Durf te vragen

@Dancingqueen @Santeria thanks in ieder geval! :slight_smile:

Ik ga over een tijdje een weekendje naar antwerpen, heeft iemand tips om daar te doen of voor een leuke hotspots?

Waar kan je een fotoboek laten drukken met onbeperkt aantal pagina’s en een luxe kaft? Wil eigenlijk graag een leren kaft waarin je dan tekst kan laseren of als dat niet gaat een linnen.
Bij onze bruiloft hebben we geen groot album gekregen maar we hebben zoveel mooie foto’s dat ik toch een wil maken

Ik vind de linnen kaft van Albelli altijd wel mooi!

1 like

Ik heb ooit college gehad over dit soort dingen en een borstvergroting is je eigen keuze en noemen ze dan ook ‘opzettelijk ziek’ en daarvoor mag je je dus niet zomaar ziek melden.

Wat voor werk doe je? Ik heb zelf een borstvergroting gehad en was 2/3 dagen echt uit de running. Daarna ging ik gewoon weer naar college. Ik vind de aangegeven herstelperiode vrij overdreven maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Als je niet te belastend werk doet kun je mijns inziens vrij snel weer aan de bak hoor!

Als je verder vragen hebt; pb!

Ze werkt in de zorg en dan is 3 dagen echt te vroeg. Je mag echt een paar weken niks tillen en ook niet eens stofzuigen enzo. Mijn moeder heeft van de zomer haar borst laten verwijderen en ze mag/kan nu nog niet alles op haar werk (ook zorg)

1 like

Oh dat wist ik niet! Ja, dan is 3 dagen wel echt te kort. Hmmmm, volgens mij verschillen de meningen daar nogal over. Mijn chirurg was vrij relaxed en vond vooral dat ik zelf moest aanvoelen hoe en wat. Ik mocht uiteraard geen zware dingen tillen ivm kapselvorming maar een schooltas naar college was prima! Ik deed verder ook geen belastend werk dus wel een beetje een andere situatie dan :smile2:

Ik gebruik altijd Fotofabriek en laat dan een leren kaft bedrukken. Maar zijn volgens mij niet een onbeperkt aantal pagina`s.

1 like

Mijn oren zitten allebei verstopt maar geen zin om naar de huisarts te gaan. Iemand nog een gouden tip?

Ik zou het eerst even opzoeken of laten bevestigen maar geloof dat mijn moeder ooit in de ochtend een druppeltje olie (olijfolie ofzo) in mn vader zijn oor deed, en dan af en toe wat met je oor schelp draaien zodat het los komt en dan savonds met warm water in een bidon of pipetje er zachtjes in spuiten, dan komt het los

1 like

Ik las hier ergens op het forum (sorry weet niet meer waar) day iemand zelf druppels maakte met azijn (hoop dat ik het goed zeg). En idd zoals @Tubing ook zegt, olijfolie moet ook werken

1 like

JAAAA, bij de apotheek kan je kleine setjes druppels halen plus een klein ballonnetje waarmee je het dan uit kunt spuiten. Ik ben zo enthousiast omdat ik dit twee weken geleden mocht doen bij mijn vriend en daar kwám me een shocking partij spul uit. Zie opbiecht-topic :wink: maar aanrader dus!!

Dat deden we nadat olijfolie hier niet bleek te werken!

1 like

@Tubing @AmazoneSlash @anon18050057 ik zit as we speak met olijfolie in mn oor en een watje ervoor, bedankt!!! hoop dat het werkt, en anders op naar de apotheek

1 like

Waar is “kijke je tank” van?
Ik kan geen filmpje vinden als ik het Google, alleen keren dat dat meisje live is gegaan ofz

Heb ze zelf in de wasmachine gedaan en die van mij gaan krom staan van de warmte (ookal was ik ze op 20 graden). Ze zijn zo krom als een banaan :joy:

Ik vond het chocolademuseum (Chocolate Nation) echt geweldig. De Zoo is ook mooi. Beide zijn eigenlijk direct naast het station, dus makkelijk bereikbaar!

Vond zo’n cafe dat vol zit met beelden geweldig. Als je dat googled vind je hem wel

Is er een topic waar ik over mijn shopstop kan praten? :slight_smile: ik heb support nodig haha!

Bedoel je http://web.archive.org/ ? Daar kun je volgens mij een link invullen en als er captures zijn kun je die bezoeken

1 like