Ik heb volgens mij nog nooit een melkbroodje op. Is dat een soort brioche?
Ik heb laatst zoiets gedaan door bij allemaal bananendozen van de super de hoekjes los te maken, er omheen vouwen en met ducttape rondom vastzetten.
Pakken gazpacho of tomatengroentesap
Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar ik gebruik waarschijnlijk de verkeerde zoekwoorden. Een hele tijd geleden werden hier websites genoemd van dupe parfum. Een weet ik er nog, dat is divain. Maar er werd later ook een andere genoemd, die kan ik niet meer vinden. Ik zoek een parfum die ze bij divain niet hebben, dus misschien daar wel. Weet iemand het nog?
Yodeyma?
Kan ik stof van 80% Polyester en 20% Katoen bleken en verven met textielverf, denken jullie? Of alleen verven?
Ik zou verven met een textielverf speciaal voor polyester dan.
Hoe bewaren jullie je sierraden? Ik kom er achter dat ik op verschillende plekken in huis oorbellen heb liggen (en dat ik er echt meer heb dan ik dacht) en zou het graag een beetje bij elkaar bewaren. Ik heb ooit op amazon een soort open organiser gekocht, maar dat is best onhandig omdat het geen deksel heeft
Ik heb iets dat hier sprekend op lijkt, maar heb geen link want die heb ik ooit gekregen. Ideaal want je sieraden blijven stofvrij en de oorbelletjes kan je er in prikken. Ik vind het echt een fijne manier om alles veilig op te bergen.
Heb ook zoiets als @FrauHelga, maar dan van Stackers. Is modulair, dus je kunt lagen kopen met verschillende vakken en verschillende indeling afhankelijk van waar je behoefte aan hebt.
Aanvulling trouwens: Heb hier ook een reisversie van, die van mij is net klein, maar ben er verder wel tevreden over. Over mn thuis versie ben ik sowieso 100% tevreden
Ik heb niet zoveel sieraden, ik bewaar mijn oorbellen in een kleine versie van deze en een paar armbanden/kettingen in een grotere variant. De twee doosjes staan in mijn kledingkast.
Ik heb een la in m’n pax-kast met van die grijze inzetten voor riemen/sieraden.
Ik gebruik een doosje dat ik al thuis had. Heb met karton afscheidingen gemaakt zoals in de sieradendozen hierboven en het karton bedekt met fluweelsticker van de hobbywinkel. Kostte samen misschien een paar euro.
Ik wil de witte achtergrond van een gescande lijntekeningen verwijderen (zodat ik hem in een online editor kan gebruiken, dus ik moet de afbeelding zonder achtergrond kunnen opslaan). Hoe zouden jullie dat idiot-proof doen?
Is de achtergrond makkelijk weg te halen via paint oid? Volgens mij kun je vanuit daar een transparante png opslaan. Denk dat dit ook via Canva moet kunnen
Ik kan dat op mijn telefoon doen, als je er lang met je vinger op drukt komt de afbeelding los van de achtergrond.
Volgens mij kun je m dan opslaan als. Png inderdaad
Ik heb ook lang Stackers gehad en vond dat top! Nu heb ik idd zo’n sieradenlade in mijn IKEA pax, dat is ok, maar vind ik voor oorbellen minder fijn want het heeft geen kleine vakjes