Durf te vragen #9

Is zo’n drinkbeker van Stanley echt zijn geld waard? Ik ben opzoek naar een drinkbeker/ fles die mijn water koud houdt waar een liter (of net iets meer) water in kan.

1 like

zo’n tumbler bedoel je (Iceflow)? Naar wat ik hoor van mensen blijft hij goed koud! Vind hem wel relatief duur voor best een simpel ontwerp.

ik vind persoonlijk de Owala Freesip een betere koop, drinkt heeeeel lekker (je kan er rechtop uit drinken) en blijft ook heel lang goed koud. Past alleen niet in de bekerhouder van een auto, dus als je hem in de auto veel wil gebruiken is de Stanley misschien wel handiger.

2 likes

Ik heb een fles van Stanley (maar die is geen liter, geloof 0,6) en die houdt het water heel lang koud, ook als het buiten 35°+ is

1 like

Eens Owala is écht de beste en ik heb veel waterflessen (geprobeerd).

3 likes

Voornamelijk voor thuis of voor in mijn tas. Ik ga die jij benoemd even googelen, dankjewel.

1 like

Hier ook Owala fan!

https://www.bol.com/nl/nl/p/lars-nysom-drinkfles-ren-1000ml-berry/9300000083046155/?cid=1787146402975-1981134025462
Ik ben hier fan van! Blijft goed koud, je fles kan gewoon in de zon op het stand liggen en het water blijft koud.

Echt? Ik heb die van de HEMA en dit zit bij mij vast als een huis

3 likes

Ik raad iedereen kambukka aan. Lagoon insulated of het nieuwe model insulated. Niet zo duur, goed, ijskoud, lekvrij en makkelijk schoon te maken

3 likes

Oh dan moet ik die is proberen dan. Ik heb hem van de wibra

Ik ben fan van Thermos, die houden ook echt goed koud.

1 like

Ik heb sinds een maand ongeveer een nieuwe smartwatch, ik ben van een applewatch naar een Garmin Venu 3s gegaan. Ik ben met de functionaliteiten heel blij alleen heb ik voor een kleur gekozen waar ik nu best wel spijt van heb. Het is de zilver/groen en ik dacht dat dat groen het bandje was. Ik wilde sowieso een ander bandje dus daarom maakte mij de kleur niet zo uit. Alleen nu is de kast dus die groenachtige kleur en vind ik dat niet mooi matchen met het bandje dat ik wil dragen.
Ook met andere bandjes zie je goed het kleur verschil tussen het bandje en de kast. Nu draag ik dus meestal het originele bandje maar dat vind ik niet echt mooi.
Weet iemand of er opties zijn om de kast te veranderen? Eventueel spuiten met verf ofzo?

Hieronder een foto waarbij je goed ziet dat het niet matcht (volgens mijn mening dan)

Ik heb een nep owala bij TK Maxx gekocht en die is ook top. Je zou dus ook ff bij TK Maxx kunnen kijken voor een beker/fles, zijn ze vaak ook wat goedkoper.

2 likes

Die ga ik ook even opzoeken, dankjewel.

2 likes

Je hebt ook hoesjes voor je Garmin, misschien is dat iets?

2 likes

Ah thanks, ga ik even naar op zoek!

1 like

Jaaaa die raadde ik iedereen aan! Nog steeds hoor, je wenkies zitten de komende 3 dagen muurvast. Gebruik het niet meer omdat ik het flesje niet meer open kreeg :joy:

Waar heb jij dat bandje van :heart_eyes:

2 likes

Via Amazon!

https://www.amazon.nl/Amzpas-Vivoactive-verstelbare-vervangingsarmbanden-horlogebandje/dp/B0DNZ52J32/ref=asc_df_B0DNZ52J32?mcid=41d14e598a383a84bfb688431a97976d&tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=761347540496&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=10826547781300863422&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9102749&hvtargid=pla-2592232393872&psc=1&hvocijid=10826547781300863422-B0DNZ52J32-&hvexpln=0&gad_source=1

2 likes

Hahahaha ja is echt zo! Op een geven moment veranderde de formule ofzo waardoor het heel chemisch rook en toen durfde ik niet meer. Maar was wel echt topspul.

1 like