Durf te vragen

oh dan zou ik het doen. de presets zijn fijn, of zelf een preset maken.
Ik heb adobe CC, lightroom en photoshop.
Maar ik heb al een tijd mijn camera niet aangeraakt (foei)
en nu maak en bewerk ik op mijn mobiel vandaar.

Maar voor kleur/licht aanpassingen vind ik lightroom fijn. Echt bewerken doe ik in photoshop.

1 like

Wat voor zeep gebruiken jullie voor ramen zemen?

Afwasmiddel!

1 like

Super! Dankjewel :blush:

1 like

Ik gebruik ook afwasmiddel. Vooral om te ontvetten.

1 like

Weet iemand hoe je in Instagram de berichten kunt bekijken die je geliked hebt? Eerder kon dat altijd via de instellingen maar kan het nu niet meer vinden.

1 like

Bij instellingen onderaan en dan kopje account. En dan berichten die je leuk vindt.

1 like

Ah dankje!

1 like

he wat vervelend zeg! snap dat je er helemaal gek van wordt ik weet ook niet wat het kan zijn, huur je trouwens? dat je het aan je huisbaas kan laten horen…
of iemand met expertise? jammer dat die klusjesman het zo niet wist

Ik heb zin om lekker te janken bij een film. Iemand aanraders? (Op netflix)

Ray (2004)

1 like

Is het geen brandmelder waarvan de batterij bijna op is?

Wat ziet de treinconducteur op z’n apparaten bij het scannen van een persoonlijke NS kaart?
Zien ze meer dan enkel ingecheckt ja/nee. Ik heb zo’n kaart met foto, wordt echt nooit naar gekeken, volgens mij. Vraag me af of het ze niet interesseert of dat de info op dat scherm ook verschijnt (naam/geslacht/geboortedatum ofzo) :sweat_smile:

3 likes

Volgens mij ook je adres gegevens, zat met Mn vriend een keer in de trein en de conducteur maakte er een opmerking over, dat we samen op stap gingen ofzo. we zaten tegenover elkaar… en beiden een boek te lezen.

1 like

Ze zien ook of er een abonnement op staat, was een keer niet ingecheckt en toen zei de conducteur “foei, volgende keer inchecken” omdat ik studentenov heb.

1 like

@Enthusiasm Ik heb een koophuis, dus kan niet echt naar iemand anders toe. Ik weet ook niet zo goed aan wie/waar ik advies zou moeten vragen? Ik kan wel een briefje in de bus doen bij de buren maar die weten dan ook niet echt wat ze moeten doen denk ik - aangezien ik de oorzaak niet kan aangeven.

@CTFxC Hmm, nee ik denk echt dat het een leiding is, aangezien het al wekenlang gebeurt en heel onregelmatig en op verschillend volume.

Misschien een hele domme vraag. Maar is het echt handig om een credit card te halen voor new york. Ik heb echt nooit een credit card nodig en vind het zonde om er een te nemen en dat dan blijkt dat ik hem daar ook niet nodig heb.

Kan je een prepaid nemen? Dat kan je gewoon je geld op storten en overal gebruiken. Het wordt wel niet geaccepteerd voor de huur van een wagen.

Nja ik moet nog even onderzoek doen maar ik zit bij de rabobank. Ik weet niet of je daar een prepaid creditcard kan halen. (Voel me een beetje dom nou maar ik heb geen verstand van credit cards)

het is wel handig als je pasje bijv. ineens niet meer werkt, en idd vaak als je auto wil huren of zoiets heb je het nodig.

1 like