Ik heb laatst sandalen gekocht met zo’n bandje om je grote teen. Ze zitten perfect, behalve dat dat bandje om m’n teen een beetje knelt. Een maat groter zou weer te groot worden voor de rest. Zou ik bij de schoenmaker dat bandje een beetje op kunnen laten rekken? Ik heb deze week heel weinig tijd om langs te gaan en moet ze wel deze week terugsturen als het niet kan, vandaar dat ik het eerst hier vraag!
Het is wel echt leer volgens mij.
Ik gebruik stoffen wattenschijfjes met het micellair water van Garnier en dat gaat goed!
Schoenmakers kunnen vaak meer dan je denkt! Zou gewoon even langsgaan en vragen.
Morgen word het snikheet en m’n vriend en ik zijn beiden vrij. Nu vroeg hij vanochtend (hij moet werken), bedenk jij iets om te doen morgen? Maar ik heb echt geen idee, we houden beiden niet zo van de warmte. Ik kom niet verder dan: zwembad, naar een meer/park of de sauna. Wat voor uitjes doen jullie met warm weer? Liefst niet al te duur
Vinden jullie musea leuk? Dan heb je geen last van het weer!
Dat is een goeie, dingen met airco. Maar hier in de buurt zijn er geen leuke musea (overijsse/drenthe)
Woon je niet in Nederland? Het wordt toch maar 22 graden? Vandaag 19 volgens mijn telefoon.
Bioscoop is heel chill als het warm is buiten, lekker koel en niet druk
Volgens hem zou het morgen 26 graden worden
Bij mij ook 27!
Ik gebruik daarvoor wel eens een wondersponsje van de Action! Je hoeft het alleen maar nat te maken en zachtjes over de vlek te wrijven. (Ik heb een wit geverfde muur.)
Weet iemand of shapewear bij Zalando retour mag?
in het menu staat de shapewear bij ondergoed en op de website staat dat ondergoed niet terug mag. Maar in de reviews zie ik mensen die meerdere maten besteld hebben en ik neem aan dat die dat niet allemaal houden (zeker als het gaat om €50-€100 euro). Heb het vrijdag aan de klantenservice gevraagd maar nog niks gehoord en ik ben bang dat bepaalde dingen straks weg zijn ivm sale.
Dat is goed nieuws! Fijn dat je je geld terugkreeg.
Hoe krijg je rode lippenstift uit een wit shirt? Zie op internet alleen maar trucjes van als het net is gebeurd, maar deze vlek zit er al een week (vergeten dat ie er zat en nu op wasdag zie ik t weer).
Als je een iPhone hebt. Gewoon lang op de foto drukken en foto bewaren.
Heb hebt naast pax nu ook platsa. Hetzelfde idee alleen goedkoper door gebruik van andere materialen en minder lang garantie. Misschien is dat een optie?
Ik heb zelf meerderen pax kasten. Ben daar opzich fan van.
Hier http://www.howtocleanstuff.net/removing-lipstick-stains-from-anything/ staat dat je oude lipstick-vlekken eerst met alcohol en daarna met afwasmiddel aan de slag moet. nooit geprobeerd overigens…
Gfk panel?
Nooit.