Durf te vragen #9

Hahaha. Heel goed! Het kan ook aan mijn dekbed liggen natuurlijk

2 likes

Heeft iemand tips voor stinkend Dr Martens :sob:

Naar zweetvoeten?
Paar dagen in de diepvries steken.

3 likes

Jaaa, heb dat al een keer geprobeerd, maar misschien niet lang genoeg!

2 likes

Je kan van scholl online zon anti schimmel spray kopen en die dood alles. Dus ook de bacterien die zweetvoeten veroorzaken denk ik!

1 like

Wodka (evt gemengd met water, maar dr martens zijn volgens mij niet zo delicaat) in een plantenspuit en dat erin spuiten. Dat gebruiken ze ook bij theatercostuums die niet gewassen en gestoomd mogen worden

6 likes

Wow nooit geweten. Wat een goede inside tip.

3 likes

Ik wil dit weekend een duur uitje doen dus zuinig als ik ben wilde ik kijken of ik goedkoper aan kaartjes kon komen. Toen kwam ik op Vakantieveilingen en ik heb twee keer meegedaan en twee keer werd ik eigenlijk 1 seconde ‘te laat’ overboden met precies twee euro meer? En de ene keer had ik twee euro meer dan het daarvoor hoogste bod en de tweede keer heb ik er zes euro meer op gedaan. Dit kan toch niet?? Hebben mensen dan een tool ofzo? Heeft iemand wel eens wat gewonnen met Vakantieveilingen?

2 likes

Lijkt mij dat er achter dit soort sites bots of andersoortige manipulatie zit waarmee ze voorkomen dat de veilingen onder een bepaalde waarde weggaan. Het mag niet, maar gebeurt wel:

https://www.ad.nl/binnenland/zustersite-vakantieveilingen-bedonderde-bezoekers-deelnemers-boden-niet-tegen-elkaar-maar-tegen-een-computer~a125c29e/

7 likes

Geen idee hoe dit zit, maar ik denk wel dat er ergens bots achter zitten ofzo om de prijs op te hogen.

Heel toevallig heb ik gisteren wel twee keer een Volta treinkaartje gekocht met een veiling. Echt grappig, want volgens mij heb ik nog nooit iets gekocht op vakantieveilingen. Ik heb 4x mee gedaan en werd bij twee op het laatst overboden. Maar ik bood zelf ook wel tactisch op het allerlaatste moment. En dan met een niet standaard bedrag. Er stond bijv 2/4/6/8 onder en ik heb dan 7 geboden toen er alleen een bod van 2 euro was ofzo.

1 like

Weet iemand hoe de fietsenstalling van het centraal station in Den Bosch werkt? Is het gewoon een kwestie van binnenlopen en je fiets wegzetten of moet je iets speciaals doen nog?

1 like

Nee, dat. Kunt gewoon naar binnen en je fiets parkeren. Hoeft niets te doen.

2 likes

Doet een magnetische powerbank bij iPhone het als je een hoesje (zonder zo’n ring) erom hebt? Ik wil die van Anker kopen, maar heb dus wel een hoesje erom want mijn achterkant is kapot met allemaal glasscherven. :clown_face:

Ja

1 like

Denk wel dat ie minder goed blijft plakken zonder een magsafe hoesje.

3 likes

Ja ik vind het dan matig werken.

1 like

Ik ben aan het kijken naar een digitale fotolijst. Nu zie ik bij sommige een witte rand om de foto (passe partout) en bij andere niet. Dit is zeker geen optie he die je aan en uit kan zetten? Het is dus gewoon of altijd die witte rand of volledig beeld?

Ik kan straks kijken naar die van mij, ik heb Frameo. Er waren wel verschillende instellingen maar ik heb het 1 keer ingesteld en niet meer naar gekeken

1 like

Ik heb een Frameo met passe partout en die kun je idd niet uitschakelen. Het is geen onderdeel van het scherm maar zit er echt omheen.

1 like

Ik begreep dat de zonnebrand test van 2026 vandaag bekend gemaakt is.

Kan iemand voor mij inzien welke het beste uit de test komt voor factor 50 voor het gehele lichaam?

1 like