Ik heb de betaalde versie, kan voor je kijken op canva als je wil?
Bedankt voor deze tip, deze kende ik niet!
Volgens mij was het the essence vault wat @Vaasmodel aangeeft. Ik dacht dat forummers daar heel tevreden over waren
Ik denk eigenlijk alles wat een āremove backgroundā functie heeft AI is. Zelfs in Adobe enzo. Anders moet je zelf aan de slag met fuzzy select, pen tool, magic wand etc. Niet moeilijk, maar zou het niet idioot proof noemen.
Als je Procreate hebt of iemand kent die Procreate heeft is het heel gemakkelijk te doen. Ik wil het evt ook wel voor je doen als dat helpt!
@Kauai in Photoshop is er ook een makkelijke manier zonder AI! Je moet het alleen even weten. En het programma hebben natuurlijk haha, dat is de hoogste drempel bij Adobe tegenwoordig ![]()
Super lief maar het is gelukt met pixlr! (Ook @ de rest) Het āprobleemā was dus dat met zoān lijnentekening je bij gewone background removals alleen alles buiten de buitenste lijnen wegkreeg. Moest even een beetje kloten ermee maar het is nu mooi geworden!
Nouja je kunt niet alles weten. Verschillen zijn ook niet per se groot. Superleuk juist dat je je gaat verdiepen. Zoals hierboven ookal wordt gezegd, Syrisch en Libanees dialect lijkt veel op elkaar! En bijna iedereen verstaat ook wel Egyptisch dialect, vanwege vele films en muziek die daar vandaan komt. Marokkaans Arabisch is dan weer een ander verhaal.
Je zou ook via muziek met ondertiteling wat woordjes op kunnen pikken. Ik zeg zet lekker een (Libanese) zangeres op, Nancy Ajram, Haifa, Fayrouz, Jannet, Majda el Roumi op
. Veel plezier!!
Oh en mocht je nog extra āindrukā willen maken kun je Zakaria Tamar lezen, Syrische schrijver met een bekend verhaal over een tijger. Tiger in the tenth day.
Ja dit is het irritante! De āremove backgroundā optie is zo aangeklikt natuurlijk ![]()
Ik heb ooit eens chocola cadeau gekregen, soort gekleurde balletjes (truffels? Bonbons?) met verschillende smaken. De buitenkant was niet glad/glimmend, maar meer poederig/korrelig dacht ik me te herinneren. Was heel lekker en wil dat nu voor iemand bestellen. Maar ik kan het niet meer vinden? Weet dus ook niet meer hoe het heet⦠vind wel Happy Truffel (die naam⦠haha) en lijkt er heel erg op, maar in mān hoofd was het veel chiquer terwijl deze branding heel vrolijk en kleurrijk is. Heeft iemand een idee wat ik bedoel?
Nee chiquer (luxer) idd. Zien er wel lekker uit maar helaas niet wat ik bedoel! Dank voor het meedenken
Misschien een van de boxen van vissers chocolade.
Ik vind die persoonlijk heerlijk
Misschien Charbonnel et Walker (bijenkorf)?
Coco en sebas misschien? Hun verpakkingen zijn wel chique vind ik.
Heeft er iemand een IKEA vimle slaapbank of er wel eens op geslapen? Ik zoek echt een comfortabele slaapbank waar je zonder issues een week oid op kan slapen, het liefst tweedehands dus vandaar dat ik hierop uit kom. Ik lees alleen heel wisselende verhalen.
Laatst veel onderzoek naar gedaan en eigenlijk is het algemeen advies om gewoon een topper aan te schaffen waar je goed op ligt. En dan kun je je slaapbank op de looks uitkiezen!
thanks! dat had ik idd ook gelezen en dat klinkt logisch en slim (zeker als je tweedehands koopt ook gewoon wel lekker fris). Alleen bij die Vimle zeggen sommige mensen dat je met je hoofd naar beneden ligt, dus daardoor ga ik wat twijfelen.
Met Vimle geen ervaring, de Friheten wel en die vond ik prima. Toen ik mijn man net kende woonde hij in een studio en was de Friheten zijn bank en bed (nog steeds respect dat ie die elke dag in en uitklapte) en dus veel op geslapen en was echt meer dan prima.
Ik heb er in mijn eerste studentenkamer eentje gehad als āvast bedā voor een half jaar (tijdens een uitwisseling) en die sliep dat half jaar gewoon uitstekend. Ze verkopen deze helaas niet meer maar wel een goede ervaring dus
Goed om te horen, bedankt!
Heeft iemand een tip voor een lange goede regenjas? Ik heb van die lelijke moekerige regenjassen die ik maar snel in alle haast heb gekocht. Maar ik bedoel dus wel lang, dat net over de billen vind ik zo moekerig staan.