Het grote eye-bleach topic

Gebaseerd op de eyebleach reddit hier een topic voor al je schattige en leuke plaatjes.
Perfect voor na een lange, rottige dag.



16 likes

haha ahw, ja ik vind de titel altijd juist heel toepasselijk :stuck_out_tongue: het werkt bij mij ook supergoed.
Kan iemand oma nu uitleggen hoe ik gifjes post?
wilde deze met jullie delen: https://g.redditmedia.com/oqcL_zRPK9RWhu9Sjd06MPMbcqxSM4j1X8kHege517Y.gif?fm=mp4&mp4-fragmented=false&s=98f0061eb9925da8e4733eeba5cc21a2

3 likes

Oh ik wist echt niet wat ik kon verwachten toen ik dit opende, maar ik ben blij verrast.

20 likes

Ik kom konijnenliefde verspreiden.

20 likes

Ik had ook heeeeeel iets anders verwacht toen ik dit topic opende, maar ben blij met deze schattige plaatjes, haha.

3 likes

Dit doet me wel ook een beetje denken aan toen ik het afvaltopic opende op het EGF en iedereen dacht dat ik over GFT wilde praten ofzo :joy: koningin van de vage topictitels…

27 likes

Ik heb gemist wie jij bent

Dit topic is echt een goede verrassing :cupid:. Ik doe mee met mijn favoriete fotoset van Tom Hardy met een puppy!!!

13 likes

image

image

9 likes



10 likes

Ik heb een heel board op pinterest met alleen maar schattige dierenplaatjes, haha.

12 likes

13 likes

6 likes

17 likes

Wanneer je dit topic opent en niet weet wat je moet verwachten, maar wel aangenaam verrast wordt en vervolgens in Oprah verandert:
1ptxav

10 likes

Zal ook even mijn duit in het zakje doen :heart_eyes:
7509243802ae90834252ed4ae9fe5581

9 likes


11 likes

Capibara! :heart:


21 likes
2 likes

6 likes