Durf te vragen #9

Ik organiseer binnenkort de jaarlijkse familiedag en naast de officiële activiteit zoek ik ook nog wat ideeën voor buitenspeelgoed om te lenen zodat de aanwezigen (van 3 tot 81 maar het gaat vooral om de kinderen) zich ook los kunnen vermaken. Wat is leuk? Ik neem sowieso een bal mee maar zoek nog wat andere ideeën voor dingen om te lenen.

Kubb (met die houten paaltjes)

2 likes

Iets van Kubb, petanque of een soortgelijk spel valt hier meestal wel in de smaak, en boogschieten (met van die plakpijlen, geen scherpe punten) of wat circusmateriaal mocht je daar aan kunnen komen?

2 likes

Van die schuimvliegtuigjes of foamraket vinden ze vaak ook leuk.

1 like

Twister? En wij hadden laatst op het buurtfeest sjoelen en zo’n vangspel en dat was ook echt een hit

4 likes

@Anna88 @Mees @Findus @Luzarl yess dank! Ik ga op zoek.

1 like

Grotere variant van jenga

1 like

mannisko

2 likes

Als je hard wil splurgen: Nadine Kieft!

3 likes

Ik ben al een tijdje op zoek naar 2 concertkaartjes voor Katseye. Mijn dochter wil daar heel graag heen maar toen ik kaartjes wilde kopen waren er alleen nog maar premium tickets à 250 euro per stuk te koop. Dat vind ik te duur. Ik zit al een tijdje op ticketswap te kijken voor Amsterdam of Antwerpen maar daar ben ik steeds te laat. De kaartjes die er staan zijn platinum tickets dus duur en meestal maar voor 1 persoon. Ik zou graag seat tickets willen ivm leeftijd en lengte van mijn dochter. Ik denk niet dat zij heel de avond kan staan en ben bang dat als het heel druk ik dat ze haar over het hoofd zien. Ik ben best bereid om wat meer te betalen dan de daadwerkelijke prijs maar het moet niet te gek worden.

Dus longshot: heeft iemand nog tips wat ik kan doen of ken jij iemand die zijn tickets weg doet dan hou ik mij graag aanbevolen.

Ergens hoop ik dat de dag van te voren of dezelfde dag dat het concert is dat mensen hun tickets weg doen voor een meer betaalbare prijs maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet de enige ben die zo denkt

1 like

Worden ze ook verkocht via Ticketmaster? Veel concerten kan je bijna niet meer via Ticketswap kopen maar wel via Ticketmaster zelf.

3 likes

Ik heb meteen gekeken maar helaas ook daar niks beschikbaar. Het is wel een goede tip dus die ga ik ook in de gaten houden!

1 like

Vaak wat dichter op de datum komen er meer kaarten beschikbaar.
Ik ga ook met mijn dochter heen, maar haar vriendin en moeder was het ook niet gelukt, dus ik heb ook dat ticketalert ingesteld bij TicketSwap.

Maar ik zag dus dat je daar de optie ‘meteen kopen’ hebt? Dan heb je buiten dat dus eigenlijk geen kans?

Ik zie op marktplaats ook kaarten staan maar die zijn enorm duur.
Ik hoop voor jullie dat een paar dagen van te voren het nog wel gaat lukken :crossed_fingers:t2:

Voor Harry Styles kwamen de kaarten 5 dagen van te voren pas beschikbaar voor swappen op Ticketmaster.

2 likes

Dat verschilt vaak wel per artiest, maar zou het zeker in de gaten houden! Ze gaan dan ook voor de reguliere prijs via Ticketmaster :grin:

1 like

Ik hoop ook echt dat ik nog tickets kan krijgen! Je hebt idd de optie automatisch kopen. Je kunt dan een maximum bedrag instellen wat je per ticket wil betalen en wat jouw deadline is (bijv. 4 uur voor aanvang concert). Aan die optie heb ik ook gedacht maar daar is ook een wachtrij en gaat op bedrag. Je kan daar nummer 1 komen te staan maar dan moet je jouw bedrag ook hoger instellen dan die nummer 1. Eigenlijk degene die het hoogste bedrag invult heeft de meeste kans. Ik vind het ook niet fijn dat je dan je betaalgegevens/creditcardgegevens in die app moet zetten met al die datalekken tegenwoordig.

Ik vraag mij wel nog af hoe andere mensen die tickets krijgen via ticketswap? Kijken die dan net op het goede moment omdat ik altijd te laat ben

2 likes

Volgens mij krijg je die alerts pas een aantal minuten nadat het daadwerkelijk online komt. Dus mensen die gewoon die pagina 24/7 zitten te verversen zijn dan eerder.

3 likes

Wat is een beetje een gemiddelde prijs voor het laten stomen van een trenchcoat? Net voor het eerst een jas naar de stomerij gebracht en moest €32 betalen. Geen idee of dat duur/gemiddeld/goedkoop is. De jas zelf was €3 dus kon de stomerijkosten sowieso wel lijen

1 like

Bij Ticketswap mag je niet eindeloos verversen, niet in de app in ieder geval want dan word je er gewoon uitgegooid

Pfoe stomen is echt zo duur geworden jeetje. Het is wel een normale prijs hoor (tegenwoordig, lol @ eerdere berichten op het forum eerder vandaag) maar de eerste keer dat ik een jas liet stomen betaalde ik 15 euro max

2 likes