Durf te vragen

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-3-in-1-tosti-ijzer/p100253514

Ik heb deze en hij heeft me nog niet teleurgesteld.

1 like

Ja klopt inderdaad! Best prijzig. Wij doen er ook op ‘gourmetten’, doordat hij helemaal plat kan liggen. Dus dat scheelt voor ons weer een apart gourmetstel kopen. Zo was voor ons de prijs acceptabel haha

1 like

Ik weet niet wat een zwevende bovenkant is maar ik maak altijd mijn tosti’s met de grillplaten ipv de tostiplaten en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Soms doe ik er een wrap in, die wordt niet helemaal goed getoast aan beide kanten maar dan draai ik m gewoon ff om.

De grillplaat zit nu meer ‘in’ het apparaat dan dat hij ‘uitsteekt’. Dus grillen gaat dan misschien lastiger. Of je eten moet dikker zijn. Als het zo duidelijk is.

Wow is dat ding 4 kg? Dat is toch zwaar voor een apparaat :o

Ik heb deze, die is volgens Bol 6kg, maar dat zal wel inclusief alle platen zijn.

1 like

Ja, hij is best zwaar inderdaad.

Long shot, maar misschien heb ik geluk. Ik was heel erg fan van een kookblog: kayotic kitchen. Ze lijkt te zijn gestopt, haar site is offline gehaald en de recepten foetsie. Ik heb ze helaas nergens opgeslagen en ben een boel van mijn favoriete recepten kwijt :frowning: nog een mede volger hier die toevallig weet of ze nog ergens te vinden zijn?

Diesel is nu nog goedkoper, maar in België is het inmiddels al duurder per liter dan benzine, dat zouden ze ook nog wel eens binnen niet al te lange tijd ook in NL/andere landen kunnen gaan doorvoeren. En dan ben je het beetje voordeel sowieso kwijt. Plus dat je met je huidige auto zoals @Merel al zegt steeds minder steden in mag…

Zij is onder die naam nog wel actief op Twitter, misschien kun je het aan haar vragen. Die websitelink staat ook nog in haar profiel.

Thanks! En ook @Tubing! Ik ga ze beide installeren en kijken welke ik het fijnste vind.

1 like

Sociale constructie: Kern = ons handelen wordt bepaald door de dingen die we denken dat werkelijkheid zijn, i.f.v. wat wij denken wat werkelijkheid is.

Dit vind ik op google?

1 like

Hahaha geen probleem hoor. Dat vraagteken was niet bedoeld als sneer dat jij het niet gevonden had ofzo he? :see_no_evil: Was meer bedoeld als vraag of je hier wat aan hebt/of het juist is. Want eerlijk gezegd kende ik de hele term niet haha

1 like

Heeft iemand een tip voor een betaalbare, goede wasmachine? De mijne heeft het begeven en ik zie door de bomen het bos niet meer, er is zoveel keuze!

Je mond spoelen met zwarte bessensap, 1 of 2 keer per dag. Dan is het zo weg!

1 like

Hoe vallen allstars?
Ik heb normaal maat 41/42. Meestal 41.

1 like

Ik neem ze altijd een maat kleiner!

1 like

Ik neem altijd mijn normale maat. Edit: ik heb 1 versie met platformzool en die vond ik wel iets groter vallen. De rest heb ik altijd mijn normale maat genomen en ik heb smalle voeten.

1 like

Ik neem ook mijn normale maat!

1 like

ik heb ze een halve maat kleiner

1 like