Zelf niet geweest maar wel positief over gehoord: Rantree en Restaurant 55.
Liefst wel in maastricht! Gaan daar een weekendje heen met hotel in centrum dus liefst loopafstand
Edit: en gaan niet met auto
Aaah ok! Het Kruisherenrestaurant beviel mij wel goed.
Ik ga het eerste weekend van april ook baar Maastricht dus ik denk: ik lees even mee over de restaurants. Ik voel me echt een boerin maar de menu’s van de drie bovengenoemde restaurants zijn toch super raar en klein?
Raar is een kwestie van smaak, maar als restaurants minder gerechten hebben zijn deze vaak veel meer geperfectioneerd, en dus ook lekkerder. En ook nog eens minder keuzestress als gast
volgens mij hebben de wat ‘luxere/betere’ restaurants meestal een wat beperkte kaart, ook omdat ze dan met echt verse ingredienten ed werken.
Ja dat klopt en ik ben ook een muts daarmee. Ik heb liever wat meer keus, ook al geeft me dat ook veel stress
Mijn nieuwe zwarte broek trekt heel veel pluisjes en stof aan, echt zo erg dat ik er eigenlijk elk uur met zo’n kledingroller overheen moet. Heeft iemand de gouden tip? Ik hoopte dat het na het wassen over zou zijn maar dat is dus niet zo.
Heb dat met mijn nieuwe jas, is het soort materiaal. Ik heb nog geen oplossing gevonden behalve een kledingroller iid.
Huilen…
ik ging nu eens kijken hiernaar maar hij is natuurlijk verkocht, dus maar verder zoeken na alle tips blijkt dat ze een aparte belgische shop hebben waar de lens wel nog in stock was. Heb hem nu dus besteld!
merci voor de tips, nu toch maar eens de kaduke lens openen haha
@Madam-Mikmak @Vergeetmenietje @George
Ik moet een Duitse verkeersboete overmaken maar ik begrijp niet hoe ik het moet invullen bij mijn bank? In de brief staat een IBAN, een BIC en een bepaald nummer dat ik moet invullen.
Maar waar moet ik de BIC invullen? En wat moet ik bij ‘naam ontvanger’ invullen?
Succes! En mooie foto’s hier plaatsen
Normaal gezien volstaat het om in je app in het vak begunstigde het IBAN nummer in te vullen. Hij herkent het BIC nummer automatisch en je hoeft niks meer te doen. Zo is het in ieder geval bij Belgische apps.
Heeft iemand ervaring met de Philps melkschuimer A6500 in combinatie met plantaardige melk? Ik gebruik graag soja of havermelk en ben benieuwd of die dat ook goed doet.
Ik heb twee baantjes. En heb in december aangegeven dat ik de loonheffingskorting bij de een uit wil hebben en bij de andere aan. Nu raad je het al: het is uitgezet bij de een maar nog altijd niet aan bij de ander. Dus nu heb ik salaris ontvangen van de tweede, 934 euro waar dus 332 loonheffing vanaf gaat. Kan iemand mij vertellen hoe hoog de loonheffing was geweest als ik wel de korting aan had gehad? Ik kan het nergens vinden.
Ja, werkt prima!
Ja mijn ouders hebben deze en werkt prima. Het ligt meer aan de plantaardige melk zelf dan aan je schuimmachine is mijn ervaring. Uit mijn persoonlijke onderzoek schuimt deze van oatly het beste
ik ga binnenkort een weekendje naar scheveningen en ben op zoek naar lekkere/bijzondere restaurantjes in de omgeving?
@anon50122296 Hoe erg ik je ook zou willen helpen en je poll in zou willen vullen, lijkt het me niet gepast om dat te doen. Puur omdat ik, (en misschien het gros van de poll invullers) geen medicatie kennis heb, en het antwoord van de poll dus niet goed kan overwegen en beantwoorden. Zou je dit met je psychiater, psycholoog of een andere hulpverlener met kennis kunnen bespreken? Hopelijk kan je met hun een weloverwogen antwoord verkrijgen.
Ik ben ook druk in gesprek met psychiater,
Alleen die laat de keus aan mij over