Durf te vragen #9

Is een stanley cup het echt waard? En welke dan? (Hij moet kunnen schudden in mn tas, dus die rietjes dingen vallen af)

Er is morgen een Sample Sale en ik twijfel om te gaan

Als je wil dat je drinken echt koud blijft vind ik deze wel het beste. Maar dat is ook mijn voornaamste eis bij een drinkbeker. Ik heb de iceflow. Heeft wel een rietje (wat ik echt een nadeel vind) maar deze past mijn tas. Wel horizontaal maar hij lekt niet.

2 likes

Ik wil een pet laten borduren, maar petten zijn voor mij vaak te klein en blijven daardoor niet goed zitten. Nu zie ik op etsy wel xl petten, maar in de reacties lees ik dat die ook gewoon klein vallen en daardoor vertrouw ik het niet. Heeft iemand tips voor een webshop of iets?

Ik heb deze en vind die heel fijn. Water blijft ook goed koud

1 like

Ik heb nu toevallig een boor geleend van iemand en ik ben geen klusser maar zelfs ik had zoiets van jeetje wat een flutding? Nooit van gehoord ook dat merk, maar diegene is mega fan van de laidl dus ik wist al wel direct waar het vandaan kwam.

Het merk Beechfield (is een soort van Fruit of the loom voor petten) valt groot. Mijn vriend past nooit petten omdat ze te klein zijn maar heeft er twee met een borduursel een van een illustrator en een van een merk, de vrouw bij het kraampje had hetzelfde probleem haha.

1 like

Ik heb ook smalle voeten en ik ben blij met de Teva Original Universal Slim. (Slim slaat op de bandjes en niet op de zool, maar je kan de bandjes instellen zoals je wil)

1 like

Ik ben benieuwd waar

1 like

Amsterdam @droog op de europese insta staat meer informatie

1 like

Ik probeer via ticketswap een kaartje te kopen voor iets en er staat dat ze t via loterij doen. Heb mn alerts aan, krijg ook de loterij melding, maar zodra ik op de melding druk gebeurt er niks? Kom niet in een pagina terecht waar een loterij start oid. Doe ik iets fout?

1 like

En ben je gegaan?

Heeft er nog iemand een goede tip voor matcha? Ik kocht altijd Upfront, maar wil nu wel even een andere proberen. Helaas bij Oriental al 2x een gekocht die ik echt tegen vond vallen…

Ja ze hadden voornamelijk van die grote tumblers met rietjes en kleine bekers enzo
Niet wat ik zocht helaas

1 like

Ik heb de shirakawado premium

Weet iemand of je ergens kan zien of een kenteken geregistreerd is als Uber taxi?

Thanks, ik had voor jouw tip kwam er 1 van Pubquiz Nederland gekocht, die was best lastig en leuk!
Ik ga deze voor de volgende keer onthouden.

3 likes

Wat vreemd! Zodra ik op de melding zit ga ik gelijk de loterij in. ( vgm kan dat 1 minuut voordat het begint) Je hoeft verder niks te doen

1 like

Heb je de app?

4 likes

Bij de strekenvanagnes! Lief mens en ontzettend creatief!

3 likes

Heel eigenwijs heb ik hem toch besteld in een goede aanbieding en hij ligt zoooo lekker zacht! Snap denk ik wel wat je bedoelt trouwens, ga kijken of ik de hoeken nog iets verder dicht kan maken.

2 likes