Canva? chatGPT?
Canva heb je volgens mij de betaalde versie nodig maar ik ga even kijken! Chatgpt is voor mij een laatste redmiddel ![]()
Ik heb de betaalde versie, kan voor je kijken op canva als je wil?
Bedankt voor deze tip, deze kende ik niet!
Volgens mij was het the essence vault wat @Vaasmodel aangeeft. Ik dacht dat forummers daar heel tevreden over waren
Ik denk eigenlijk alles wat een āremove backgroundā functie heeft AI is. Zelfs in Adobe enzo. Anders moet je zelf aan de slag met fuzzy select, pen tool, magic wand etc. Niet moeilijk, maar zou het niet idioot proof noemen.
Als je Procreate hebt of iemand kent die Procreate heeft is het heel gemakkelijk te doen. Ik wil het evt ook wel voor je doen als dat helpt!
@Kauai in Photoshop is er ook een makkelijke manier zonder AI! Je moet het alleen even weten. En het programma hebben natuurlijk haha, dat is de hoogste drempel bij Adobe tegenwoordig ![]()
Super lief maar het is gelukt met pixlr! (Ook @ de rest) Het āprobleemā was dus dat met zoān lijnentekening je bij gewone background removals alleen alles buiten de buitenste lijnen wegkreeg. Moest even een beetje kloten ermee maar het is nu mooi geworden!
Nouja je kunt niet alles weten. Verschillen zijn ook niet per se groot. Superleuk juist dat je je gaat verdiepen. Zoals hierboven ookal wordt gezegd, Syrisch en Libanees dialect lijkt veel op elkaar! En bijna iedereen verstaat ook wel Egyptisch dialect, vanwege vele films en muziek die daar vandaan komt. Marokkaans Arabisch is dan weer een ander verhaal.
Je zou ook via muziek met ondertiteling wat woordjes op kunnen pikken. Ik zeg zet lekker een (Libanese) zangeres op, Nancy Ajram, Haifa, Fayrouz, Jannet, Majda el Roumi op
. Veel plezier!!
Oh en mocht je nog extra āindrukā willen maken kun je Zakaria Tamar lezen, Syrische schrijver met een bekend verhaal over een tijger. Tiger in the tenth day.
Ja dit is het irritante! De āremove backgroundā optie is zo aangeklikt natuurlijk ![]()