Dit ga ik doen! Ben al blij dat je niet zegt dat ik alles sowieso moet afzeggen haha
@crazyplantlady zout gorgelen doe ik!
@syntagma superol ken ik niet! Ga ik bekijken
Dit ga ik doen! Ben al blij dat je niet zegt dat ik alles sowieso moet afzeggen haha
@crazyplantlady zout gorgelen doe ik!
@syntagma superol ken ik niet! Ga ik bekijken
Ik heb een hypotheek bij ING en wij werden toen we gingen verhuizen helemaal niet zo doorgelicht als bij de eerste hypotheek. Heb geen informatie over studieschuld hoeven aanleveren. Alleen werkgeversverklaring en saldo spaarrekening voor overbruggen dubbele lasten. Dus het kan per bank verschillen
Hmmmm!!! dat is goed nieuws.
Oké nouja, we moeten gewoon een afspraak maken met een hypotheekadviseur.
Dat gaat tegenwoordig toch allemaal automatisch via Ockto? En daar zien ze ook dat je een studieschuld hebt of in ieder geval je afschrijvingen per maand.
Geen idee, drie jaar geleden moest ik gewoon van alles “handmatig” aanleveren.
Thee met verse gember citroen en honing en voor de rest gewoon platspuiten (pijnstillers slikken) tot je kan rusten. En wel lange nachten maken.
Ja gemberthee helpt bij mij ook altijd goed! Is vast placebo maar placebo effect is ook een effect
@Takkie Ja de rest van de dop zit gewoon vastgedraaid op het flesje dus die gaat sowieso geen kant op.
@Merel Nee er zat geen plastic beschermkapje ofzo tussen.
Ik was vanochtend in de Albert Heijn en toen heb ik heel stiekem een paar flesjes in het schap geprobeerd of ik die wel makkelijk opengedraaid kreeg, (ik dacht als het lukt koop ik die en dan heb ik er sowieso eentje om de rest in over te gieten) maar daarbij lukte het ook niet.
Uiteindelijk thuis maar het pompje eraf gedraaid, schoongespoeld en uitgebreid ermee op de bank gaan zitten friemelen en draaien en buigen en trekken en toen lukte het maar echt pas na 5 minuten ofzo. Moraal van dit veel te lange verhaal: koop geen handzeep pompjes van Marcel’s want het is ellende.
Weet iemand ook of je helemaal wordt doorgelicht als je je huidige hypotheek wilt opplussen voor verbouwing bijv?
Ijsjes deeptroaten, zakt de zwelling.
Wij werden vorig jaar wel opnieuw doorgelicht. We moesten ook een of ander document aanleveren waaruit volgde of we wel of niet een studieschuld hadden. Bij ons eerste huis hadden we de studieschuld verzwegen. Bij ons tweede huis ging dat dus niet meer. We hebben toen met eigen vermogen de studieschuld van mijn man versneld afgelost en die van mij laten bestaan (omdat ik inmiddels bij de overheid werk en met IKB jaarlijks € 2.000 van mijn studieschuld kan aflossen). We hebben de financiering gewoon rond gekregen.
Ja we hebben dit vorig jaar gedaan en moesten ook alles opnieuw aanleveren. En dus echt opnieuw doorgelicht.
Bij mij is het inmiddels 3,5 jaar geleden en via een tussenpersoon (dus niet rechtstreeks bij de bank) maar heel gek dat er zo’n verschil in zit! Ik heb het nog gedubbelcheckt door in te loggen in het aanleverportaal maar echt niks over studieschuld bij mij. Ook geen loonstrook bijv. Wel heel fijn dat het geen groot issue was verder (behalve dan dat je je spaargeld moest gebruiken om af te lossen).
Welk document moest je dan aanleveren?
Ja je leent nieuw geld dus dan is er uiteraard een inkomenstoets. Duo valt niet meer achter te houden
Ja is ook wel logissch, ik bedoelde trouwens niet helemaal opplussen maar het bedrag opnemen wat we al hebben afgelost.
voor amandelen: tonsipret! is homeopathisch dus of je erin gelooft moet je zelf weten, maar ik zweer erbij. je mag er 6 per dag als het nodig is, helpt bij mij echt top.
Haha, wij gebruiken die maar ik heb de truc ook nog niet door. Een paar dagen gefrustreerd kutten en dan ineens heb ik weer een open. ![]()
Wij werden ook helemaal opnieuw doorgelicht bij het meenemen van de oude hypotheek en een nieuw deel erbij afsluiten.
Dat maakt niet uit. Je leent opnieuw, je hypotheek is geen doorlopend krediet wat opnieuw opgenomen kan worden ![]()