AH top, dan ga ik het proberen! Welk merk heb jij gebruikt?
Ik heb hetzelfde! Bij mij zat ie echt diep en vast, kon er amper bij met m’n vingers en heb dus echt keihard aan dat tuitje lopen trekken wat echt geen prettig gevoel was…
Oh lekker dan. Ik had gehoopt dat het iets simpels zou zijn waar ik zelf niet opgekomen was.
Die van de Kruidvat, volgens mij was het van dylon
Waar koop je mooie zilveren vintage juwelen/sieraden? Ben best bereid te zoeken in een berg lelijke dingen. (Ijhallen is wel een te grote hooiberg voor zoektocht naar een speld.) Zijn er specifieke sites/ winkels voor sieraden?
Nog bedankt, net de knoop doorgehakt en er ook een besteld!
Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt, maar heb je hier al eens gekeken? https://antiekzilverhuis.nl/
Je kunt ook eens een dag naar Schoonhoven, een leuk stadje met veel juweliers die antieke sieraden verkopen. Die zijn echt veel goedkoper dan nieuwe (ook in goud), maar het is wel speuren naar iets dat bij je past.
Ik ken Lush, maar waar verkopen ze nog meer bruisballen voor in bad?
Holland & Barrett misschien? (Voormalig De Tuinen). Hebben ze in ieder geval nog steeds van die old school badparels dus bruisballen vast ook wel. HEMA ook regelmatig trouwens! En Rituals heeft ze volgens mij ook.
Kruidvat heb ik ze wel eens zien liggen, Etos heeft ze misschien ook wel.
DM ook, weet niet of je wel eens in Duitsland komt.
Ah nee helaas te ver weg.
Dank voor de andere tips! Ga morgen eens op zoek!
Klinkt gek maar ook een tuincentrum heeft vaak bruisballen. Intrat.uin bv zeker.
Ik snap ASOS niet helemaal. Ik wil m’n pakketje gewoon in een winkel laten bezorgen want ik werk full-time, maar dat kan alleen met die volgende-dag service voor €15. Zo irritant. Kan ik niet gewoon bij bezorgadres het adres van mijn lokale PostNL punt invoeren ofzo?
Asos bezorgd alleen bij ups punten, die ophaalpunten staan bij click & collect.
Action heeft ze ook, maar weet niet of ze standaard in het assortiment zitten
Was er hier ooit een topic waarin mensen hun everyday tas lieten zien? Ik vind het met de zoekfunctie niet meer terug. Wie weet wat ik bedoel?
De muren vh huis van mijn vriend zijn onlangs gestuct en nu willen we ze gaan texen. We willen een hele lichte warme tint (niet gelig), maar niet wit. We zien door alle kleuren het bos niet meer. Wie heeft er tips/eigen ervaringen met een mooie kleur voor de woonkamer?