Rijdt iemand hier elektrisch met de auto? En zo ja, ervaar je wel eens problemen met opladen op openbare plekken?
Zulke zijn heel handig, die houden bij mij echt maandenlang een douchehandoek, dus een keukenhandoekje moet ook wel lukken. Niet per se dit merk overigens, gewoon met zo’n zuignap, maar dan eentje die je zo klikt, hebben ze vast ook wel bij de action oid.
Top. Dankje.
Het lijkt me dat daar het intellectueel eigendom ook geldt omdat het iemands idee en uitvoering is geweest. Maar je weet nooit zeker of iemand het heeft laten vastleggen, zo ja dan heb je een groter probleem. Maar om alle claims achteraf te voorkomen zou ik toestemming vragen aan de ontwerper.
Bedankt voor je antwoord! Toch is het in dat artikel anders omdat het wel een zelfde soort product is. Ik vraag me af of er op ieder patroon van een stof dan ook een soort recht zit? Want bijvoorbeeld de stoffen die je koopt in een stoffenwinkel mag je toch wel gebruiken om dingen mee te maken en ook te verkopen?
Iemand de tip tegen een pinky eye (in nlds heet het bindvliesontsteking van je ooglid/vlies geloof ik). Zombiemodus staat aan.
Kleding van een kringloopwinkel mag je toch ook vermaken? Het wordt gewoon jouw eigendom, zolang je maar niet logo’s of merken overneemt op je eigen product. Volgens mij…
Maar iets aanpassen voor jezelf is denk ik wel weer anders dan er een heel ander product van maken en dit zelf ook te gaan verkopen.
Je mag het wel voor jezelf maken maar je mag niet een design kopiëren bijv dit design van marimekko
Was ik denk 10 jaar geleden ofzo ineens ook in elke Kruidvat te vinden op tafelzeilen enzo. Dat mag natuurlijk niet omdat je dan een bestaande print natekent.
Maar als jij een leuke blouse hebt gekocht maar je zou liever hebben dat het een kussen was mag je daar thuis gewoon een kussen van knutselen.
Ik had er overheen gelezen dat je het wilde verkopen, sorry
Azijn werkt Goed tegen zweetgeurtjes,
Of een handwas met schoonmaakazijn ( klein scheutje)
En als je hem niet wilt wassen een spuitflacon met water en een heel klein beetje azijn op de oksels spuiten en daarna buiten hangen
Heeft er iemand ervaring met Profijt meubel? Heb er een gave bank gezien
Mijn zus heeft een bank van Profijt en die bevalt prima.
Is het mogelijk dat een webshop op basis van je postcode de optie om achteraf te betalen weigert? Ik wou net iets bestellen en achteraf betalen, maar na het invoeren van mijn gegevens krijg ik de melding dat het ivm kredietwaardigheid niet kan? Terwijl ik nog nooit een rekening te laat heb betaald of eerder bij die webshop heb besteld. Ik ben wel onlangs verhuisd…
Ja dit kan 1 van de redenen zijn!
Zalando legt dit volgens mij uit. Zijn verschillende factoren om dit te beoordelen.
Ah shit, ik was er al bang voor! Ik ben niet in de meest ontwikkelde wijk gaan wonen. Ik ga even bij zalando kijken, dankje
Reep van Tony met zelfgemaakte wikkel?
Iemand tips voor restaurants in maastricht? Liefst iets waar je een ‘chefs keuze-menu’ van 4 of 5 gangen ofzo hebt.
Mag wat meer kosten, niet michelinprijsniveau
Ik heb eens gehad toen ik pas verhuisd was ik niet Achteraf kon betalen bij Bol terwijl ik altijd netjes had betaald. Toen had ik gebeld en zij vertelde mij dat er een wanbetaler op dat adres geregistreerd stond bij hen. Na wat overleg konden ze die blokkade opheffen. Wellicht zoiets?
Mag het ook vlak buiten Maastricht zijn?