Ja je moet het echt doen! Ik kon bijna nergens met mijn pinpas betalen. Ook meerdere geldautomaten accepteerden mijn pinpas niet, dus pinnen en dan overal cash betalen is ook niet echt een optie.
@George @LizzyBennet @safkina @Daelyss Thanks guys!
Ik denk dat ik even onderzoek ga doen naar een prepaid credit card. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben en ik even mag pben?
Ik heb er zelf ervaring mee maar woon in Blegië. Weet niet of @anon25085977 je verder kan helpen?Zij werkt bij Rabobank.
Suprr bedankt inieder geval!
Ik heb een creditcard bij Rabobank, maar ik heb mijn betaalpas ook daar. Op de 20e (of 26e?) wordt het geld dat ik heb gebruikt afgeschreven vanaf mijn betaalrekening naar mijn creditcard om de balans weer op 0 te zetten! Zolang ik hem niet gebruik heb ik er ook geen kosten van.
Ja ik zit zelf ook bij rabo. Misschien toch maar even daar eentje aanvragen.
Ik ben er tevreden over! Het enige nadeel vind ik dat ik bij thuiskomst altijd graag m’n creditcard rekening wilde aflossen (zodat ik duidelijk kon zien hoeveel geld ik echt nog had) en dat niet kon, je moet dan gewoon wachten op die dag dat het wordt afgeschreven. Maar prima verder!
Ik had het zelfde bij de ING toen in nog een studentencreditcard had. Maar sinds dit jaar heb ik een ‘normale’ rekening en kan ik gewoon aflossen. Misschien is dat bij Rabo ook zo?
Nee bij Rabo kan dat helaas niet! (Ik heb allebei haha)
Heeft iemand hier wel eens een maagzweer gehad?
Oja btw rabo creditcard is echt top. Gewoon doen.
Ja ik heb dat gehad @maagzweer
Nee, wel erge maagklachten maar tot nu toe geen maagzweer,
Weet er overigens wel wat van af, wilde je er wat over vragen?
Ik heb een Visa (bij visa zelf) en dan krijg ik gewoon een mail wanneer mijn rekening klaar staat. Dan moet je binnen drie weken betalen. Je kan in de app ook met ideal betalen wanneer jij wilt (dus bijv eerder dan de rekeningdatum). Ik heb 'm destijds genomen toen ik een paar maanden naar Amerika ging. Belangrijkste reden was dat je er ook geld op kan zetten, dus een tegoed. Vond ik fijn voor grote bedragen zoals binnenlandse vluchten en autohuur.
Ik heb ook een Amex ivm mijn vliegmiles, die vind ik niet echt aan te raden. Wordt lang niet altijd geaccepteerd en je zit vast aan een vaste betaaldatum terwijl ik vaak wel eerder wil betalen.
Wat waren je klachten en wat heb je er tegen kunnen doen?
Kan je mij vertellen wat je ervaarde aan klachten en wat je er tegen deed?
Het is vooral pijn op een lege maag ( bv Snachts) of net na het eten.
Daarbij ook klachten zoals misselijk, opboeren van lucht en maagzuur
Het kan komen door het gebruik van bepaalde medicijen zoals asprines en bv anti depressiva
Ik zou er even mee naar de huisarts gaan om het te laten beoordelen; in zeldzame gevallen kan er een maagperforatie of maagbloeding door ontstaan.
Vaak gaat het vanzelf over maar ik zou als je medicijnen gebruikt waar het door komt wel maagzuurremmers gaan gebruiken als bescherming ( omeprazol)
Ahh dankje voor je antwoord!
Ik heb ook een amex maar hoef m niet op een vaste datum te betalen? Geloof 3 weken na ontvangst factuur.
Dat ie lang niet overal wordt geaccepteerd is wel onhandig ja. Laatst was ik ook ergens, toen dacht ik hier accepteren ze vast wel, dat was dus niet, dus dat was een kleine tegenvaller. Mijn vriend heeft een mastercard voor in t buitenland als amex niet geaccepteerd wordt
Oh bij mij wordt 'ie automatisch geincasseerd! Daar zal het verschil dan in zitten
Ja dat zou kunnen, ik betaal niet met incasso idd. Voor jou misschien ook een optie als je flexibeler wilt zijn in betaaldatum