Ja zou kunnen, maar dan zouden we er een moeten kopen. Vind ik ook wel een beetje zonde. We hebben geen koelkast extra ofzo. Anders had ik die wel in de keuken of schuur gezet.
Ze blijven ongeveer een maand aan het werk en wij slapen dus niet thuis. Ik kan dus niet dagelijks een thermos neerzetten oid.
Koffiezetter natuurlijk net weggegooid samen met de keuken omdat die het begon te begeven. Maar daar kan ik wel een nieuwe voor halen. Waterkoker kunnen we iig neerzetten op de badkamer.
Mijn vriend vind t een beetje onzin merk ik, die denkt dat ze zichzelf wel verzorgen. Maar het wordt idd takkeheet en ik wil het ze wel een beetje comfortabel maken. In ieder geval stof tot nadenken en ik denk dat ik m’n vriend morgen maar even goed laat vragen wat hun behoefte is, hij ziet ze morgenochtend. En dan dus een koffiezetter en een waterkoker op de badkamer. En dan zet ik er in ieder geval wat flessen drinken neer van de week.
@PaulieBleeker en @Velours ook bedankt voor het antwoorden. Ik neig er nu meer naar om wel wat basic dingen neer te zetten.