Mijn appie heeft ze wel, en de markt. In de appie app kun je zien welke winkel een product heeft
Lidl
Dirk
Op Videoland staan veel officiële Efteling-filmpjes, bijvoorbeeld ook van een wandeling door het Sprookjesbos. Misschien al eens leuk om te kijken! Dochtertje van vrienden van me (5 jaar) was daar helemaal gek op en kende de route daardoor ook al toen ze een keer zelf daar was.
Mijn 3jarige vind donker soms spannend, dus op youtube een paar filmpjes laten zien en dat hielp dat ze voorbereid was en het niet spannend vons
Ze vond het héél leuk.
Max en Morritz is ook heel leuk voor een 3 jarig kind, als eerste achtbaan.
Bij de jumbo en plus waar ik vaak kom hebben ze ze niet de afgelopen weken, normaal koop ik het gewoon daar. Ze hebben het wel uit de diepvries.
Meeste attracties zijn al wel genoemd zie ik maar de oude tufferbaan is ook leuk voor jonge kinderen. Kunnen ze “zelf” rijden.
Efteling vind ik altijd leuk! Hoe oud je ook bent. Mijn neefjes en nichtjes vinden sommige dingen wel best wel eng, maar dan leiden we ze een beetje af of doen ze hun ogen dicht. Max en Moritz is inderdaad echt een leuke achtbaan als ze een beetje van snelheid houden. Mocht het heel druk zijn, en er zijn ook best wel wat leuke speeltuinen en veel draaimolens, die zijn meestal redelijk rustig.
Ongevraagde tip, en misschien niet aan de orde bij jou, maar bij mijn kind (toen 3 of 4) hielp in sommige attracties zo´n gehoorbeschermer om het minder spannend te maken. Hij vond het verder wel echt fantastisch!
Weet iemand waar je dit nog meer kan kopen? Ik weet dat de Plus het heeft, maar die zit niet bij mij in de buurt, dus niet handig. Hema verkoopt het, maar dan alleen flesjes en ben specifiek op zoek naar blikjes.

Heeft iemand een idee wat ik aan mijn buren kan geven als bedankje voor het oppassen op mijn katten?
Context: zij passen soms op onze katten en wij op hun katten. Dus ik zou het prima vinden als het met gesloten beurzen gaat en dat ga ik ook wel voorstellen hierna, maar de eerste keer gaven we elkaar gewoon bonbons en bloemen. Maar vorige keer dat we op hun katten paste gaven ze een vvv bon van 100 euro en de keer er voor van 50 euro. Ik vind dat zelf veel te veel en voel me een beetje opgelaten om nu ook iets in die richting te geven. We hebben wel al vaker op hun katten gepast dan zij op die van ons. Maar dat vind ik niet erg ofzo, dat is toevallig zo gelopen
Strippenkaart voor een paar ijsjes bij een ijszaak bij jullie in de buurt oid?
Ja leuk idee! Dankje
Wow wat veel. Wij passen ook wel eens op de katten van de buren. We hebben zelf geen huisdieren. Krijgen vaak gewoon een lokaal kaasje van de plek waar ze waren of een fles olijfolie, haha.
Ja bizar he! Ik ben wel heel dankbaar hoor, maar ik vind het ook weer ongemakkelijk en dan wil ik zelf niet aankomen met wat kleins
Maar je kunt toch ook zeggen dat, wat jou betreft, geen grote cadeaus hoeven worden gegeven. En dat je dit als buren zijnde gewoon voor elkaar kan doen. Iets kleins is leuk maar hoeft niet.
Ik heb nog nooit bij Picnic besteld, maar woon nu ergens waar ze bezorgen
Wat moet ik absoluut in mijn mandje gooien?