Durf te vragen

Is er iemand met een Ace and Tate bril en een Charlie Temple?
Ik heb een Teller van Ace (niet small, maar gewoon) en wil een Charlie Temple erbij, maar twijfel tussen medium en wide! Dus als iemand brillen heeft van beide: wat is wijsheid?

Als ik ga emigreren naar het buitenland, kan ik dan nog met terugwerkende kracht mijn zorgtoeslag van 2018 aanvragen?

Ik heb beiden, maar nooit iets aangeklikt van een breder model? Heb denk ik bij allebei een medium dan haha.

Vind ze ook wel gelijk qua breedte

1 like

Bij charlie op de site zie ik ze echt met naam er vaker staan maar de ene: small, medium of wide.
Bij Ace moet je echt zo’n smalle al pakken, die zijn echt smal en vaak iets kleiner (Teller small heeft kleinere glazen ook) Maar dan denk ik medium wal kan nemen.
Heb je zelf de pootjes goed gebogen, ging dat makkelijk?

Aah wist ik helemaal niet haha, nooit op gelet. Ik heb nu 4 brillen van charlie temple en hoefde daarvan maar 1 de pootjes van verstellen, maar dat ging prima met een aansteker warm maken en dan buigen.

1 like

hierzo: Het grote eye-bleach topic

2 likes

Ik heb ze wel eens zelf geschoren, kreeg er geen stoppels van.

1 like

Ik zorgde ervoor dat ik m’n haar strak achter m’n oren deed en m’n hand op die plek hield. Als het goed is zijn de haren die je niet wil scheren dan bedekt door je hand en kun je heel makkelijk met je scheermes langs je oor gaan. Valt weinig aan te verknallen denk ik maar als je echt niet durft kan de kapper het misschien ook doen?

1 like

@Oprah
Volgens mij kan ik dit aan jou vragen en sorry als het niet klopt haha; hebben jullie een rekje dat in de douche kan staan voor je shampoo etc? Zie alleen op de site iets staan dat je kunt ophangen. :see_no_evil:

Ik scheer ze gewoon af. Scheer mijn hele gezicht trouwens en heb een stoppels en ook geen hardere haren. De ene keer gebruik ik zo’n wenkbrauwmesje maar 9/10 keer gewoon een normaal scheermesje en scheerschuim.

1 like

Misschien niet helemaal het beste advies, maar ik ga dan altijd pielen met een pincet. Soms win ik door er een massive haar uit te halen, soms wordt het enkel een wondje.

1 like

En als je het probeert uit te drukken als een mee-eter?

Weet iemand of Pieces nog bestaat?

Ik heb al een jaar op maat gemaakte van Beter Horen. Super tevreden over deze

1 like

Morgen ga naar NK schaatsen in Thialf, iemand daar ooit tijdens evenement geweest? Is het heel extreem koud?

Heeft iemand een leuk idee voor een vrijgezellen feest? Ik zit nu in een groepsapp van een vriendin en de enige voorstellen die voorbij komen hebben te maken met piemels, dildo’s en andere dingen dat absoluut niet bij mij past. Heb echt geen zin om de hele dag van zulk soort, in mijn ogen, kinderachtige dingen te doen. Gewapend met een sluier en staafje met een piemel erop.

Het mag echt wel wat spannender dan een high tea oid maar die ideeen die nu voorbij komen… :’)

Maar als ik kom met iets als koekhappen zal dit nooit goedgekeurd worden. Het moet wel een middenweg worden dus.

Schieten met zn allen! Wij deden het met ‘sportgeweren’ (?) dus geen echte kogels, maar alsnog heel vet! En daarna lekker eten en aan de zuip met zn allen.

1 like

Thanks voor de ideeën. Ik ga er een paar doorsturen!

Nee juist niet haha, vind dat altijd zo plat en typische vrijgezellenfeesterig.

1 like

Het is wel 10 jaar geleden maar ik vond het niet extreem koud nee. Gewoon winterjas aan en shawl is prima. Was volgens mij even koud/warm als buiten

1 like

Buggyrijden door de polder, en dan in van die wegwerp overalls want daar word je tot op je onderbroek modderig van. En dan daarna idd lekker ergens wijn/bier en eten.

1 like