Hier was dat wel zo. Ik vond ze vooral aan 1 specifieke kant van de keuken maar het bewuste potje (klein potje sesamzaad van de Albert Heijn zat VOL larven en van die webben) stond helemaal aan de andere kant van de keuken.
Van welk dier kan dit zijn? Ligt in onze schuur. Lijkt allemaal vers. Verspreid, ook achter stellingkast. Grootste hoop is 7 a 8 cm, kleinere 3-4 cm tot maar 1 cm. Iets van 7 verschillende plekjes.
Een egel zou kunnen maar misschien is het daar te groot voor. Of een steenmarter?
De poepplaatjes op internet komen niet echt overeen. Zo lastig. Echt een mysterie
.
Het helpt wel als je ongeveer aangeeft waar je woont: stad/dorp/landelijk, meer in het oosten (westelijk zitten geen steenmarters nl), een vos zou ook misschien nog kunnen afhankelijk van waar je woont dus.
Een territorium poep van steen- of boommarter ziet er weer anders uit, maar wel beetje zoals die flatsen op je foto’s ipv de bekende cilinder vormige. Een egel kan best grote ontlasting hebben
Dan valt steen- en boommarter af.
Mijn gok is dan egel, maar blijft lastig poep te determineren op basis van foto’s haha
Ha thnx, ja snap ik. Maar er zit bijv ook poep op een smalle verhoging van 7 a 10 cm. Weet niet of egels dat makkelijk kunnen?
Ja, egels kunnen best goed klimmen! Niet in bomen maar dat soort opstapjes gaat wel.
(Ze kunnen ook zwemmen maar niet erg lang)
Thnx! Wist ik niet
Ik denk ook een egel! Wij hebben zulke soortgelijke drollen in de tuin, en die komt iig van een egel af
Wat lief ![]()
((Leuk ook dat mijn determinatie klopt))
Haha ja, ze scharrelt inmiddels lekker in de bosjes in de tuin rond.
Rondom Amsterdam zitten gewoon marters hoor!
Zie een van mijn favo AT5 fragmenten (Amsterdamse stadszender): https://youtu.be/V6IjkyMTxU0?is=h90jumAvpBTrebMH
Hahaha dat einde!
Weet iemand toevallig op Dancing with the stars US op de NL Disney komt? Google zegt van wel, maar kan nog niks in de app vinden
Hahahah hoe fantastisch die man ![]()
![]()
Wat is een beetje een makkelijk toegankelijke parkeergarage in Antwerpen? Liefste eentje waarvan je makkelijk bij het station komt.
Of is het makkelijker om bij een station net buiten Antwerpen te parkeren (waar dat 4+ dagen lang kan) en dan de trein te pakken?
Ben ik ook benieuwd naar. Heb vanmiddag nog gekeken voor Q park Keyserlei. Maar vind de inrit aan de smalle kant.
Smalle inrit overleef ik wel want ik heb een klein bakje. Vooral qua verkeer dat ik niet spontaan uit de auto wil springen. Ik rij prima in middelgrote steden, maar heb een soort trauma van bij mijn vader in de auto zitten in Brussel. Dus Belgische steden = het wilde westen in mijn brein.