Volgens mij is dit een vrij normale prijs voor een lange jas. Ik heb de laatste jaren rond de 30 euro betaald in verschillende steden. Vroeger was het inderdaad wel echt goedkoper
Het is mij één keer gelukt bij Rosalía door met 3 man heel snel op die notificaties te klikken. Was wel minder dan 1,5 uur voor het concert begon, dus dan zijn er ook minder mensen die het nog proberen.
Ik was vroeger echt de ticketswap queen maar mijn telefoon zat ook aan mijn hand gekleefd. ![]()
Heb nu voor het eerst met automatisch kopen een ticket gekocht. Mijn eerste advertentie voor bedrag A was niet goed gegaan (bevestigt door klantenservice) en toen een nieuwe gemaakt met bedrag B. Nu heb ik alsnog een ticket met bedrag A gekocht. Echt hoe dan??
zijn hier toevallig antiek/goudexperts? verdenk iemand op Vinted er namelijk van allerlei vintage echt gouden sieraden voor praktisch niets aangeboden te hebben. maar t zijn allemaal mega slechte foto’s hahaha waardoor ik t niet zeker weet. ik vermoed een of andere boomer die kasten opruimt en geen idee heeft wat t is ![]()
![]()
(weet dat je zonder duidelijke hallmark oid weinig zeker kan weten, maar toch)
Kunnen jullie nog mensen bovenin vastzetten op Whatsapp? Sinds vorige week is dat bij mij ineens verdwenen.
Nee ik zie die optie ook niet meer
Ik kan het nog wel
Ik kan het wel (android) . Vind het ook een handige functie, zou jammer zijn als dit niet meer kan.
Kan je er niet op gokken of is het daar voor te duur?
Waar is het opbiechttopic gebleven?
Gewoon, in members only? Al mis je er nu niets hoor, gaat alleen maar over vroegere fora
Wat hebben jullie op de wc voor geurding staan? Ik heb daar nu van die geurstokjes van Hema, maar ik denk dat ze wat hebben veranderd wat daar is al snel de geur vanaf. Ik zie ook wel diffusers maar die moeten dan denk ik continu in het stopcontact? Ik heb ook gewoon zo’n spray staan voor na het poepen haha, maar zoek ook gewoon iets voor standaard.
Ik had geurstokjes van de rituals, die bleven wel lang geur afgeven.
Geurstokjes van xenos en dat werkt goed
Rituals en Janzen hebben vind ik fijne geuren hebben en ruiken sterk en lang. Ik doe ook regelmatig wat takken eucalyptus neerzetten (groeit in onze tuin) en dat ruikt ook heel lekker.
Sad ik heb geen toegang (meer) tot members only, maar dat verklaar het dus wel
Geurstokjes en roomspray van marie stella maris.
Heeft iemand tips voor goede koekenpannen die niet al te duur zijn? Mijn huidige pannen zijn echt slecht maar we willen over een jaar overstappen van gas naar inductie. Dus wil dan liever pas investeren in echt goede pannen
Ik zou mezelf geen expert noemen maar ik heb wel een lichtelijke obsessie (gehad) met vintage gouden ringen vinden en kopen via bijv ebay, dus heb wel duizenden ringen gezien dus kan vaak wel hetkennen of iets potentieel een echt gouden ring is of niet. Dus je mag plaatjes dm’en haha
Wat voor soort pannen wil je? Met of zonder anti-aanbak?
Als je carbon steel wil deze nemen: https://www.ikea.com/nl/nl/p/vardagen-koekenpan-koolstofstaal-20581333/
En als je iets met anti-aanbak wil: bij de Hema zijn de Milano-pannen nog in de sale. En de easy chef pannen van de AH schijnen ook fijn en prima te zijn voor die prijs.