Vraagje over de oura ring. Ik wil graag de nieuwe gen5 bestellen maar heb het idee dat ik tussen twee maten in zit. Met de 9 moet ik een beetje wringen om hem af te krijgen, gaat niet heel gemakkelijk. De 10 zit losser, niet zo los dat hij constant draait maar gaat gemakkelijk af (als ik met mn hand schud beweegt ie een beetje). Ben ook aan het afvallen dus wellicht dat mn vingers ook nog slanker worden.
Iemand ervaring met dit dilemma en het kiezen van de maat? Hoe heb je gekozen? Oura zelf raadt aan om voor de strakkere maat te gaan als je tussen twee maten in zit maar ik weet het niet ![]()
