Durf te vragen #9

Waarom lach je me uit? @Vuile_bitch haha het staat echt zo moekerig blegh. Ik heb al gezocht op lange regenjas dames. Veel is in mn maat er niet. Ik heb geen bijzondere maat vaak gewoon s. En ik wil graag met een rits ipv een paar drukknoopjes die losschieten op de borst. Dus mocht iemand toevallig iets tegenkomen.

Kijk eens naar de nukabira van the north face. Ik heb een ouder vergelijkbaar model, valt tot halverwege mn scheenbenen en ben er al een paar jaar heel blij mee. Voelt ook niet als goedkoop plastic dus zweet niet zo.

2 likes

Een vriendin van me heeft laatst een supermooie regenjas gekocht van Damson Madder! En die hebben ook lange modellen zie ik

2 likes

Ja ik denk dat ik hier voor ga! Dankjewel. Die zien er iig niet moekerig uit. Hoelang ben je? Ik ben volgens mij 162.cm maar dan valt het model iig lang hopelijk.

4 likes

Ik ben 165cm. Maar heb dus wel een ouder model. Geloof dat op de website van the northface zelf altijd de lengte staat van het model dat de jas aan heeft op de foto, kun je een beetje vergelijken.

1 like

ik lach helemaal niemand uit k vind je verwoording gewoon grappig hahaha

1 like

Ik ben op zoek naar een documentaire familie fotograaf in de buurt van Winterswijk. Ik wil mijn ouders voor ons familie weekend daar later dit jaar een spontane fotoshoot cadeau doen tijdens een bos wandeling, maar ik vind echt nieeeets in de buurt. Misschien dat iemand een goede fotograaf weet? Anders ga ik voor een leuke fotograaf met wat meer reis kosten.

1 like

Heeft iemand een aanrader voor keukendoeken? Die ik nu heb krijg ik echt nauwelijks vaat mee droog. Zijn van de action denk ik

Misschien een open deur maar was je ze voor je ze gebruikt? Dan drogen ze vaak beter. Ik heb van de HEMA en die drogen prima.

4 likes

Die van de witte lietaer met het blokkenpatroon. Had mijn vader in het restaurant en nu zijn ze bij mij hier na drie jaar wassen en drogen nog steeds goed.

3 likes

Ja dit is echt de truc. Anders zijn meteen je hele handdoeken en theedoeken verpest. Liefst doe ik ze van te voren nog in een emmer water.

1 like

Maium! je kan er ook mee fietsen zonder dat je benen nat worden (en je hoeft dus geen regenbroek aan, vind die dingen zo lelijk haha). Elke keer als ik mijne aanheb vraagt iemand wel waar deze jas van is, is echt een aanrader. Heb mijne nu 5 jaar en is echt nog heel nieuw terwijl ik hem wel veel draag.

4 likes

De kwaliteit van de mijne is dan kennelijk echt ondermaats geweest. Duur ding dat echt snel lelijk werd. En op de fiets werkte het nooit echt lekker zoals ze hadden bedacht. Heb nu eentje van Hema :joy:

Ik wil een bepaalde broek eenmalig dragen maar zal ‘m moeten inkorten. Kan ik dit zelf een beetje profosorisch doen met naald en draad en vervolgens dat draad weer doorknippen zodat de broek weer normaal valt?

Gebruikt iemand hier nog Grimas eyebrow fixer? Kreeg opeens een soort flashback dat ik dat gekocht had door het forum.

1 like

Wat voor soort broek is het? Misschien met zoomband?

Jahoor kan prima!

2 likes

Hoe werkt dat met een zoomband? Zo’n ding van de Hema die je erin moet strijken? Maar dacht dat je dat niet meer ongedaan krijgt dus wrsch bedoel je iets anders?

1 like

https://vm.tiktok.com/ZGdxCncGS/

Zo misschien?

Ja klopt! Bij mij gaat het wel los na 1 a 2x wassen alleen weet ik niet hoe het met dit materiaal gaat