Durf te vragen

Mooie jurk! Volgens mij wordt donkerblauw vaak gebruikt als veilige (altijd goed) kleur dus ik denk dat het geen probleem is. Ik had het zelf ook aangetrokken. Daarnaast vind ik het model ook zomers. En als je blijft twijfelen zou ik inderdaad een kleurige accessoire toevoegen!

1 like

Ik vind hem mooi en zou hem zelf gewoon aantrekken! Misschien kun het lint vervangen door één in een wat meer zomerse kleur/met een zomers printje? Voor als je hem wat meer in het thema wil

3 likes

Hmm, ik wil wat artikelen retourneren naar Asos, waaronder een short die ik nu voor de tweede keer aanpas (kaartje hangt er nog aan) en nu besef ik dat het toch iets te kort is voor mijn gevoel. Het zakje waarin het verpakt zat heb ik al weggegooid (en gezien de warmte meurt de vuilniszak zo erg dat ik zelfs de moeite niet meer neem om het eruit te vissen :sweat_smile:) maar nu weet ik niet of ik het zo kan terugsturen? Ik zou het wel aanduiden op het retourformulier uiteraard, maar er zit geen zakje meer rond…

Oh super! Anders ook zonde als het zomaar in de kast blijft liggen…

Maakt niks uit! Die zakjes worden toch vervangen meestal

Volgens mij kan dat niet, maar misschien kun je dat beter even hier vragen: Vragen aan de mods en admin

1 like


Weet iemand waar ik dit jurkje (of een soortgelijke) vandaan tover? Of hebben jullie namen van online shops die dit zouden kunnen hebben? Heb er al een paar bekeken maar nog niet gevonden. Wel in one size, maar hij bestaat ook in gewone maten.

Edit: al gevonden!

1 like

Ben je echt op zoek naar deze kleur? Ik heb bij Costes wel dit model gezien in oranje en zwart volgens mij. Ook met die gouden soort van stipjes.

1 like

Het liefst wel! Heb ook wel iets soortgelijks gezien in het zwart, maar wil iets zomers. Lichtroze mag ook, maar wit staat me beter haha :baby_bottle:

Hahaha zal wel meevallen toch!
Ik heb deze kleur nergens gezien, hopelijk kan iemand anders je verder helpen.

1 like

Toch bedankt! :blush:

1 like

Volgensmij heeft most wanted dit soort modellen.

1 like

Daar zag ik ze dus niet tussen staan… En als je MWL bedoelt, die zijn one size en vallen altijd te groot :woman_facepalming:t3:.

lof, diordie, by rebellion en jurkjes.com

1 like

Haha ja daar is deze screenshot van maar daar is 'ie dus uitverkocht in mijn maat

Ik heb soms op Instagram bij mijn verhaal, bij de stickers, dat de temperatuur er niet bij komt te staan. Nu ook weer, m’n gps staat aan, de app is up to date, heb de app al opnieuw opgestart maar nog steeds niks. Iemand enig idee hoe ik dit er bij krijg?

Is het lekker als je van die krieltjes (gebakken aardappeltjes) gewoon zo ongebakken in een ovenschaal gooit met wat groente erbij? Of worden ze er dan niet lekkerder op?

kan prima. Zou er wel wat (olijf) olie over doen, maakt het net wat lekkerder.

1 like

@Santeria @anon42887991 aah thanks! Als ik die aardappeltjes in de pan bak dan of verbranden ze of ze worden onwijs zacht. Ben benieuwd!

1 like

Ja kan prima! Ik doe het ook weleens met aardappelpartjes.

1 like