Durf te vragen #9

En @Enlightenment ; ik heb deze ook maar dan van Aliexpress (durf het bijna niet te zeggen haha. Maar ik weiger om veel meer te betalen als hetzelfde product bij bijv Bol of een andere webshop wordt verkocht)

1 like

Inhakend op de Stanley-vraag hierboven: heeft iemand een thermosbeker met keramische coating (gehad)? Die zijn minder makkelijk te vinden, dus laat me graag inspireren.

Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die hun klokje verloren zijn door een niet origineel bandje dat dan net niet perfect om het klokje heenzit. Dat lijkt me zo’n dure pech dat ik wisselen nooit heb aangedurfd.

3 likes

Ik heb een beker van fellow (carter everywhere) met keramische coating, maar die is voor koffie/thee dus heeft een kleinere inhoud.

1 like

Ik heb deze ook, hij zit bij mij muurvast hoor. Iemand probeerde hem te stelen in de metro, maar dat lukte niet :sweat_smile:

3 likes

Ik heb echt al jaren bandjes van Alie en nog geen een die los heeft gelaten. En die je bij Bol koopt bijvoorbeeld, is exact dezelfde. Dus die kan net zo goed loslaten. Alleen betaal je daar 6x zoveel voor :sweat_smile:

1 like

Oh ja dat had ik ook gehoord van Bol bandjes niet eens Ali, maar daardoor durfde ik nooit iets anders dan Garmin bandjes. Maar fijn dat het dus wel goed kan zitten jarenlang! Mijn bandje begint wat te slijten dus ga toch eens een nieuwe zoeken.

1 like

Mwah je kan altijd pech hebben qua kwaliteit, maar over het algemeen is dit denk ik meer in de wereld gebracht door die merken zelf. Ik heb bijna nooit A-merk bandjes gehad voor mijn Apple Watch of fitbit en nooit gezeik. Zelfde met Nespresso en supermarktcupjes die slecht zouden zijn.

1 like

Oja want mocht je apparaat dan kapot gaan kon Nespresso zien dat je geen ekte cupjes gebruikt en had je geen garantie meer ofzo :joy:

Die was ik idd tegengekomen! Ben je er tevreden over?

1 like

Ja! De smaak is goed, hij blijft lang warm, is goed af te wassen allemaal en echt waterdicht. Alleen past ie niet in de bekerhouder van de auto omdat het echt een brede beker is.

2 likes

Heeft iemand hier een idee voor?

We zijn verhuisd en ik had me mega verheugd om lekker in bad te zitten. Eindstand; het bad zit kut. De rug is te recht en hij is veeeel te lang waardoor je telkens met je hoofd onder water komt omdat je je niet met je voeten kunt afzetten. Ik ben zelf 1,78 dus aan m’n lengte ligt het niet. :sweat_smile:

Op internet zag ik al wat voorbij komen over een badverkorter maar dat past niet in dit bad omdat deze aan het einde een heel stuk smaller wordt (aan de rechterkant begint de knik gelijk aan de rand van de foto)

Ik zoek nu eigenlijk gewoon een hele simpele en goedkope optie om iets achteraan het bad te hebben waar ik m’n voeten tegenaan kan zetten.
Een krukje (van de IKEA) werkt niet want je zet er best wat gewicht tegenaan en die klapt dan om.

Zoals je ziet kom ik echt meer dan 30 cm te kort.

5 likes

Ik deed zo’n opblasring achter mijn rug, is dat iets?

2 likes

Een dik badkussen? Dan los je beide problemen op :blush:

1 like

Naast bovenstaande goede oplossingen misschien ook nog zo’n antislip matje zodat je kont een beetje blijft hangen?

5 likes

Kun je niet zo’n groot badkussen proberen, een soort ligbedje voor in bad? Lijkt me best chill. :sweat_smile:

Ik heb zelf een Vimle slaapbank en snap niet wat mensen dan bedoelen met het hoofd naar beneden slapen tenzij ze zelf de voetjes vergeten uit te klappen. Het heeft gewoon een prima mattas om op te slapen. Ook geen klachten over ontvangen maar heb alleen mensen gehad die er een nachtje op sliepen.

1 like

Oh ja ik had dat eigenlijk ook. Bij de vimle die een vriendin van mij had liep het zitgedeelte een beetje schuin af bij je hoofd waardoor je kussens in een soort geul schoven. Dus je moest echt wel stevige en hoge kussens hebben. @Kauai

2 likes

Thanks!

1 like

Mag ik dit hier vragen, moet ik naar het sieradentopic? Waar kun je beetje leuke sieraden kopen? Als potentieel cadeau en dan vooral zilver en met edelstenen bijv.