Ruwe zolen?
Dan krijg ik tips om schoenen minder glad te maken (kan nuttig zijn) en om een of andere reden allemaal websites over steunzolen. Misschien is er wel geen goede term voor…
Schoenen met profiel
Sorry geen tip maar ik heb dit ook met sketchers!!!
Toevallig net nog buiten met regen dat ik wegglipte tijdens een stap op een stoeptegel ![]()
profiel is echt een goed woord wat ik om een of andere reden helemaal ben vergeten hahaha, ik ga daar eens op zoeken. Bedankt!
Ik ook, heel irritant.
Trailrun achtige schoenen of wandelschoenen hebben vaak een beter profiel, daar zou je ook naar kunnen kijken.
Pas dan wel op hè, als je je dan je schoenafdruk achterlaat op een plaats delict dan ben je zo gepakt!! Heb ik geleerd in crime series ![]()
Stroeve zolen misschien?
Iemand ervaring met de planners van Greenstory? Of weet iemand een andere fijne betaalbare? Deze kan zonder tape/magneet dus dat leek me wel handig, maar best prijzig.
Ja zo een heb ik ooit met korting gekocht geloof ik, zit muurvast (maar kan er even makkelijk af), tevreden mee. Andere merken met hetzelfde principe bestaan vast, maar ken ik niet.
Ik heb precies zo’n ding bij de Hema gekocht laatst. Greenstory heeft wel meer varianten, maar die van de Hema bevalt me goed.
Ik zie alleen een magnetische bij HEMA, die kunnen wij niet ophangen… of heb je een linkje voor me? ![]()
Deze! Niet magentisch en plakt goed tegen mijn koelkast.
Ja blijft goed hangen! Ook de houder voor de pennen.
Grappig heb deze toevallig vandaag gekocht!
Zag zoiets vorige week ook nog bij de Kruidvat liggen!
Ik heb even succesverhalen nodig.
Ik heb een flinke pluk haar eruit getrokken (perongeluk) en heb nu een kale plek op mijn kruin.
Ervaringsdeskundige is het teruggegroeid bij jullie?
Bij mij is er ooit echt een hele flinke pluk, denk ter grootte van een 1 of 2 euromunt, uitgetrokken door mijn cap toen ik van mijn paard viel. Duurde zeer lang, maar helemaal teruggegroeid!
Thanks voor je reactie! ![]()
![]()
Had even paniek hiero, dit is ook bijna een euromunt.