Durf te vragen

Ik ken Lush, maar waar verkopen ze nog meer bruisballen voor in bad?

Holland & Barrett misschien? (Voormalig De Tuinen). Hebben ze in ieder geval nog steeds van die old school badparels dus bruisballen vast ook wel. HEMA ook regelmatig trouwens! En Rituals heeft ze volgens mij ook.

1 like

Kruidvat heb ik ze wel eens zien liggen, Etos heeft ze misschien ook wel.

1 like

DM ook, weet niet of je wel eens in Duitsland komt.

2 likes

Ah nee helaas te ver weg.
Dank voor de andere tips! Ga morgen eens op zoek!

1 like

Klinkt gek maar ook een tuincentrum heeft vaak bruisballen. Intrat.uin bv zeker.

1 like

Ik snap ASOS niet helemaal. Ik wil m’n pakketje gewoon in een winkel laten bezorgen want ik werk full-time, maar dat kan alleen met die volgende-dag service voor €15. Zo irritant. Kan ik niet gewoon bij bezorgadres het adres van mijn lokale PostNL punt invoeren ofzo?

Asos bezorgd alleen bij ups punten, die ophaalpunten staan bij click & collect.

Action heeft ze ook, maar weet niet of ze standaard in het assortiment zitten

1 like

Was er hier ooit een topic waarin mensen hun everyday tas lieten zien? Ik vind het met de zoekfunctie niet meer terug. Wie weet wat ik bedoel?

1 like

De muren vh huis van mijn vriend zijn onlangs gestuct en nu willen we ze gaan texen. We willen een hele lichte warme tint (niet gelig), maar niet wit. We zien door alle kleuren het bos niet meer. Wie heeft er tips/eigen ervaringen met een mooie kleur voor de woonkamer?

Jaa deze was het, dankje! :smiley:

1 like

Heeft iemand een airforce-jas? Ik zie nu overal goede aanbiedingen, maar ik wil zonder bontkraag. Ik heb er een gevonden op de site van een winkel bij mij in de buurt, met korting. Er is alleen nog een L, terwijl ik normaal gesproken S/M draag. Nu heb ik van iemand gehoord dat ze klein vallen, maar wellicht meer ervaringen?

Ik vind ze niet heel klein vallen, heb een M terwijl ik normaal een S heb, maar juist wat ruimer genomen om een dikke trui aan te kunnen doen. Mijn vorige airforce was gewoon een s, dus verschilt per model.

1 like

Ik vind ze ook niet heel klein vallen, dus in jouw geval zou ik dan een M nemen om wat @Lovepink ook al zegt.
Ben zelf ook nog op zoek naar een nieuwe winterjas, want m’n oude airforce begint wel aan zijn einde te raken. Bij welke site heb jij ze met korting gezien?

Een vraag aan mensen die verstand hebben van huurcontracten voor bepaalde tijd…:

Mijn zus verhuurt haar huis met drie slaapkamers aan kennissen / vriendinnen van mij (alle drie beginnend-werkenden) sinds juli. Het huurcontract is getekend voor een bepaalde tijd met als einddatum 31 juni 2019.

Nu hebben mijn vriendinnen aangegeven dat zij het huis willen verlaten voor deze datum (elk i.v.m eigen redenen; relatie, werk, rust etc). Ze zeggen elk iets in de zin als: “ik weet niet wanneer ik weg wil, maar het zal zijn ergens tussen feb-mei.” Ze zoeken elk een nieuw huis los van elkaar. De kans dat ze elk op verschillende maanden willen vertrekken (aka; de huur niet meer betalen) is dus vrij groot. Ze hebben geloof ik een standaard opzegtermijn van 1 maand.Mijn zus wil nu tot een overeenkomst komen dat ze alle drie tegelijk om dezelfde maand vertrekken: laten we zeggen 1 mei - zodat mijn zus drie nieuwe huurders kan zoeken voor het huis.

In het contract staat opgenomen dat de huurders verboden zijn om onderhuurders / airbnb’ers in het huis te stoppen om de huur te dekken.

Kan mijn zus (als verhuur-partij) het juridisch gezien “maken” dat ze op 1 mei weg zijn? De kans dat de huurders tegensputteren bestaat zeker, omdat zij (wie weet) dan nog geen nieuw huis hebben. Ik zou het super vinden als iemand de moeite neemt om met mij mee te denken hierover! Ik voel me zelf semi-verantwoordelijk omdat ik deze huurders heb aangeleverd…

Ik denk eerder dat het aan de huurders is om ervoor te zorgen dat zij de huur gewoon blijven betalen dus dat ze dat zelf onderling goed moeten afstemmen

Ik zou denken OF huur betalen tot einddatum. Vrijwillig overeengekomen neem ik aan. OF het voorstel van je zus accepteren. Dus beetje hetzelfde als @Karl_Lagerfeld

Bij airforce zelf, en bij the stone hebben ze ook goede kortingen!