Dat komt doordat bedrijven een veel hoger percentage moeten afdragen aan AMEX per transactie dan bij andere creditcards. Vandaar dat veel bedrijven hem niet (meer) accepteren!
-weg-
Ik heb een ING studentencreditcard en ik kan ook sinds dit jaar aflossen wanneer ik wil. Misschien een algehele verandering?
Is er een variant op de eeuwenoude merci chocolade om iemand te bedanken?
In een bedankt verpakking?
Misschien zelf een doosje met bonbons vullen?
Ik haal altijd een doosje bonbons bij Leonidas, ziet er wat luxer uit en zijn superlekker. En als je een klein doosje doet valt het ook wel mee wat prijs betreft.
Hier iemand ook op zoek naar de Air Max 1 Have A Nike Day? Ze stonden op sneakerjagers lang aangekondigd voor 1 maart, maar nu niet meer.
Ja maar dat was een kindermaat toch? Want Zalando heeft ze ook al even, maar gaan maar tot maat 40
Met een dalvrij abbo reis je ook bij Arriva gratis in daluren toch? Ik zag vol tarief staan toen ik incheckte om 15:59 maar dat kan niet kloppen toch?
Brownies (per post). Kan bijv ook via greetz!
Waar koop ik ophanghaakjes die wel blijven plakken aan mijn kast? Theedoeken gaan prima maar zodra ik mijn handdoek ophang dan valt het er na een paar dagen weer af.
Het is volgens mij ook een kinderlijn! De volwassen maten komen later pas dacht ik.
He shit. Dankjewel!
Ik vroeg me af, is het legaal (misschien een raar woord hiervoor maar toch) om een stof van een gekocht shirt bijvoorbeeld te gebruiken om zelf een nieuw product van te maken en te verkopen?
Held!
Heeft iemand tips voor online stoffenzaken? Ik zoek een leuk printje voor een korte broek, maar alles is het net niet.
Heeft de Boeren Bonthal geen webshop?