Durf te vragen

ik vind de dr martens tassen altijd heel vet, en de vegan boekentas is wel een aanraden (vind ik)

1 like

Matt & Nat heeft mooie vegan tassen! Allerlei verschillende modellen, dus daar zit vast iets tussen :smile:

2 likes

Ik heb ze net bekeken maar die zijn ongeveer even groot als mijn huidige tas en die vind ik net iets te klein.

Ja daar heb ik al 2 tassen van en ik heb er daar ook 1 gezien, maar ik dacht misschien nog andere merken. Las net namelijk dat Matt&Nat helemaal niet zo goed voor het milieu is.

1 like

Is het asociaal om herhaaldelijk te moeten zeggen dat bepaalde etenswaren zo ontzettend stinken terwijl iemand aan het koken/eten is? (denk aan vis, champignons, garnalen)

Ik ben net uitgevallen tegen mijn vriend toen hij weer eens moest zeggen dat mijn salade (met tonijn) zo erg stonk. En hij snapt niet dat ik dat vervelend vind. Serieus als hij dat bij mijn ouders thuis zou doen hoefde hij nooit meer binnen te komen.

Wat vinden jullie?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb er pas een gekocht van Matt & Nat op Zalando en ben er heel blij mee. Hij is mooi, praktisch, en krijg er vaak complimenten op.

Edit: Oh spuit 11 zie ik

1 like

In deze post staan een aantal duurzame merken, ook voor tassen, misschien zit daar iets tussen?

1 like

Ik vind het wel flauw ja. Oke vervelend dat hij het vindt stinken, maar dat is zijn probleem. Vind het altijd eetlustverpestend als je iets aan het eten bent en iemand moet ff delen dat ie het niet lekker vindt. Ok thanks :+1:t2:

Ohhh ik haat dat zo erg. M’n vriend moet dat altijd zeggen als ik vis eet. Of “geef me snel nog een kusje, want na die vis hoef ik die voorlopig niet.” Vervelend voor je dat je het niet lust, maar ik wel dus laat me met rust. :rage:

2 likes

Ja vind ik dus ook. Hij is een moeilijke eter en lust heel veel niet en ik heb me op het begin heel erg aangepast op hem. Echt dat we 4x per week kipdijfilet aan het eten waren.

Ik dring hem geen eten op, als in dat moet je proeven, dus heb ik ook iets van heb dan ook gewoon respect dat ik wel alles eet. Vind het gewoon een beetje jammer elke.

Ja inderdaad precies dit dus. Ik weet het, je hoeft het niet elke keer te zeggen, ik weet het. En toch elke keer weer.

snapt hij wel dat dat vervelend is?

Na vandaag mag ik hopen van wel. Heb het elke keer denk ik te aardig/subtiel gezegd (al zou je zeggen dat ik het niet leuk vind duidelijk moet zijn). Ben vandaag voor het eerst echt boos geworden.

Hij heeft het iig niet van een vreemde. Als zijn vader hier is en er liggen bananen is het eerste wat ik hoor, bah, bananen zijn voor apen. Rara wat mij vriend ook niet lust.

2 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit voor jou vervelend is, haha. Vind het erger voor hem! Ken zijn kant heel goed, ik haat de geur van vis, en hij zegt er alleen maar iets over. Hij verbiedt je het niet te eten :stuck_out_tongue: dus hem het lekker laten zeggen en dan gewoon negeren, lijkt mij een prima oplossing. Althans zo doen wij dat hier thuis haha, waar ik dus de zeikerd ben.

2 likes

Maar het is toch irritant als je lekker wil gaan eten en iemand anders zegt GOH WAT STINKT HET HIER NAAR VIS. Is toch onnodig, wat voor een reactie verwacht je dan terug? Ja het stinkt inderdaad nou eetsmakelijk

20 likes

Ik ben nog aan het teruglezen, maar dit heb ik ook nodig in mijn leven. Als je iets vindt, wil je het me dan laten weten? :sweat_smile:

Eten is mijn leven :frowning:
Nee ik weet ook niet waarom ik er zo boos om kan worden, trek het me gewoon aan dat hij gemeen is over mijn eten? Dan denk ik echt laat me met rust, als je niets positiefs te zeggen hebt kan je beter stilhouden?

Ik ben net ontploft tegen hem en nu lachen we weer samen. Pff wat een gedoe.

4 likes

Weet iemand of je ondertiteling kunt instellen op Hayu?

Heb even naar dit merk gekeken, maar denk het niet helaas. Thanks voor het meedenken :blush:

1 like

Ja maar het is ook HEEL irritant om in iemand anders z’n stinkende eetgeur te moeten zitten. Zo’n vislucht is echt ranzig, dus dan moet iemand dat lekker kunnen uiten. Je hoeft niks terug te zeggen :smiley: of gewoon wel: ja klopt eet smakelijk. Is voor die ander vervelender dan voor de eter hoor.

Update: ik heb gevraagd of mijn vriend mij irritant vindt als ik dat zeg haha. Hij zegt van niet omdat ik het niet heel vaak doe, maar hij is het ermee eens dat het heel irritant zou zijn als iemand het vaak zegt.

Ja dat was nu al een paar keer gezegd, dat dat heel irritant is.