Ik heb echt enorme hooikoorts momenteel, echt verschrikkelijk.
Nu lees ik vaker wat over medical tapen. Zitten hier mensen die daar positieve ervaringen mee hebben?
Het kan wel andersom, gewoon via instagram
In het inlogschermpje staat dat bij mij wel
Jaa vreselijk he, ook zo groot, zelfs mn man dacht wtf is dit nou weer.
Je hebt idd helemaal gelijk over de naam, iemand zei tegen mij dat ie zo heette en toen ik er eenmaal achter was dat dit niet de officiële naam is had ik geen zin meer om mn bericht aan te passen.
Als je zaterdag taart koopt bij de Hema. Is hij dan maandag nog te eten? Ik zit zelf te denken aan iets van appeltaart. Ik moet maandag trakteren op werk maar heb in het weekend echt geen tijd (en zin) om zelf iets te maken.
Dit lijkt mij wel. Kun je niks bij een supermarkt of bakker halen in de buurt van je werk?
Daar dacht ik eerst ook aan maar alles in de buurt is nog dicht als ik al moet beginnen.
Weet iemand hoe de kleding van We valt?
Ik doe dit altijd bij mijn vriend, hij is hier echt mee geholpen. Als je met iemand samen woont is het heel makkelijk door diegene te leren. Bij mijn vriend moest het namelijk wel een paar weken achter elkaar. Nu al 2 maanden zonder tape en nog nergens last van gehad.
Eerst bij mij ook, maar nu ineens niet meer🤔
Eerder groot dan klein, zou ik zeggen.
Soya en verse knoflook zijn mijn go to!
Ik zou dan eerder voor luxe koeken of bonbons of iets dergelijks gaan. Of misschien kun je een taart bestellen voor die dag en hem in de lunchpauze ophalen bij de hema? Dan trakteer je wel wat later op de dag, maar ik vind 2 dagen voor taart best oud!
Oh wat slim! Ik word donderdag ingetapet en als het werkt dan ga ik m’n vriend hier zeker voor inzetten
Doet het laten maken van een uitstrijkje bij de huisarts voor baarmoederhalskanker pijn? (heb wel al een spiraal en dat was niet prettig)
Jaa doen! En tip: maak een foto als het er door de fysio op is geplakt, als referentie. Tape rond afknippen, ook op youtube vind je filmpjes. Ik gebruik eenvoudige medical tape
Nee! Valt 100% mee.
Nee, dat is niet te vergelijken joh! Ze gaan alleen zachtjes met een groot wattenstaafje erlangs niks om je zorgen over te maken.
Ik ben een dinertje aan het organiseren met als thema “geld”. Tot nu toe kan ik alleen maar pomPOENsoep bedenken. Heeft iemand nog meer leuke ideetjes?
Als toetje misschien muntijs?