Is het nog/al gelukt? Ik hoop het wel!
Wat lief dat je er nog naar vraagt. Ik heb vorige week woensdag kaarten kunnen kopen voor het concert in Antwerpen via ticketmaster. Dit concert is aanstaande dinsdag. Vanavond is het in Amsterdam. Wel staanplaatsen maar dacht: beter iets dan niets!
Ik heb er echt zin in om samen met mijn dochter naar zo iets groots te gaan. Vooral omdat ik weet dat dit een herinnering is die zij, als zij volwassen is, nooit meer gaat vergeten!
Ik ga morgen keramiek schilderen (jaja te gehypet maar wel leuk).
Iemand leuke ideeĆ«n? Ik heb ergens eerder al eens een bordje met mān kat erop gemaakt, moet die nog wel ophalen, dus ik zat nu te denken aan een drinkbak haha. Maar ik ben even inspiratieloos wat ik er dan op ga schilderen
Asbak
Als je iets simpels wil dan zou ik iets functioneels maken, dus een bakje voor je sieraden of voor dipsaus bijvoorbeeld.
Voor eten en drinken moet het dan wel goede materialen zijn
Taartplateau!
Als jij nu maar de supermarkt zou gaan om een snack/iets lekkers te kopen. Wat haal je dan?
Ben eigenlijk aan het afvallen, maar ben zo ontiegelijk brak en wil iets lekkers vreten
Ik ga zo ingrediĆ«nten halen voor nachoās ![]()
pizza
Als ik NU ga??
Paprikachips ribbel, bugles Chili met roomkaas of Heksenkaas om te dippen, kaasblokjes, van die chocoladetruffels, serranoham.
Heerlijk, wat een festijn
Paprika ribbel chips of croky bolognese, dadels met spek, lekker blok kaas met kruiden.
Truffelpepernoten of van die mokkaboontjes
Voor zoet creme melange koekjes
en hartig kaastengels met sweet chilisaus
bladerdeeg met knakworstjes uit de oven
itsu soep dumpling
en een ijskoud blikje energy
Snickers-ijsjes, macadamianoten en fuet.
Waar hebben ze fijne dikke pantyās die ook tot xxl gaan?
Snag Tights!
Ik zal eens kijken, dankje!
Ik had er nog nooit echt van gehoord tot op dit forum en hoera ik heb ze nu ook: meelmotten!
Ik heb 2 keukenkastjes waar ze in kunnen zitten (eentje weet ik al) maar die andere zit zoān 2,5 meter verderop, is de kans groot dat ze daar dan ook zitten?