Durf te vragen

Ik zet altijd koffie (dubbele espresso), laten afkoelen, een lepel gecondenseerde melk in een glas, de koffie eroverheen, en dan de rest vullen met ijsklontjes.

Dat is toch gewoon een milkshake met een ~sjieke~ naam.

Waarom kan je niet bij de genius terecht? Ik had ook zoiets op een oudere laptop maar wel nog met heeel veel fotos enzo erop, en dan kan je in de apple store in een of andere digitale omgeving weer bij je gegevens en die opslaan (wel harde schijf mee dus) en daarna hebben ze hem geformatteerd en deed ie het weer

Wow, thanks! Normaal kon ik altijd een afspraak maken bij de Genius Bar, maar ik kan dat scherm nu helemaaal niet vinden??

Ah ja volgens mij willen ze tegenwoordig zoveel mogelijk plekken vrij houden voor inloop, dus komt er weinig online. Is mij in ieder geval verteld. Ik woon in een stad met apple store dus ben gewoon zonder afspraak langs gegaan en heb daar toen een afspraak voor dezelfde dag nog gemaakt

Dankje! Ja ik zie dat ze de komende 5 weken al vol zitten. Ik weet niet niet of mijn haar dat redt haha, maar ik hou hem in gedachten!

Misschien kun je tussendoor even naar een andere kapper, en dan later naar Beichies om echt iets anders met je haar te doen? Tenzij je natuurlijk een andere optie vindt

Dank!

Dit is echt mijn nachtmerrie :smiley:

Haha ja een beetje wel inderdaad!

Echt een onnozele vraag, maar ik heb last minute een afspraak geboekt voor gellak en ik weet totaal niet voor welke kleur ik zal kiezen. Hebben jullie suggesties??? Dit is de salon: https://www.instagram.com/la_lacquerie_nailsalon/ , ik houd van effen shiny kleuren en simpele patronen en dit zijn mijn baby nails nu:

Waar ik ooit werkte zat de truc in het heel langzaam gieten van de espresso op de ijsblokjes.
Dus recept: eerste ijsblokjes (evt. siroop), dan melk en dan dus die espresso op de ijsblokjes, niet in de melk. Later uiteraard wel roeren.

Vind deze heel mooi

Maar de melk zit er dan toch al in? Hoe giet je het dan niet op de melk.

Iemand bekend in Eindhoven?

Hoelang is het ongeveer lopen vanaf het station naar de Hema?

10 minuten ongeveer

De ijsklontjes drijven en dan giet je het langzaam op de ijsklontjes. Hierdoor koelt de koffie meteen af. De ijsklontjes smelten hierdoor. Uiteindelijk komt het inderdaad wel in de melk terecht, maar op een andere manier dan wanneer je het naast de ijsklontjes, rechtsreeks in de melk, zou gieten.

Weet iemand of je oorbellen die je bij H&M besteld weer mag retourneren? Ik kan er niks over vinden op hun site.

Ohhhh ok snapz :grin:

Thanks!