Durf te vragen #9

Dit soort vellen hebben ze vaak ook bij de Action. Ligt bij de kinderknutselspullen. Niet de hobby artikelen voor volwassenen.

1 like

Je zou eventueel ook bij Action oid een diamond painting kunnen kopen in kleuren die je graag zou gebruiken en daar dan de steentjes van gebruiken?

iemand tip voor een goed beschermhoesje voor iphone se? ik laat hem echt 3 keer per dag vallen dus mag/moet echt valproof zijn voor de voorkant ook

1 like

Ik zweer echt bij Tech21, saai maar ik ben tyfus onhandig en mijn iPhones hebben mij tot nu toe allemaal ongeschonden overleefd. Doe gewoon alleen achterkant hoesje en geen screen erop omdat het hoesje iets hogere randjes heeft die mn scherm beschermen.

4 likes

Ja die tech21 of Otterbox, zo een goede dikke! Ik doe wel ook met screenprotector altijd want hij is ook vaak genoeg schuin op zo een scheve stoeptegel gevallen dat zelfs die dikke randen hem niet konden redden (maar mijn screenprotector wel :pray:).

4 likes

thanks ik ga checken @Zemraluani @Bunnyslippers !!

Ik heb een suede tas op het oog, maar ben een beetje vang dat de stof afgeeft op lichte kleding, en/of dat donkere kleding afgeeft op de tas. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen obv ervaringen of kennis?

Iemand hier recente ervaring met de levertijd van H&M ?
Ik lees niet veel positiefs, heb gister ochtend iets besteld en heb het eigenlijk donderdag avond nodig, zodat het vrijdag aan kan. (moet het item nog bewerken voor een feestje)

Bij mij duurde het bijna twee weken…

1 like

Halve week levertijd vorige week, maar vandaag bestellen en donderdag nodig zou ik niet op gokken

3 likes

Vorige week dinsdag besteld en vrijdag bezorgd (Budbee kluisje). Vond het verrassend snel voor H&M.

2 likes

Verschilt zo erg. Soms 2 dagen soms 1,5 week. :woman_shrugging:t4:

Otterbox defender of spigen armor

1 like

Ik wil gaan SUPen, heb ik nooit eerder gedaan. Moet ik ervan uitgaan dat ik sowieso wel een paar keer in het water val? Of is het realistisch dat ik gewoon blijf staan? Welke schoenen doe je aan? Kan ik gewoon met Teva achtige sandalen, of wat is handig?
En hoe doe je dat met spullen meenemen (water bv)?

1 like

Je hebt vaak van die waterdichte tonnetjes/tasjes die je kan huren! Zelf nog nooit gedaan maar ik weet dat dit wel gebruikelijk is, net als bij een bootje huren.

1 like

Ja dat hebben ze daar niet! Ga er regelmatig kayaks ontlenen, en van die tonnen heb ik nog niet gezien. Het is iets van / voor de buurt, ze hebben allerlei materiaal dat je kunt ontlenen. Het is ook niet bemand ofzo.
Zet je zo’n ton dan gewoon zo los op die plank? Ik vind het zo lastig in te schatten hoe stabiel zo’n plank is, zou dat niet heel makkelijk om kiepen?

Edit ik heb zelf wel drybags, misschien moet ik die proberen als een soort rugzak op m’n rug te binden ofzo

Ja wel los maar dat blijft drijven en is waterdicht! Dus als het er vanaf valt is dat ook geen man over boord.

Misschien dat iemand een alternatief weet?

Edit:
Ik lees op Google dat sommige boards ook een net hebben waar je een waterfles in kunt doen of iets waar je zo’n waterdichte zak aan kan bevestigen.

1 like

Ik ben nooit gevallen toen ik ging suppen. Ik had blote voeten en mn spullen in zo’n waterdichte ton inderdaad.

2 likes

Het is best wel stabiel hoor, je valt niet zo snel en een tonnetje valt er ook niet snel vanaf. Op blote voeten is het fijnste vind ik!

2 likes

Meestal zit er aan de voorkant een paar elastieken, zoals op je bagagedrager en daar kun je je drybag onder doen. Ik ben zelf nog nooit gevallen, maar t kan zo natuurlijk. Je plank gaat eigenlijk nooit mee om, alleen jij.

5 likes