 8.1
Nummer 2 is Dr. Jetske Ultee Suncover SPF50 met een 7.9

Spf 30 voor lichaam
Beste getest Decathlon Sun Cream 30
Beste koop Trekpleister Sunmilk 30
En dan staat er tussen op nr 2 Riemann P20 Sunscreen Original SPF30

Gezicht moet ik nog ff goed kijken hoe het er nou in staat

3 likes

Thanks neem aan deze

1 like

Ik kijk hier echt van op! Thanks voor het delen!

1 like

Haha jeetje dat zag ik niet aankomen, gewoon zo’n goedkope als beste uit de test @Mrs.Fraser

1 like

Die van zenova scoort toch al jaren hoog

2 likes

Zou kunnen, mij zegt het niks. Meestal staat Biodermal en Decathlon en Jetske Ultee er wel in, die kan ik me herinneren.

Volgens mij was het die van de Lidl die al jaren hoog stond

1 like

Kijken ze ook naar discutabele zonnefilters of is het meer getest op gebruikservaring?

3 likes

image

Ze kijken naar UVA en UVB bescherming

7 likes

Mensen in Duitsland/die in Duitsland shoppen: ik mis heel erg de (Nederlandse??) Verstegen cajun kruiden.

Deze dus. Mijn collega gaat straks op reis naar Duitsland, is er daar iets super vergelijkbaars wat ze voor mij mee terug kan nemen?

Ja ik weet je eigen mix maken is beter en deze cajun is niet echte cajun blah blah blah NOSTALGIE

1 like

Bij Edeka en Kaufland heb ik wel Cajun-mixen gezien (meestal in zak) maar die zagen er alleen optisch al heel anders uit dan die van Verstegen. Die van Verstegen is fijner, iets milder en mijn ervaring is dat hun kruidenmixen echt uniek zijn qua verhoudingen. Grotere Duitse supermarkten hebben vaak ook wel buitenlandse thema-schappen waar je eventueel Amerikaanse Cajun kan vinden maar die is ook wel echt anders… :sweat:

Ik weet niet in welk land je woont maar is het eventueel mogelijk om het te laten versturen door iemand in Nederland? Verstegen heeft ook een webshop.

1 like

Hier liggen deze bussen gewoon nog in de albert heijn

1 like

Ik denk dat Fatso niet in Nederland woont

1 like

Een Nederlandse versie van iets is milder dan de Duitse versie? Crazy voor een land waar ze zwarte peper en knoflook al ‘scharf’ vinden :smile:

2 likes

:rofl: Haha ja. Ik weet niet meer welk merk het was, maar ik heb uit Duitsland een keer een cajunmix gehad die behoorlijk scherp was, met flink wat rode pepervlokken. Dat overstemde alle andere smaken en dat vond ik geen succes. Het stond in het reguliere kruidenschap maar was niet van de grotere merken Ostmann of Hartkorn.
Die van Verstegen vind ik veel smaakvoller en een stuk minder pittig. Mijn kind kan dat zonder problemen eten.
Best on-Duits inderdaad. :smile:

2 likes