Ik was laatst suppen en dacht dat ik extra grip zou hebben op m’n Teva sandalen, maar uiteindelijk stond ik stabieler op blote voeten. Veel plezier!
Ligt wel aan waar je gaat suppen. Strand is sowieso vallen, gracht of iets kan prima zonder.
Ik heb ooit gesupt op het Gardameer en heb er 3 sec op gestaan en voor de rest viel ik er steeds af dusja. Zal ongetwijfeld aan mijn motoriek liggen hoor ![]()
Heb dit 1x gedaan en ben niet de meest sportiefste maar dit ging me bijzonder goed af. Was eerst op mijn knieën begonnen en daarna gaan staan en niet gevallen terwijl we denk ik wel 2-3 uur bezig waren. Blote voeten vond ik ook fijn, ook omdat je dan lekker met je voeten in het water kan om af te koelen.
Smeer je wel goed in, want was erna helemaal verbrand en had dit nog niet eens bijna door.
Bedankt voor jullie antwoorden @Whitecactus @Moment @Druppels @Bailey , dan is het echt even duimen, status staat nu nog op ‘‘Je bestelling wordt ingepakt en wordt binnenkort verzonden’’ dus op hoop van zegen. Anders zal ik snel nog iets moeten fixen. ![]()
Ja op allebei helaas
Kleding die afgeeft op de tas valt denk ik wel mee, ligt natuurlijk ook aan het materiaal van de kleding. Maar als kleding een paar keer gewassen is zou ik het wel durven. Andersom lijkt de kans me iets groter. Misschien helpt het om de tas te impregneren met Collonil carbon pro? Is de tas sowieso beter door beschermd en wordt hij ook mooier van.
17 juli besteld en lag 22 juli klaar in een Budbee kluisje.
Heeft er iemand goede ervaringen met snijplanken van houtvezel? En over welk merk ben je tevreden?
Ik wil graag van de plastic snijplanken af, maar vind het ook erg fijn om de plank gewoon in de vaatwasser te kunnen doen.
Benieuwd naar ervaringen.
Ik heb een snijplanken set van Combekk. Enorm tevreden over. Kan gewoon in de vaatwasser en werkt verder heel fijn.
Ik heb toevallig vorige week 2 planken van Sage gekocht en ik ben er zo blij mee! Het snijdt zoveel fijner dan plastic, glas of hout en heel gemakkelijk schoon te maken (ook in de vaatwasser!).
Bij Oldenhof merk 1821. Zijn in verschillende soorten, maten en kleuren en mogen in de vaatwasser.
Ik zie de afgelopen dagen ineens iedereen iets van -maxxing gebruiken, maar begrijp niet wat er nou mee wordt bedoeld? Ik zie nu ook een influencer voor een makeup look: eye maxxing gebruiken ![]()
Het komt van looksmaxxing en het is het idee dat je er alles aan doet om er zo goed mogelijk uit te zien. Vooral populair in de manosphere en kan redelijk ver gaan met kaakoperaties etc.
Dus het wordt nu voor andere dingen sarcastisch gebruikt?
Ik begin echt een oma te worden ![]()
Als je veel moeite doet voor je oogmakeup is eyemaxxxxxing niet sarcastisch
Ik zie het vooral serieus gebruikt worden om iets zo goed mogelijk te doen
Koop een variant met anti-slip-nopjes. Zonder glijdt en draait het alle kanten op. Liefst nopjes aan beide kanten, zodat je ook beide kanten kunt gebuiken.
Eyemaxxing is niets anders dan de “best mogelijke” oogschaduwkleur en vorm voor jouw oogkleur en oogvorm te kiezen. Je pakt dan het kleurwiel erbij en kijkt naar de kleur van je ogen en de kleur die zich daar tegenovergesteld van bevindt en pleurt dat op je ogen (bijv: blauw - oranje) waardoor je ogen nog blauwer lijken.
Ik heb inmiddels meerdere van deze, chillste snijplanken die ik ooit heb gehad!
https://www.debijenkorf.nl/d/zwilling-snijplank-31-x-21-5-cm-4069002729-406900272900000