Durf te vragen #9

Goed om te horen! En gebruik je bij elke pannenkoek nieuwe olie/boter? Ga het binnenkort toch maar weer een keertje proberen.

1 like

Ik zou even overslaan. Er zijn ook podia in de stad opgebouwd (o.a. op de Dam)

3 likes

Ja heel lang opwarmen!! Ik warm eerst de pan op en ga dan pas de pannenkoekenmix maken, daarna is ie wel heet genoeg. Ik gebruik wel na elke pannenkoek nieuwe olie

2 likes

Bij iedere pannenkoek klein beetje nieuwe olie inderdaad!

1 like

Wat zijn goede handdoeken voor je lijf? Wij hebben nu handdoeken van de Hema en zijn mega snel versleten. Hoofdprijs hoeft ook weer niet maar graag handdoeken die meer dan één jaar mee gaan zou fijn zijn!

1 like

Wat slijt er aan dan? Ik heb die hotelhanddoeken van de HEMA en ik heb laatst een stapeltje van zeker 10 jaar oud gepromoveerd tot poetsdoek omdat de kleur toch echt wel vloekte bij m’n badkamertegels. En ik gooi ze altijd in de droger.
En mijn meer recente aankopen van dezelfde handdoeken blijven ook nog heel mooi (mocht er kwaliteitsverschil zijn tussen nu en 10 jaar geleden).

Ik heb ook Walra gehad van een of andere spaaractie, maar die waren allemaal zo kapot.

2 likes

Ik vind die van de Bijenkorf heel fijn. Gaan hier al heel lang mee, meesten al 10+ jaar.
Wel in de opruiming kopen.

3 likes

Ze worden super snel dun, er zit zelfs in eentje al een gaatje. Ook de andere was zit helemaal vol pluisjes. Heb even gekeken en heb ze in augustus 2024 gekocht. Dus heb ze wel al langer dan ik dacht maar nog aardig snel. Ik heb andere handdoeken die ik ook al 10+ jaar heb en die gaan nu pas slijten. Ik was ze op 60 graden en heb geen droger…

1 like

Bij mij zijn de Hema-handdoeken uit 2014 (wel de dikste) ook nog veeeeeel beter dan de Walra-handdoeken uit 2020, die zijn dun en kapot met gaten/draden.

1 like

Dan misschien toch nog een keer Hema proberen!

1 like

Ik vind het zo jammer dat ze toen met die eigen lijn zijn gestopt met leuke kleuren met patronen. Die zijn echt onverwoestbaar.

1 like

Zijn nu (deels) in de aanbieding trouwens.

2 likes

Ik heb dit ook hoor, mijn oude HEMA handdoeken gingen eeuwig mee, maar mijn nieuwe HEMA handdoeken (basic lijn of course) slijten echt snel

1 like

Ik vind de HEMA handdoeken ook slechte kwaliteit. Die van ons zijn 5 jaar oud en beginnen te rafelen aan de zijkanten. Ik doe ze wel in de droger.

2 likes

Ligt het dus toch niet aan mij!

Yep hier ook Hema handdoeken die rafelen en steeds dunner worden.

3 likes

Er was hier laatst een forummer die vertelde een nachtje in een hotel in de natuur in Nederland (volgens mij op de Veluwe) te zijn geweest en daar heel chill had gewandeld en aan het zwembad had gelegen.

Weet iemand nog welke forummer/welk hotel dit was? Kan het niet vinden met de zoekfunctie als ik zoek op hotel of zwembad, maar het klonk echt heerlijk en ik heb een lang weekend vrij dus wil me laten influencen :sweat_smile:

2 likes

dat was @Hiphopopotamus vgm! Als je zoekt op veluwe en dan filtert op meest recente post dan zie je het

2 likes

Wow, dat was snel! Dat was hem idd, thanks!

2 likes

Ja doen! Er zijn veel van dat soort hotels hoor, maar deze is gezellig paviljoenstijl en een goed restaurant!

Ik heb ook heeeeel veel tips gekregen in het weg in Nederland topic.

4 likes