Durf te vragen

Het gaat om letters die niet in het Latijnse schrift bestaan. Bijv. bij het uitspreken van bepaalde namen, is de klank voor Arabieren anders: er is geen juiste letter voor uit ons schrift. Door bepaalde letters/klanken aan cijfers te koppelen kan er wel van ons schrift gebruik gemaakt worden. Dus bijv. de letter/klank ‘HE’ (=7). NL-ers zullen aGGGGmet (even fonetisch) zeggen. Arabieren zeggen AHEmed. Dus wordt het a7med. Zo heb je er dus nog een aantal.

snap je het zo? Hahaha beetje lastig uitleggen zo

5 likes

Weet iemand hoe je je profiel kan afschermen? Ik heb dit al een paar keer geprobeerd te vinden maar ik kan het gewoon nergens vinden? En ondertussen ben ik echt helemaal gefrustreerd omdat zoiets simpels me gewoon echt niet lukt haha.

Ik heb net de hele tijd zitten zoeken haha, want ik heb het, maar kon het niet meer vinden.
(Dit is hoe het op mijn telefoon is btw)
Rechtsboven klik je op je avatar en vervolgens op het tandwieltje. Dan kies je de opties zoals in onderstaande afbeelding. Vervolgens staat er dan onder ‘overige’ je profiel etc. verbergen. Dan opslaan en als het goed is, is het dan gelukt. :blush:

2 likes

Aaah super lief dat je zo’n duidelijke uitleg met screenshots hebt gemaakt! Het is gelukt. Nu kan ik met een gerust hart slapen.

1 like

Dankjewel, ja het is helemaal duidelijk zo!

Dat kan ik inderdaad proberen. Heb je nog een tip voor ene die goed werk? En misschien niet zo heel erg stinkt hahaha.

Haha zo beschamend dit, maar heeft iemand tips voor het ontharen tussen je billen (gewoon heel dat gedeelte dat je niet kunt zien)?

Niks beschamends aan!!! Ik pak het af en toe mee met scheren. Is wel blind en op gevoel scheren maar heb nog nooit lappen vlees losgehaald dus gaat prima

1 like

Lappen vlees hahaha klinkt zo ranzig

Het lijkt me dat dit ook geldt voor een masterstudie, volgens mij gebeurt het regelmatig (bij mensen die bijvoorbeeld in februari afstuderen)

1 like

Clue is echt top! Na jaren nog steeds heel blij mee en voor mij heel accuraat (gebruik het alleen om m’n cyclus bij te houden).

1 like

Hoe kan het dat 1 appje maar 1 vink heeft en het appje daarna wel 2, die ik verstuurd heb.

Welk is goed en betaalbaar bestek om te kopen?

Wij hebben nu al meer dan een jaar een basic bestekset van action, doet het ook nog steeds prima hoor. Denk dat je daar weinig mis mee kan doen eigenlijk… gaat hier ook in de vaatwasser en komt er nog steeds goed uit!

1 like

Wij hebben ze ook nog van de Action, maar wel al een paar verbogen bij het afwassen… :joy:

Krachtig afwasmiddel hebben jullie dan :joy:

Wij hebben ook Ikea. Al 3 jaar en werkt nog steeds perfect.

1 like

Zijn er mensen die ervaringen hebben met aircoolers (dus niet airco)? Hoe bevalt dat? Verkoelt het een ruimte of echt een paar meter voor het apparaat? Is het de moeite waard om er eentje aan te schaffen als je ook wel een ventilator hebt?

Toevallig heb ik er nu een staan, gekregen van een kennis die er niks mee deed. Probeer hem morgen uit en dan laat ik het je weten haha!

1 like

Yes, graag haha!