Oh ga ik daar ook eens kijken! En het restaurant was ook gewoon chill in je eentje? Vind ik soms zo ongemakkelijk ![]()
Ik neem altijd een boek mee en voel me dan een intellectuele vrouw van de wereld die lekker aan een wijntje zit te nippen. Is echt niet raar!
Ja heb ik laatst ook gedaan, was echt top! Met ereader en lekker eten heb ik mezelf ook goed vermaakt.
Heb je toevallig ook ervaring met de pannen van combekk? Ik wil graag switchen naar pfas vrij en deze hebben leuke kleurtjes (itt demeyere die hier eerder getipt werd)
Nee, nooit gebruikt. Wel inderdaad geweldige kleurtjes zie ik. Alleen ik vind gietijzer niet fijn werken, omdat het flink zwaar is (in ieder geval de gietijzeren pan die ik heb, niet van dit merk).
Wij hadden groene pannen en die werden op het gasfornuis zoo lelijk. Wel al 14 jaar geleden. Ik denk(!) dat gekleurde pannen alleen mooi blijven op inductie.
Edit : ik heb trouwens in januari van vogue 3 koekenpannen gekocht van rvs. Ik vind ze heel prettig. Niet zo prettig als anti aanbaklaag, maar wel gewoon echt goed. Ik heb ze gekocht bij horecagrootkeukenshop.
Ik heb Ikea koekenpannen van de Hemkomst-lijn. Die hebben een keramische laag en doen het echt al jaren goed. Oudste zijn precies vier jaar oud, en vorige week een nieuwe gekocht in een kleinere maat om de Greenpan te vervangen die het eigenlijk te lang al niet goed deed, die heb ik rond dezelfde tijd aangeschaft.
Ze hebben wel slechte reviews maar ik snap niet waar dat vandaan komt, bij mij werken ze perfect.
Zijn nicotinell zuigtabletten te koop zonder recept in Frankrijk en Belgiƫ? En zo ja, in wat voor winkel?
Ik denk dat dit medicatie is en die kan je in Belgiƫ alleen kopen bij de apotheek. Ik weet ook niet of je die meekrijgt zonder voorschrift.
Geen voorschrift voor nodig! Maar het is wel medicatie en die kun je bij ons enkel in een apotheek kopen @Kusjessoldaat , niet bij de Kruidvat of iets dergelijks.
Wie heeft er een goede tip voor een echt stevig telefoonhoesje (iPhone 17) mét koord eraan. Ik heb wel vaker van die hoesjes gehad maar dan zit het koord niet met een goed systeem aan elkaar vast waardoor het afzakt of de de klemmetjes waarmee het koord aan het hoesje bevestigd zit draaien los⦠ik zoek echt een stevige die hufterproof is
Ik heb er een van Ideal of Sweden waar ik wel tevreden over ben. Ik ben wel iemand die zān telefoon zelden laat vallen. Je kan ook een los koord kopen met zoān āplaatjeā met een oogje eraan dat je dan in een ander hoesje stopt. Dan kan je zoān Tech21- of Otterbox-hoesje kopen, dat zijn de meest hufterproof-merken die ik ken.
Wat zijn jullie favo tussendoortjes met veel zout zonder gelijk veel vet en calorieĆ«n? Ik heb lage bloeddruk dus moet wat snackies/eten in mān tas/op kantoor hebben om af en toe te pakken. Maar om bij elke dip een zak chips open te trekken is ook zoiets ![]()
Weet niet of het echt kantoorproof is, maar gekookt ei of komkommer met aromat!
(Of moet dat in impopulaire meningen of vies lekker eten topic
)
Deze!! Echt favo op kantoordagen:
Hebben ook veel andere smaken voor nog een beetje afwisseling in je leven
Oh, ja die ken ik! Goeie š«¶
Ik vind eieren lekker maar ook altijd ziek meuren
ga altijd een beetje bad als iemand dat mee naar werk neemt.
Ik heb ook een lage bloeddruk, maar heb juist het advies gekregen om geen extra zout te eten (en toen ik het wel deed hielp het mij ook niet). Wel regelmatig eten maar dan eerder eiwitten of iets gezonds. Dus qua snacks kun je daar ook naar kijken - je hoeft je niet te beperken tot alleen tussendoortjes met veel zout.
En verder helpt mij het meeste om regelmatig te drinken. Als ik dat niet doe, merk ik het meteen.
En mijn spieren om de zoveel tijd even aan te spannen (in ieder geval voordat ik opsta).
Ik kreeg juist advies om wat te eten bij de hand te houden. Het heeft bij mij met zwangerschap te maken, weet niet of daar dan het verschil in zitā¦
Ah ja, dat weet ik niet. Maar eten bij de hand lijkt me hielp mij ook, zeker tijdens mijn zwangerschap. Maar het hoeven volgens mij geen snacks te zijn met extra zout. Dus bedoel meer: je hebt een bredere keuze