Je kunt achteraf het geld terugvragen. Geld terug bij vergeten OV-chipkaart| Service & Contact | NS
Ja je moet ze ff chatten of bellen, dan kunnen ze het voor je vergoeden
Bizar dat de lyrics niet te googelen zijn, is het een vertaling?
Ja staat er ook, het is vrij vertaald. Maar weet dus niet of het gewoon Engels is of iets anders, wel dat het om een man gaat.
Oh goed gelezen van me… ![]()
Edit: Engels, Duits, Frans, Spaans, Portugees en Arabisch vallen af
Edit2: Oh wacht vrije vertaling natuurlijk ![]()
Maar moet het muziek zijn van dit jaar? Aangezien jezelf aan geeft nooit nieuwe muziek te luisteren, maar dat staat er niet toch?
Ik word helemaal leip van deze. Heb net alle lyrics van Thriller nagelezen omdat ik iets dacht te herkennen ![]()
Haha nee maar ik denk niet dat het reaggaton uit 2003-2020 is aangezien ik weinig anders luister ![]()
![]()
Ik ook dus ik waardeer je diep ik MOET HET WETEN
Ik vond op Genius deze Engelse vertaling:
Before hell brake loose
We loved each other enough
We loved for nothing
Loved to the void
Dus ik denk dat het Herbert Gronemeyer is? Edit: en het album waar het op staat is dan Mensch
Ja dank!!! Ik kreeg het echt nét door van een vriend haha. Had veel lijntjes uitgegooid maar dankjewel!!!
Ik heb die cd van Grönemeyer en heb dit nummer vaak geluisterd, maar hier was ik echt nooit op gekomen!
My god wat een Volkskrant-antwoord ![]()
Efteling met een 3 jarige en een 6 jarige? Aanrader of afrader?
Wat voor wachttijden moet ik aan denken bij de attracties?
En welke attracties zou jij aanraden voor deze leeftijd (geen echte durfals).
En voor de kenners; bij deze leeftijden Efteling of Toverland?
In de app van efteling kan je de wachttijden zien. Zou die downloaden en dan gewoon de komende tijd een paar keer kijken op de dagen dat jij zou willen gaan
Ja is leuk! Sprookjesbos, Carnaval Festival, Droomvlucht, Symbolica… wij gaan wel twee keer per jaar en mijn kinderen hebben dezelfde leeftijd… gaat altijd goed. Toverland is ook erg leuk!
mijn beste jeugdherinneringen zijn echt in de efteling ongeacht mijn leeftijd. ik weet nog dat ik als 3-jarige letterlijk zei dat ik zin had in mijn pensioen zodat ik elke dag naar de efteling zou kunnen haha.
qua attracties: carnaval festival, de droomvlucht, symbolica, de piranha als het warm is, dat slakken monorail ding in het land van laaf. en natuurlijk het sprookjesbos sowieso en daar heb je ook niet echt wachttijd. fata morgana en villa volta ook leuk maar misschien wel spannend? verschilt heel erg per kind denk ik want mijn broertje en ik vonden beide gewoon leuk. max en moritz is een kinderachtbaan maar geen idee hoe of wat qua lengte en leeftijd. de tip van @Luzarl is ook goed!
kut vergat te replyen @Kameleon
Mijn dochter vindt de efteling heel leuk! 2 x geweest toen ze 3 was. Het hielp wel wat attracties voor te bereiden. We hadden boekjes met foto’s. Maar zou anders wel filmpjes ofzo over de droomvlucht en fata morgana opzoeken. Omdat het ook in het donker is voor een deel.
Weet iemand welke winkel passievruchten verkoopt? Ben naar een ekoplaza en een grote AH gefietst, maar daar hebben ze ze niet.