Durf te vragen

Waar in het centrum van Antwerpen moet ik echt eten?

Brasserie Appelmans! Super lekker stoofvlees en cocktails.

Ik heb ineens sinds een paar weken last van roos (denk ik), maar alleen op het gedeelte in het midden van mijn haarlijn bij mijn voorhoofd. Waar je het ook lekker ziet zitten. Terwijl roos volgens mij over het hele hoofd zit? Ik heb geen idee wat ik ineens anders doe waardoor dit zou kunnen komen. Ook merk ik dat het vooral na het wassen te zien is. Ik dacht deze keer ‘laat ik het extra goed uitspoelen rond dag gebied’ en nu lijkt het wel 10 keer erger (als ik eraan zit wordt het ook ‘meer’)
Iemand hier tips voor? Ik heb er net al wat appelazijn op gedaan en uitgespoeld en man wat stinkt dat, maar hopelijk helpt het. En ik ben een beetje bang dat als ik er een speciaal spul voor koop dat ik er niet meer vanaf kom zonder.

Naar de kapper gaan en die het na laten kijken? Sowieso geen antiroos kopen, want dan maak je het erger. Dan zou ik eerder shampoo zonder heftige ingrediënten kopen.
Of misschien is het een reactie op je gezichtsreiniger. Heb je die voor het laatst veranderd?

Ik reinig mijn gezicht eigenlijk alleen met water, daarom vind ik het ook zo vreemd omdat ik dus niet echt iets anders doe dan normaal geloof ik. Heb er nu wat olie op gedaan omdat het wat droog leek en het nog een keren uitgespoeld en het lijkt al minder gelukkig.
Kapper is wel een goeie ja! Stom dat ik daar niet eerder aan dacht aangezien ik vorige week nog geweest ben :sweat_smile:

Wij gaan altijd naar het hard rock café. De aardbei basilicum cocktail (alcohol vrij) is echt mijn lievelings.

Weet iemand hoe je de lekkerste disaronno sour maakt? Ik heb meerdere recepten gevonden, sommige maar met 3 ingrediënten, sommigen met 8 ofzo. Heb eigenlijk niet heel veel zin om heel veel dingen aan te schaffen, maar wat moet er écht in?

Ik vind 'm gewoon met citroensap en simple syrup het lekkerst!

Ik kwam een tijd terug via facebook een leuk schoenenmerk tegen. De naam opgeslagen in notities. Telefoon kapot en dus kwijt.
In de hoop dat iemand het herkent.
Het waren lage gympen, leek wel geweven/geborduurd , heel veel felle kleurtjes/patroontjes.
Iemand een idee?

Geen flauw idee, maar toevallig een iPhone en iCloud voor je notities aanstaan? Dan kun je op iCloud.com inloggen en je notities inzien.

Nee helaas niet!

Ik heb ook op bepaalde plekken op m’n hoofdhuid een soort van roos. Volgens de dermatoloog is het eczeem en het wordt ook erger met temperatuurswisselingen en stress enzo. Ik heb een keer hormoonlotion gekregen voor erop en het werkte echt fantastisch, alleen vond ik het uiteindelijk teveel werk omdat het door je haar moeilijk is om echt op je hoofdhuid te krijgen

Ik heb twee levi’s 720 gekocht.
De maat 28 zit goed, alsin comfy good. Ben alleen bang dat hij wat gaat uitlopen.
De maat 27 zit goed en gaat ook gewoon dicht, zit wel op standje buikpijn, maar als hij gaat uitlopen zit hij wel goed.

Welke zouden jullie doen?

Ik heb een boxspring bed vraag. Bij mij verchuiven de twee bovenste matrassen telkens, waardoor we dan uiteindelijk in een soort kuiltje liggen. Super naar. Wel een topper erover. Heb laatst al antislip matjes tussen beide matrassen gelegd, maar dit veranderd niets. Meer mensen hier last van en een oplossing? Wil eigenlijk gewoon een nieuw bed maarja

27!

Ik heb er gisteren olie op gedaan en nu is het echt veeeel minder! Ik denk inderdaad dat het een soort droge huid kan zijn. Alleen word je haar dan weer vet doordat ik iets op mijn hoofdhuid wil smeren dus dat is wel weer irritant haha.
Ik kijk het nog even aan en anders misschien ook kijken of het eczeem kan zijn.

27

Welke maat heb je normaal? Ik heb namelijk met de 720 een maatje kleiner dan normaal en bij mij zit die ook goed strak maar daardoor wel mooi. En hij is al iets uitgelopen waardoor die steeds beter/mooier gaat zitten

Ik zou even proberen ermee te gaan zitten! Soms pas ik een broek en dan zit hij goed rond mijn heupen en als ik zit dan is hij te strak/niet lekker. Nu heb ik een broek die dus toch te strak zit want dacht bij het passen oh joh hij zit wel prima. Als hij dan nog lekker zit dan zou ik de kleinere nemen want ze lopen wel een beetje uit.

Ik zou de 27 ook meenemen omdat hij best wat uit loopt! Dan blijft ie wel mooi strak bij je liezen ipv dat ie los zit