Ik vind de zonnebrand van hun eigen merk en dan in witte verpakking (sensitive) overigens heel fijn. Gebruik eigenlijk altijd die van hun eigen merk, vind Nivea niet beter/fijner.
Je kan beter naar een “die grenze” gaan, zitten inmiddels wel bijna door heel NL. Niemand gaat toch 1.5 uur rijden voor die mega basic DM. En zoveel goedkoper is het ook niet eens meer maargoed.
Nou nivea start met 8,95 daar vs 25 hier. Dat is geen kleine besparing. Wil je daarvoor 1,5 moeten rijden zou je eigenlijk wel bijna een jaar aan drogisterijproducten moeten inslaan
maar genoeg mensen die dat doen.
En je kan er toch gewoon een leuk dagtripje van maken? Genoeg leuke plekken in duitsland en dan is even langs de dm gewoon een bonus.
Zelfs action heeft nivea. En de zonnebrandcreme van hun “huismerk” daar lijkt evengoed te werken haha. De dm is so overrated op dit forum lol
Meer mensen die zich zo suf voelen? Ik voel me alsof ik slaapmedicatie ingenomen heb maar dat is niet zo. Vind het heel naar!
Ik wou net zeggen je hoeft geen dure zonnebrand te kopen, Action is net zo prima
Ik weet dat de AH van 't weekend een 1+1 bonus had voor zonnebrand, dus heb toen wat meegenomen. Maar anders vind ik de prijzen ook echt absurd hoor. Gaat nergens over.
Heb 2 jaar geleden ook ingeslagen in Frankrijk, maar dat is nu dus helaas op haha
Lol. Ik vind de dm leuk. Ben er vorig jaar in Italië geweest en heb echt heerlijke wasmiddelen en huisparfums ingeslagen. Misschien is het assortiment daar anders dan in Duitsland maar ze hadden veel wat ik nooit in nl heb gezien en echt flink goedkoper.
Lidl heeft ook zonnebrand voor normale prijzen! Van cien
Ja die is echt verrassend fijn! Laatst uit nood moeten kopen maar ik zou 'm opnieuw kopen
Die heb ik (groene fles), maar vind de geur echt heel onprettig. Te parfumachtig, en blijft ook plakkerig
Zonnebrandcrème van de hema is heel fijn en werd laatst hier op het forum ook getipt. Nu in de aanbieding, tweede halve prijs.
Alle producten van Cien zijn oranje toch?
Edit: Ah ik zie online iets met Love your planet? Zegt me niks, die oranje flessen zijn oprecht fijn. Smeert goed uit
Mijn kind kan (tot nu toe) maar tegen 1 zonnebrand en die is van Nivea. De rest krijgt ze uitslag. En zo duur idd. Dan is de DM wel echt chill qua prijs.
Ja, die zijn echt anders. Love your planet is vegan en zonder microplastics. Die lijn heeft ook ooit echt slechte testresultaten gehad, dat de spf niet gehaald werd. In diezelfde test kwam de gewone Cien toen als een van de beste naar voren. Echt een andere lijn dus.
Ik heb van die oranje de sport-variant, eigenlijk alleen vanwege het fijne formaat van 50ml, en die vind ik ook fijn. Kan ook goed voor je gezicht.
Wel grappig, ze hebben factor 50 voor de gevoelige huid, en voor kids. Vroeg me meteen af wat het verschil kon zijn, meestal koop ik kinderzonnecreme omdat die vaak goed is voor m’n gevoelige huid. En de ingrediëntenlijst is effectief identiek!
Deze had ik een paar jaar geleden ook en zit inderdaad een heel muffe parfumgeur aan
Ik ben dit weekend naar Duitsland gereden via Bad Bentheim en het was zo intens bij de grens! Er stond een dikke file en zo ongeveer 50% van de voertuigen moest aan de kant voor een flinke check. Er stond een gast met een mitrailleur paraat voor onze auto, echt mega intimiderend. Mijn vriend wilde eigenlijk zonder paspoort gaan, ik heb hem nog op pad gestuurd om hem op te halen (dat was twee uur om). Maar blij dat ik daar zo streng over was, anders konden we wel weer omkeren bij de grens.